He bah! Je doet vast wel ff de groetjes en sterkte wensen namens ons! Thanks voor het berichtje Veraatje
Oh das idd niet gek! We hadden al wat versies: Tigo Tycho Ticho Tygo! En dan nu deze Thygo... Hmmmm ff in de groep gooien, maakt het toch weer ff aparter zeg maar!
Nou ze zitten in de pan hoor. Moet ze wel nog even een paar keer omkeren anders worden ze nooit gaar. Zo nu eerst even twee blz teruglezen.
oei, gelijk 3 dagen blijven! Sterkte Duikster! Ik heb vandaag ook een relaxt dagje in geplant. Ik ben niet van plan naar buiten te gaan, dus qua kleding zit ik er ook zo bij hihi. Gisteren hebben we de enveloppen opgehaald. Ik moet rond de 70 adressen schrijven geloof ik, dus had me voorgenomen: iedere dag 10, dan ben ik met een week klaar. Maar ik heb er net al 25 gedaan. Dus dat schiet weer even op. Slapen voelt op het moment wel goed. Als ik wakker wordt heb ik goed geslapen, maar ik ben telkens verbaasd dat er dan toch maar weer een uurtje of 2 uurtjes voorbij zijn. Wel heb ik af en toe aanvallen dat ik het ontzettend warm heb, zowel overdag, als snachts. Waar dat nou aan ligt? Meer meiden die dit hebben? En nog steeds die dorst, vooral snachts, maar gisteren ook overdag zo erg... Nu heb ik dat al langer snachts, dus ik denk niet dat het wat is, maar het is wel irritant. maar oke.. ik ga zo maar wat eten denk ik. Laatste 2 dagen heb ik weinig eetlust, juist doordat ik me wat meer vul met drinken heb ik het idee... maar toch maar eventjes doen...
Jeetje, gaat lekker bij onze mama's. Ik eruit, Duikster erin.. Wens haar maar heel veel sterkte, en hopelijk mag ze over drie dagen weer lekker naar huis toe..Nick zal haar ook wel vreselijk missen thuis! Silla, ow wat herkenbaar! Ik heb het met de Postbank gehad, eindelijk stond mijn aangetrouwde naam voorop, stond mijn eigen achternaam weer verkeerd terwijl mijn rekening al 9 jaar op die naam staat Heel gedoe en gezeur want ze wilde dan weer een nieuw formulier! Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar jeetje wat een gedoe! Zo Senninha, de ballen zijn aan het garen! Lekker hoor Met mayo erbij hhhhmmm krijg gelijk lekkere trek
oooow, dat had ik willen doen in de tijd dat man weg was, enveloppen schrijven. Ze liggewn nog steeds in de kast
Athina....ik heb ook last van die zgn. opvliegers. Maarre dat dorst ff je suiker laten checken meis! Dat zou wel eens op suiker kunnen duiden. Sterkte!
als die achternamen zijn moeilijk! de achternaam van mijn oude portugeese maatje die ik in geen 10 jaar gezien heb eindigt ook op zoiets lastigs: Guimarães
Nou breekt mijn klomp! Bel ik moeders om te vragen waar ze (in godsnaam) blijven. Zegt ze; Hoezo? IK: Nou omdat ik op jullie zit te wachten maar ook ff weg wil. Mam: Nou we zijn bij mij in de tuin bezig! IK: Nah had dat dan gezegt want ik zit hier maar te wachten! Mam: Nou ik heb toch de sleutel! ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Waarom belt ze als ze toch niet van plan is om gelijk te komen! Maar goed laat maar ik ga ff naar de Bruna!
natuurlijk ook sterkte toegewenst vanuit frankrijk @kwebbels:als je tijd heb voor een bakkie kom je maar ff langs
Sterke duikster.... Hier even mijn update van het grote kind verhaal..vandaag echo gehad in zh. Nou alles is oke. Nix mega....ook geen kleintje uiteraard. De gyn heeft gemeten en de maten uitgezet in een groei-curve...hoofdje zit tussen gem. en groot net als het boven beentje alleen de buik was duidelijk wat groter "het neemt er goed van" zeg maar maar dat geen probleem. Het is nu zo'n 2800 gram en wordt waarschijnlijk een ruime 8 ponder maar niet veel meer. Mag, van haar, gewoon thuis bevallen Jippie! **einde ego bericht**