Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah minder, dat heb je wel in die buurten. Ik snap het ook niet hoor dat ouders ze niet achter de broek aanzitten.
    Hier op zich normale kinderen, maar er zitten ertussen die, als ze buiten spelen, de hele dag lopen gillen :( En echt die moeder zegt er dan neits van, ik begrijp dat niet.
    Laatst heb ik wel geroepen SHUT UP!
    Maar je band lekprikken en kuthollander op je auto :( What the fuck :( Ik zou mad worden!

2. @ Duikster, sterkte meid!

toch handig dat buddysysteem!

Hier ook zo'n lezer, al lees ik de laatste tijd het liefst engelstalige boeken...

wel een giga harry potter fan hier hoor :D
    zelfs de een na laatste keer het boek 's nachts gehaald... het ergste was dat het mijn huwelijksnacht was :confused: ;)
    heb ze echt allemaal stuk gelezen, dus laatst van hubbie een koffer met alle 7 amerikaanse delen gehad! staan nu mooi te wezen in de kast :)

liefs rensie

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou alleen maar fijn toch?
    Liever een 8 ponder door het gat dan een 9 of 10 ponder. :confused:
    En gewoon lekker thuis bevallen.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook een Potterfan.
    Ben net begonnen in deel 7, dus ben benieuwd wie er dood gaat op het einde.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Even snel een klein meldinkje van mij. Ben al sinds gisteren niet meer online geweest omdat we helemaal geen internet en telefoon hebben thuis. En dan merk je pas hoe afhankelijk je van beiden bent. Moet je ook nog eens MOBIEL zo'n stom 0900-nummer bellen. Vervolgens hang je dus een half uur tegen € 0,30 per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon, wordt de verbinding verbroken :x . Heb vanochtend op de zaak dus eerst maar een klaagmail naar ze toegestuurd.

Maar ik heb nog niks gelezen. Ik ga achteraan bij de nieuwste berichten beginnen en dan lees terug en dan zie ik wel hoe ver ik kom in mijn pauze.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja loopt jouw banner trouwens ook een dag achter Senninha?

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nog een dingetje wat me zo te binnen schiet: heb gisteren ook een brief gehad van kraamzorg De Waarden dat ze dus minder kraamzorg gaan geven. In elk geval maar 3 à 4 uur per dag, maar hoeveel dagen krijg ik volgende week te horen tijdens de intake.

Zou een zorgverzekeraar daar de druk kunnen opvoeren en zorgen dat je meer uren krijgt. Daar betaal je o.a. toch je zorgverzekeraar voor!?

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

balen hoor duikster .iig doe het rustig aan (daar zullen ze ook vast wel voor zorgen)

zag nog wat zieken voorbij komen beterschap voor jullie.

de rest ben ik ff kwijt. mijn zoon vons het nl leuk om een verkeerde toets in te drukken dus was alles weg. maar die ligt nu in bed dus kan het niet weer doen.

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben bang dat we er niks tegen kunnen doen. als er geen personeel is dan houdt het op. en aangezien het vakantie is en een geboortegolf verwacht wordt naast al een bestaand personeelstekort. dan verwacht ik niet dat ze er wat aan kunnen doen helaas.

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Duikster, doe rustig aan! en heel veel sterkte daar in het ziekenhuis.

Welke juli mama heeft nou nog niet in het ziekenhuis gelegen? of heen geweest voor ctg oid? ligt het aan mij, of lijkt het maar zo dat het erg veel voorkomt?

essie, balen van je tel en internet, vet irritant dat dan de verbinding ook nog word verbroken.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik. :D

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Duikster balen zeg! Doe maar rustig aan en hopelijk mag je snel weer naar huis..
    Essie: Vervelend zeg dat je geen internet en tel hebt..Hoop dat het snel opgelost word
    Hier ook een potterfan :D Heb alle boeken nu al een keer of 6 gelezen..Blijf het heerlijk vinden! Heb net de boeken van Tess Gerritsen gehaald ze zijn ook nog hardcover dus echt geen geld gewoon! Heb ik lekker wat te lezen onderweg straks.
    Krijg een brief binnen van de CZ, of ik even 612 euro wilde betalen voor 9 juni :confused: Maar even gebeld en bleek dat het een premie voor een heel jaar was ofzoiets. Iniedergeval snel weer rechtgezet. Kreeg even een lichtelijke hartverzakking.
    Ga ik net boodschappen doen om kattenvoer te halen. Kom ik thuis met van alles en nog wat maar GEEN kattenvoer grr. Kan ik zo weer terug :evil:

13. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    en ik! :)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gelukkig dan ben ik toch niet de enige ;)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Duikster, doe rustig aan meid!

Athina: ik had gisteravond ook ene opvlieger ppffff. Vriendlief natuurlijk hartstikke hard lachen ...... Dreef zowat uit bed :(

Patricia: veel succes met het zemelenbad. Bij mijn neefje hielp havermout vorig jaar erg goed! Verzacht en droogt uit.

Nog 2 daagjes en dan gaan we lekker naar texel. Heb er zin in. vrees alleen wel als ik zondagavond thuis kom ik 200 pagina's hier bij moet lezen ;) We kletsen zoveel af de laatste week.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ben net terug van een verjaardag en zijn er 20 bladzijdes bij gekomen!
    Ik kan dat echt niet bijhouden, sorry!

Meiden die weer goed gekeurd zijn, geniet er van!

Dat boek van Tess Gerritsen had ik maandag ook al gekocht!
    En hier ook een enorme Harry Potter fan... alle boeken wel al een paar keer gelezen en ze blijven geweldig!

Ik heb gelukkig ook nog niet in het ziekenhuis gelegen, ik hoop dat het zo blijft!

Namens Duikster moest ik nog even zeggen: THANKS!

Ik ga even een broodje eten!

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Pffffffff zitten jullie allemaal hele dagen achter de pc soms? Er zijn nl. alweer 8 pagina's verstreken sinds mijn laatste berichtje vanmorgen :confused:

Morgen mijn laatste ochtend werken en dan gaat ook mijn verlof in, heerlijk!
    Ik kijk er echt naar uit, zéker nu die nachten zo gebroken zijn trek ik het niet meer altijd om om 8 uur op mn werk te zijn....

Maar goed, nog 1 dagje te gaan!

@ Duikster, veel sterkte!

De rest ben ik alweer vergeten.... :oops: :oops:

Ik heb trouwens as. vrijdag mn intake met de kraamzorg....ben zeer benieuwd!

*duik ff lekker mn bed in om wat uurtjes in te halen!*

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb het wel gelijk afgeklopt hoor want hier is nog geen zwangerschap voorbij gegaan zonder ziekenhuisopname en dan bedoel ik niet voor de inleiding zelf.

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wie weet waar je goede lege cd 's kan kopen om muziek op te branden?

Hier ook nog niet in het ziekenhuis gelegen goddank

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo ik ben weer bijgelezen, wat kunnen jullie allemaal veel schrijven zeg. Eens even kijken wat is blijven hangen.

Duikster, heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopelijk zakt de bloeddruk snel weer!

Voor alle zieken, heel veel beterschap!

Hier tot nu toe nog geen schaarste aan kraamzorg, kan natuurlijk nog komen want kreeg wel de medeling er rekening mee te houden dat het erg druk word deze zomer met de pasgeboren beebjes.

Silla, Thygo vind ik een mooie naam op die manier geschreven. Is weer wat anders.

Normaal lees ik wel redelijk wat maar de afgelopen tijd blijft er niks hangen dus moet ik elke blz 3x lezen voor ik weer verder kan dus dan maar niet meer lezen. Heb gelukkig wel een ds dus die word eindelijk weer volop gebruikt.

Verder weet ik niks meer, sorry :oops:

Begin nu echt te merken dat mijn buik weer gegroeid is, als ik buk dan word ik misselijk en zelfs zitten kan er al voor zorgen dat ik misselijk word. Is dat normaal? Zit er aan te denken om even de vk op te bellen om te vragen of het kwaad kan want word er moe van en blijf naar de wc rennen.

Verder hier weer de opgezette voeten, begint nu ook echt pijnlijk te worden zelfs als ik er niet aanzit.

Deel Deze Pagina