Dan duiken die katten er juist op. Hier blijft de box lekker boven staan tot dat de kleine er is. Heb geen zin om weken tegen een box in de huiskamer aan te moeten kijken.
daarom ook de beschuit met muisjes want dat is dus toch goed koper haha. Misschien kunnen we met zn allen wel mega korting krijgen? zodat het bezoek 2 m&m s per persoon mag
niet vergeten om kattenvoer te kopen hè aangezien we het al over heerlijke gehaktballen hebben ga je nu met een lekkere trek naar de winkel. (of ga je naar een dierenspeciaalzaak)
Wij hebben onze gehele inrichting erop aangepast hihihi zelfs het boxkleed is op onze inrichting afgestemd. En het staat best pittig! Ondanks dat wij er ook best tegenop zagen hoor om dat apparaat beneden te hebben. Alleen die ballonnen maken het wat minder maar goed.
Helpt dat met een dvd-tje? En moet je dan op dat dvd-tje gaan liggen of zo? Sorry hoor ben een beetje melig van vermoeidheid, vindt manlief ook zo irri als we in bed liggen en hij wilt slapen.
Whahaha vast wel maar ik had nog over en vandaag nog bijgehaald maar het was toch al een rommeltje maar ik kan soms zo'n neuroot zijn die dat ook idd gaat doen hihihi.
vind ze erg leuk, maar vond het ook nog wel prijzig. ik dacht is misschien voor de kids wel leuk om mee te trakteren. dan heb ik alleen al minimaal 30 traktaties nodig
pas op poes, dat zijn mn jan de bouvrie ballonnen! van 3,- per stuk, maar die m&m`s? die zijn te duur hoor
Het is ook nog een optie om met een stift op de achterkant van een "gewone" m&m een tekst te schrijven. De achterkant is toch nog leeg. En als je dr een paar overslaat is ook geen ramp, want wie gaat nou elke m&m lezen.
dan maar hopen dat ze richting kattevoer gaat en niet naar de snoep/chips afdeling. anders moet ze nog een keer
Bij ons is t boxkleed en de stoelverkleiner ook afgestemt op t interieur haha, barokprintje ala prenatal haha. Kzie mezelf al pietepeuteren bij elke m&metje met een stift haha LOL
nou snap ik waarom ze zo duur zijn. jij geeft precies aan hoe ze dat daar gaan doen. en als ik het zelf doe dan is het helaas niet leesbaar. ze hebben me daar nl bij de schrijftest afgewezen.