Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

:) :) :) Ik ben thuis gekomen MET kattenvoer..Ik liep de kruidvat in voor cd 's en daar hadden ze dus ook kattenvoer. Scheelt mij weer lopen haha :) Naja nu heb ik het met kattenvoer. Vorige week had ik het met wc papier. Ben in totaal 2 x speciaal voor wc papier naar de winkel gegaan en toen had ik het nog niet :oops: :) Toen de aller laatste rol bijna op was heb ik mijn mannetje meegesleurd met de mededeling dat we alleen wc papier gingen halen. Dat is toen gelukt.. :rolleyes:

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik ga eens even een poging doen met foampjes en adressen van de geboortekaarten.
    dus dames niet teveel schrijven zag nl dat er nog meer even wouden relaxen en de werkenden onder ons moeten we ook niet vergeten.
    tot later

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) je kan dr ook gewoon een smiley op tekenen ;)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Lig ik net op bed, word er gebeld..selektvracht met mijn nieuwe foon :D
    Aan de ene kant helemaal happy, maar NU ff niet..sta ik daar in de deuropening te puffen hahahha die mevr lichtelijk in paniek :)
    Kan ik nog iets voor u betekenen mevrouw?...Nou misschien even de kleine een hartig woordje toespreken dat hij eruit moet komen! :)
    Lig dus nu lekker op bed met mijn Nokia N95 8GB, ff al mijn dingetjes overzetten..enige nadeel is dat ik mijn telefoonnummer niet heb over laten zetten want dan moest ik nog een maand wachten en dan was mijn andere abbo weer voor een jaar verlengd. Dus buddy's jullie krijgen vandaag even via de sms mijn nieuwe 06-nummer.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo hé kwebbels jij waggelt nog el snel naar de winkel hoor. volgens mij loop jij je eigen deur uit en die van de winkel weer in. of heb ik dat mis

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heel knap! Je wc papier avontuur is ook wel geniaal, alleen jammer dat je er nu pas over durft te praten :) ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je moet dan ook geen stift nemen maar een fijnliner kan je iets meer tekst kwijt. :)

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik lees net wat over M&M, in de WIJ van deze maand kan je via een website M&M laten bedrukken met eigen tekst in de kleuren wit/roze of wit/blauw..weet niet of jullie het daarover hebben? :oops:

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik spring lekker in de auto om mn mannetje te gaan halen. Zal er dus de komende week niet vaak zijn, ga ff lekker v an elkaar genieten.
    Doei meiden!

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) die arme vrouw :)
    Gelukkig waarschuw je even, dan weet ik dat als ik sms ontvang ik niet gelijk hoef te hyperventileren enzo, en veel plezier met je nieuwe telefoon!

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Doei, heel veel plezier!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed dat je het erbij zegt anders denk ik dadelijk bij het zien van jouw sms dat er echt wat is. :) Aan de andere kant gun ik je het wel hoor.

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jah, alleen zijn die te duur (of je moet je bezoek met een m&m af kunnen schepen) dus moeten we maar goed kopere opties bedenken ;)

De fineliner is ook wel een optie, kan dr misschien zelfs wel een gedicht op!

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    HiHi Patricia ja daar hebben we t over. oplichterij hoor vet duur!

Mijn kleine geeft volgens mij kopstoten tegen me ribben, of vind t een lkkr kussentje ofzo, voelt knellerig zeg!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee hoor ze valt 5 hoog naar beneden maar ach wat scheelt het! :)

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik waggel me deur uit en ik waggel zo het winkelcentrum binnen :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja dus.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groot gelijk.
    Geniet maar lekker van elkaar.

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hahaha, kun je alsjeblieft ophouden? ik lach onze uk er straks nog uit!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan zeg je iets over dat ik melig ben maar zelf kan je er ook aardig wat van! :)

Deel Deze Pagina