Zo genoeg gekletst voor het komende uur. Zoonlief mocht als hij uit school kwam en zijn lunch op had een uurtje achter de pc. Maaaaaaaaaar straks ben ik er weer.
Zo ik heb mijn tas ingepakt en ben der helemaal klaar voor Ga nog even op de bank luieren! Als ik jullie niet meer spreek tot over een paar dagen en niet te veel kletsen
Hey stelletje kwekkerts Ik kom me ook weer even melden . Ik heb nog niet teruggelezen hoor, dat zijn iets teveel pagina's Maar er is geen blaasontsteking bij mij tevoorschijn gekomen, of had ik dat al wel verteld? Maar goed. Hier is verder alles goed, nog wel last van de kwaaltjes maar goed als dat alles is Ik kan mij trouwens toevoegen tot de vochtvasthoudende mensen Mijn voeten zijn dik en staan strak uit. Heb ze nu in een voetenbadje, maar dat helpt niet hoor!Waren er nog andere tips behalve de voeten omhoog? Ik had al langer dikke enkels en voeten (tís dat iemand mij erop wees anders wist ik het niet , maar nu voel ik het wel)
erg makkelijk en verleidelijk dus. (zeker voor zwangeren zoals wij) en ik maar denken dat ik de super dichtbij had. hemelsbreed gemeten 300 meter ofzo. maar met de beide kids lijkt het wel een kilometer
we proberen ons in te houden. heel veel plezier de komende dagen en ook jij geen gekke dingen doen hè
gelukkig dat alles goed is. En wat je tegen dikke voeten moet doen? ik weet het ook niet precies, hier ook mega olifante pootjes.. koud water werkt hier ook niet, kussen onder mn voeten in bed werkt ook voor geen meter. Hopelijk komt er nog iemand met DE tip!
sorry geen tip. voor vochtvasthouden. het enige wat ik hoop voor jullie is dat het niet weer zo warm wordt, misschien dat dat de boel nog remt of misschien zelfs iets laat afnemen. dit vond ik nog op het internet; -Leg een kussen of wat boeken onder het voeteneinde van het matras. (helaas werkt dit voor jullie dus niet) -Drink veel. Let op met wat je drinkt. Vruchtensappen en limonade bevatten bijvoorbeeld veel suiker. Drink water of thee zonder suiker. -Gebruik echter geen vochtafdrijvende medicijnen, ook geen homeopathische. -Wisselbaden met koud en warm water stimuleren de bloedsomloop. Wanneer het erg warm weer is, kan een koud voet bad verlichting geven. Speciaal voor handen en vingers: houd je handen en armen in een hoera houding omhoog. Vocht en bloed kunnen dan uit je armen stromen. Doe daarna oefeningen om de bloedsomloop in armen en handen weer te stimuleren. misschien hebben jullie er wat aan
nou ik zat hier gister maar te 'klagen' dat het hier maar niet goed wou regenen, maar vandaag wil het niet goed droog zijn. het zijn gelukkig geen hoosbuien en onweer zit er ook niet bij. maar leuk is anders hoor
hehe ik heb me door alle paginas heen weten te worstelen alleen is er dus helemaal niks blijven hangen op een enkeling na dan. Duikster: sterkte in t ziekenhuis, hoop voor je dat je bloeddruk snel minder wordt. Patricia: geniet maar lekker van je nieuwe telefoon. ML: ben blij voor je dat je je weer wat beterder voelt. lastig als je ziek/ verkouden bent, wordt er ook altijd zo moedeloos van. Kwebbels: veel plezier in frankrijk. geen rare dingen onderweg uithalen he haha Senn: zijn je ballen al lekker gaar aant worden? Sann: veel plezier met mannetje, lekker dat ie ff een week thuis is. voor de rest weet ik t niet meer. in ieder geval, de mensen die zich niet lekker voelen beterschap. hier niet veel te melden. ben nog steeds erg moe ondanks dat ik snachts op de plaspauzes na goed slaap, de kleine is nu ook al weer 2 dagen erg rustig, van mij mag ze wel wat beweegelijker worden. vind die rust in mijn buik maar niks, onze meid luisterd nu al niet naar me, gaat nog leuk worden als ze er werkelijk is haha. ik ga er weer vandoor, ff op de bank hangen groetjes susanne
Zo, ben weer wakker....moet de volgende x toch mn mobiel maar uitzetten want ik werd wakker van een sms...... Inmiddels is het hier droog dus ik g verder met het schilderen van het geboortebord wat we zelf aan het maken zijn, zodra alles klaar is zet ik wel een foto hier neer, het wordt zó leuk!
Nou jaaaaa, ik hoor net dat het geluid bij qmusic is geraden! Pffffff, had echt niet gedacht dat het het schuifje was van een pak hagelslag
Had je nog gebeld voor de misselijkheid ingrid? Ik heb er de laatste paar dagen wat last van. Dat irritante gevoel wat ik ook in het begin had. Gelukkig zijn het maar korte buitjes, maar lekker is anders. Kep ook weinig eetlust, maarja, dat kan dus ook komen omdat ik veel meer drink . Zelfs snoepen doe ik minder, das dan weer wel goed hihi
Sorry, ik hou alleen maar vocht vast op mijn buik Nee even serieus, ik weet echt geen tips. Misschien Silla?
Tjonge jonge, wat zal ik blij zijn als ik verlof heb, al is het alleen al om jullie bij te kunnen houden... Wat wordt er weer ontzettend voor geschreven zeg... Heb dan ook niet alles teruggelezen, dat kost me nu echt even teveel tijd... Moet nog 1001 dingen doen thuis voor mijn gevoel Zag wel voorbij komen dat duikster in het ziekenhuis moet blijven voor 3 dagen... Tjeetje zeg.. Sterkte meid! En hopen dat je daarna ook weer gewoon naar huis mag... Anno niem, hier ook nog iemand die nog niet naar het ziekenhuis is geweest. Maar laten we dat maar niet te hard roepen, want we hebben nog een aantal weken te gaan nietwaar! Hier ook een echte leesfreak! Vind ook een heleboel verschillende genres leuk... Van kinderboeken (Harry Potter, geweldig!), tot trillers, tot romans, tot literatuur, enzovoort, enzovoort... Heb er dan ook nog een heleboel op voorraad voor als ik volgende week met mijn verlof begin.. jippie! Ben niet voor niks lid geworden van de ECI Liefs misspiggle