Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    :) Houd jij ook al vocht vast op je buik? :)

Bedankt allemaal voor het meedenken voor mijn olifantenpoten :p. Ik ga vanavond in ieder geval maar met mijn voeten omhoog liggen, overdag vind ik dat weer zonde vanmijn tijd :oops: 8) .

Straks naar de kapper :D. Haar eraf. Mijn krullen zijn mijn krullen niet meer sinds mijn zwangerschap :( dan maar weer de schaar erin ;).

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik heb van de week ook wat boeken besteld bij BOL
    Straks tijdens mijn verlof hopen op mooi weer en dan lekker in de tuin op de ligstoel met een boek.

Heb net heel de kast uitgesopt, pfffff.... en nu ben ik kapot!
    moet zo nog ff boodschappen doen voor avondeten en na eten naar zwangerschapsgym (laatste keer).
    Ga nu dus maar even rustig aan doen.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar wat lees ik nu? Ligt Duikster in het ziekenhuis? Dat is ook niet fijn :(. Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misspiggle, we hebben ook veel onzin gekletst hoor dus in dat opzicht niet zo heel veel gemist. ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Je wilde toch niet zeggen dat jij dat ook al doet. :)

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo is hier spacecake in 't forum terechtgekomen ofzo.. gezellige boel !
    Kan 't niet allemaal volgen want ik lees tussendoor op m'n werk ff 8)

Patricia34: Balen zeg, ik deed nog mee ! Al had ik dit nooit geraden haha.. hoe komen ze erop !

Duikster: Sterkte in 't ziekenhuis ! We duimen :D

Ik ga vanavond weer eens bijlezen :D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je bent weer lekker druk geweest.
    Nu lekker de beentjes omhoog. :D

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Bloem, mooi dat het geen blaasontsteking is!
    Volgens mijn schoonmoeder helpt het om ananassen te eten tegen het vocht vast houden. Ik heb er inmiddels al twee van haar gehad en het is wel iets minder geworden, maar goed... het is ook minder warm :D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan over een paar weken ook de harten van de ananas eten dan kan het de weeën op gang brengen. :)

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, die liggen in de diepvries :D

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hallo dames, zijn jullie dingen aan verzinnen om die kleine eruit te lokken? :) :)
    Misschien moet ik wat melk opvangen en even naar binnen injecteren, al hij het nou lekker vind volgt hij misschien vanzelf het spoor naar buiten ;)
    :rolleyes: nou dat gaat ook nergens over!

In ieder geval voel ik mij weer helemaal het vrouwtje, tsja het is weer afgezakt. Ik zeer het jullie, ik trek die gynaecoloog morgen echt aan zijn stropdas over het bureau als hij laconiek gaat reageren :evil: :evil:

Nu heb ik net met mijn DOMME hoofd alle contacten uit mijn mobiel gesms't om mijn nieuwe nummer, krijg ik allemaal reacties terug!

Goh, ik wilde niet bellen maar hoe gaat het?
    Joh, is de kleine er nog steeds niet..had verwacht dat je al was bevallen!
    Nog niet aan je kraamweek begonnen, schiet eens op joh.
    Nog even de tanden op elkaar Patries, straks is je kleintje er.

ARGHHHHH @*($#@&#&@ :evil: :evil:

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Een beetje aandacht is toch mooi, Patricia? :D
    Stel dat ze helemaal niet zouden vragen hoe het met je ging...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik was het niet hoor! :p

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou liever niet hahaha
    Wacht maar als je straks dagen loop te tobben (wat ik niet hoop voor je :) ) En iedereen gaat opmerkingen maken, of bellen..niet funny!
    Het maak je eerder moedeloos, in mijn geval wel..misschien dat andere het wel prettig vinden :D

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    It wasn't me :)
    Nee van mijn buddy's krijg ik alleen steunbetuigingen, das stukken beter dan van die gevatte bijdehante opmerkingen die sommige mensen kunnen plaatsen.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tja, ik heb liever dat er af en toe gevraagd wordt dan dat ik genegeerd word. Maar goed, daarin is iedereen weer anders! :D

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    He stelletje lolbroeken hier, ben even een paar uurtjes weg en de boel staat op zijn kop hier :)

Mag ik even jubbelen, voor het eerst in drie weken doet Damian weer een middagtukje :D , wel in het ledikant, maar who cares, hij slaapt!

Kreeg net telefoon van het kraamzorgbureau, of ze vrijdag langs kunnen komen voor de intake. Ik zei die heb ik al gehad in mei, nee dat was de kennismaking dit is een informatieve afspraak. Wel grappig degene die langs komt is dus ook degene die naar alle waarschijnlijkheid bij mij gaat kramen.
    Vaag hoor bij Damian heb ik alleen een telefonische afspraak gehad en nu komen ze twee keer langs.

En ik kreeg ook nog bericht van de Prenatal, naast dat het dus nog 6 weken duurt voordat ik mijn bugaboo terugkrijg, gaat het ook nog zeker 2 weken duren voordat mijn maxicosi word geleverd :evil:

Duikster, ook al in het ziekenhuis. Arme Nick zal niet meevallen voor dat kleine ventje zonder mama thuis.

Essie, die m&m's zijn leuk maar erg duur

Sen, veel plezier nog met je ballen ;)

Enne ik ga ook maar eens even online bij de bruna kijken, boeken heb je nooit te veel :)

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ananas valt te proberen :D. En inderdaad het hart leggen we dan apart.

Als ik overtijd loop rook ik de baby er gewoon uit :). Niet met een sigaret hoor, maar zoals ze ook een gijzeling weleens beeindigen, uitroken die hap ;)

Patries, wat fijn dat het beter gaat :D. En al die smsén terug is toch wel fijn, wordt er aan je gedacht :D

Ik ga weer, zometeen naar de kapper. Niet teveel kletsen hoor! ;)

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou. krijg net mijn kadootje binnen van baby-cards... Een baby-cd :)
    Als ik zo naar de titels van de liedjes kijk ziet het er allemaal erg heilig uit, maar wie weet is het wel heel leuk.
    Ik kreeg WEER enveloppen erbij :(
    Haha, ach altijd handig extra enveloppen...

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar af en toe is toch heel anders dan 20x op een dag.
    Dan kom je ook niet aan je broodnodige rust toe.

Deel Deze Pagina