O, wat heerlijk! Maar wat duurt dat ja lang bij de Prenatal! Succes met shoppen bij de bruna! Zoek maar wat moois uit! IK heb ook een boek gekocht van die ene schrijver die jij noemde (weet zijn naam niet meer). Ben benieuwd wat ik er van vind.
ML, jij helemaal happy met je cd. Bloem, veel plezier bij de kapper. Niesje, oh wat fijn voor je dat Damian even slaapt vanmiddag. Heb jij ook even je handen vrij. Balen zeg dat het zo lang moet duren bij Prenatal. Die kleine loopt al bijna eer je de wagen krijgt. O ja en die ballen zullen vanavond vast wel smaken.
Leuk een heilige cd.. nou jah wel goed voor de opvoeding! ben benuwd of annanas helpt. t is wel lekker, dus echt een ramp om het te eten is het ook niet. Bloem succes bij de kapper, ben benuwd wat je dr van maakt!
oww, en nog een (ja zo kom je aan de 1000) Patricia, sorry dat ik terug smste, zou het niet weer doen haha.
De 1500 moet wel vol voordat dat ik naar de yoga moet vanavond. Hoef pas om 19.45 uur weg dus...........
zat er net aan te denken. maar of ze dat kan waarderen? ik laat het wel even rusten, dan kom ik wel over mn schuld gevoel heen
Jemig, jij bent echt wakker vandaag hé eerst al die wortels nu dit.. maar die 1500 wil ik ook mee maken, want tjah de 1400 eer was aan mij niet besteed, dus ik ga ook weer helemaal voor deze mijlpaal.. en die 5 pagina`s? dat is het probleem niet.
En waarom denk je dat ik die 1500 wil meemaken? Veraatje en Patries hadden al een keer de eer. De 1000e ben ik gewoon totaal misgelopen dus zit er al de hele dag op te azen.
de 1000 ste was voor ML.. Aan je inzet ligt het vandaag niet! maar dan zou je zien dan NET op dat punt, dat je denkt NU komt ie, gaat een ander er mee vandoor.. weg eeuwige roem, avond naar de knoppen.
Als je weet hoeveel berichten er op een pagina gaan dan kun je het een beetje uitmikken. En het snelst komen we er door te quoten. Nee hoor avond niet naar de knoppen. Moet nog naar de yoga, zennnnnnnn en kom weer helemaal tot rust.
Pfffff... Wat een kletskousen hier... Ben je heel ff weg vanmiddag, moet je ongeveer 20 pagina's bijlezen.. Wat ik onthouden heb is dat Duikster in het zh ligt? Wens haar sterkte... Ook ik heb nog niet in het ziekenhuis gelegen of heengemoeten! * is aan het afkloppen * Hoe heet die cd die je hebt gekregen ML en van wie is die? Misschien ken ik hem wel.. Liefs Wendie