het wordt steeds spannender. tellen we niet af om te bevallen dan wel om een bepaalde pagina te halen. tja als zwangere moet je toch iets verzinnen? (om je dag mee vol te krijgen al heb ik daar zowieso geen problemen mee)
De CD heet Planet Baby Songs... Liedjes: 1. Baby Smells the Sea 2. Sleepy Melody 3. Baby's Own Lullaby 4. Ocean, baby, Sleep 5. Allegro Opus 14 no 2 6. Lovely Prelude for Baby 7. Safe in Port 8. Baby's Song 9. Sleepy Baby and the Sea 10. Lullaby
Pfffffffff, ik kom na het eten weer ff terug, ik ben benieuwd wie de eer dan heeft! Ga nu lekkere asperges klaarmaken met aardappelpuree....jammiejammie! Laterssss
Ik ben m nu aan het luisteren en ik moet eerlijk zeggen, voor babytjes klinkt ie echt heel lief om in slaap te vallen...
ik zal de eer ook wel niet krijgen. ga ff met de kids in de weer. die zijn net een dik kwartier wakker en willen voor het eten nog even naar buiten. en vervolgens of ondertussen moet ik ook nog eten koken. pasta met kipfilet in zoetzure saus. nou tot later en succes met de 1500
Ik hoop niet dat ik het de 1500ste blz open want ik lees net dat ik de 1000ste al heb geopend, straks worden jullie boos op me
zo he, wie gaat het lukken om de 1500 te krijgen? klinkt grappig die cd, maar zou niet echt wat voor mij zijn denk ik..
Haha nou veraatje aan jou zal het in ieder geval niet liggen als we de 1500 niet halen Oja nog een aanrader die ik net op de bruna zie staan, Mo Hayder, ook van die lekkere lugubere boeken. Ik heb zelf de vogeltjesmoordenaar van hem (of was het vogelman?) en die ging over een seriemoordenaar die vogels bij de slachtoffers innaaide Mijn schoonmoeder belde net of Damian kon komen halen om te komen eten maar weet eigenlijk niet of het de bedoeling is dat ik ook met ze mee ga, ik hoop stiekem van niet
Dat klinkt gruwelijk! Leefden de vogeltjes nog? Als dat zo is, wil ik het niet lezen. Ik kan daar niet zo goed tegen als er iets ergs gebeurd met dieren. Als kind zat ik al te huilen bij Lassie.
nee volgens mij maakt de lengte ook niet uit. volgens mij staan er standaard 15 berichten op een pagina (of opende hij bij de 15e nou al de nieuwe)
Ow haha op blz 1000 zat ik ook al te zaniken over geboortekaartjes Nou als we op 1499 zijn zal ik me maar even koest houden