Veraatje alvast gefeliciteerd! leuk joh, waar gaan jullie uit eten? En volgens mij mag je max 75 berichtjes perdag typen.. maar dat weet ik niet zeker, t ligt er ook aan of het in verschillende topics geplaatst word, of in een topic.. maar je krijgt vanzelf wel een bericht van een moderator hoor senn, maak je niet druk
JA hallo! Jullie kwekken sneller dan ik terug kan lezen. begin 10 mi geleden met mijn laatste berichtje, begin van de middag, moet ik tot blz 1499 en inmiddels in die paar minuten al tot 1502! en zoveel zinnigs staat er niet dus geef het op hoor! senninha, veel plezier met deel 7 (was jij toch?) hij is goed! lees je ze in het engels of nll? verder m&m problemen kunnen weook oplossen door allemaal ons kind een naam met de m te geven! iedereen mark mathijs en maria magdalena enzo knuf rens
Mijn inbox stroomt over! Ben blij dat jij vanavond naar yoga moet, want ik moet naar gym en dan hoef ik dus niet zoveel bij te lezen als ik terugkom
Haha nee dat kan inderdaad niet , dat word erdoor heen lopen Maar de mac...daar ben ik al zooo lang niet meer geweest Goed excuus om vanavond daar te gaan eten, zo'n lekkere big mac ofzo...Hmmmmmmmm!