tuurlijk, morgen de meubels en dan inrichten! oh ja wat vinden jullie... start ik dat meetlint gedeelte op 0 of op 50cm? bij 50 moet ik hem wel hoger ophangen, maar anders is ie zo klein.... en kind zit toch wel rond de 50 al meteen....
Nee, aangezien ze er zoveel crap op heeft staan is d'r laptop onwijs langzaam, maar hij is bezig Getver, hoor ik Michelle gillen, heeft Yuki (m'n kat) een ekster gekilled en in de gang gedeponeerd inclusief bebloede nek.... Ik zeg tegen die kinderen, jah, haal weg want ik kna het niet mag niet als je zwanger bent
Kga ook maar ff koken, kheb alleen maar boodschapjes gedaan ben nu al kapot zweet staat op me kop jeetje
Meiden ik kan jullie echt niet meer bijhouden vanaf mijn werk. Ik wil naar huis en heb geen zin/tijd om nog eens 25 pagina's bij te lezen. Dus ik vrees dat ik jullie voor een tijdje (kan wel 10 dagen gaan duren :x ) moet gaan verlaten tot ik weer internet thuis heb . Maar in 1 half uurtje per dag op mijn werk kan ik echt niks bijlezen. En ik vind het nogal lullig als ik op niemand kan reageren en alleen maar mijn eigen dingen kom vertellen. Kijk als ik maar ff tijd heb, zal ik online komen, maar ik kan niet dus meer overal op reageren. Nou ik hoop dat ik me sowieso weer snel bij jullie aan kan sluiten en hopelijk gebeuren er niet al te veel spannende dingen tussentijds. Tot later.
het was vandaag wel extreem hè? maar vooral onzinnig geklep hoor. kom vooral wel vertellen hoe het gaat en als er iets belangrijks is kunnen we je een pb sturen of dat je buddy je een sms stuurt ofzo
Ui, champignons bakken. Kaassaus erbij + bietjes en laagje aardappelpuree en geraspte kaas! En dan in de oven. Mjammie, al zeg ik het zelf! Essie, ik begrijp wat je bedoelt. Ik wil ook graag proberen om altijd op iedereen te reageren, maar zoals vandaag lukt dat echt niet! En het hoeft ook niet! Ik hoop voor je dat je snel weer internet hebt!
ga nu eten. een uitprobeersel van die vlinderpasta met zoetzure saus (super de boer eigen merk) en kipfilet gemarineerd in ketjap manis. dus ben benieuwd. tot later weer
ik haak dan alweer af bij kaassaus en geraspte kaas. maar bietjes kan ik ook vast wel wat mee. ga geloof ik binnenkort maar experimenteren
Meid ik heb hetzelfde hoor, ik werk dan niet eens en lees iedere dag wel even bij maar het gaat zo snel dat ik sommige dingen niet kan bijhouden of terug wil lezen Sorry ladies! ik probeer wel up to date te blijven door snel over de pagina's te rollen maar ja dan nog kan ik niet alles mee krijgen. Ik heb vorige week trouwens ook die leuke winny the pooh aanbiedingen gekocht bij de zeeman , een bijtring, flesreiniger en een thermostaat voor het badje en nog wat maar dat ben ik even vergeten Ik heb gister weer ontzettende oefenweeen gehad echt zeer vervelend en zelfs op straat ging het maar door. We zouden eigenlijk naar de Ikea gaan maar ik had geen puf. Vanmorgen was manlief zo lief om op te staan voor yildiz zodat ik lekker kon bijslapen, dus kwam pas om 11 uur mijn bed uitrollen Ik ga vanavond weer wat bijlezen maar moet nu me dochter even eten geven Eet smakelijk dames en die roden bieten schotel lijkt me wel lekker
Zo wij hebben lekker makkelijk gegeten aangezien Damian met zijn opa en oma mee is, lekker kipsate met brood. Dennis is nu op weg naar de supermarkt om boodschappen te doen, dus ik heb heerlijk helemaal niks te doen. Ik heb net voor de grap mijn buik weer opgemeten. Mijn taille is nu gegroeid naar 107 cm haha dat komt nooit meer goed. Mijn borsten zijn met 104 cm een goede tweede trouwens hihi Meten jullie weleens je buik op? Met 32 weken was ie nog 102 cm.
de rust is weer gekeerd zie ik. nou hier hebben we het eten op. het was geen topper dit experiment, tenminste niet voor morris en mij. maud vond het wel lekker en nu is het wachten nog op remco wat die er van vindt.
ik heb het nog nooit gedaan, maar net dus eventjes en ik zit op 106 geloof ik. Maar ik moet meten met een touwtje en dan langs een rolmaat leggen dus dat is misschien iets minder precies.
Nou, ondertussen is mijn haar eraf geknipt . En het valt me niet tegen, alleen is het wel wennen hahaha. Vanavond naar het ziekenhuis voor de info avond, dus als ik niet meer kom wens ik jullie nog een fijne avond Ow ja, komt die lieverd van mij thuis met een geurtje van Jean Paul Gaultier . Lekker lekker
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje! Stelletje kletskouzen! Nou kep niets onthouden! Ik heb vandaag een boek uit gelezen (vandaag ook mee begonnen) "De geboorte van een moeder". Maar kep net 2 kiwi's gegeten en ben echt KOTSMISSELIJK! Ik ga weer de bank op..als ik maar niet moet overgeven....was al blij dat ik dat de eerste 3 maanden niet heb gehad want ik ben niet zo'n ster in overgeven.... Nou ladies see ya
MMMMMM weet je wat echt lkkr is die nieuwe toetjes van Mona Aarbeienkwartaart met stukjes koek! Die is lkkr! K rol bijna van de stoel heb veel gegeten. Vanavond worden ook lkkr mijn haren geknipt, niet kort maar de puntjes! Wel super he die zwangerschap, als ik kam na t haren wassen valt er maar 1 haar uit! Normaal met bosjes!