heb hier shaorma op met lekker veel knoflooksaus, mijn haren zijn 3 weken geleden voor t laatst geknipt dus ik hoef voorlopig niet meer, ik meet ook wel een mijn buik op om te kijken of ie veel gegroeid is, en dat is ie ook. voor de zwangerschap zat ik op 80-85cm en nu is ie de 103 cm al gepasseerd ben benieuwd hoe snel hij weer zijn oude vorm heeft aangenomen prettige avond nog meiden ik ga mclauds daughters straks kijken en dan lekker op de bank met een chippie en costa groetjes susanne
ze zijn uitgeklept denk ik... was vandaag trouwens alweer 1,5 kilo aangekomen zit inmiddels al op 15 kilo... nog meer onder ons?
Jeeeeeeeeetje wat een geklep! Heb trouwens ontzettend moeten lachen om het 1500 gedoe Kapperrrrr daar heb ik ook zin in! Ga gelijk morgenmiddag om er weer een stuk af te halen! Ik wil volgende week ook nog ergens een afspraak maken met een pedicure, mn voetjes mogen weleens verwend worden! Kan er zelf echt niet goed meer bij nu.... Bij mij is er inmiddels 18 kg bij.....
Gistere ben ik ook gewogen in 2 wk 1 kilo erbij, was wel netjes van mezelf, totaal 12 kilo nu, maar was al te zwaar hoor, dus moet ook niet teveel. Ik baal die moxatherapie die ze gebruiken om een beebje te draaien werkt niet meer na 36 weken. Dus das te laat voor mij, hoop dat de gyn het kan!
Buiten het voetenbadje, heb ik me steunkousen aan laten meten....ze zien er niet uit maar het scheelt giga met vocht en kilootjes! Misscien een idtje voor je?
ff wat eten en we zijn alweer 7 pagina's verder Dat word wat als iedereen straks met verlof is Maar dames schoom je niet, en klets maar lekker door hoor..al is het onzinnig! Het forum is niet alleen om het hoognodige te zeggen tegen elkaar en dan niet meer te posten..lollige dingen zijn altijd leuk om te terug te lezen
jeetje wat een hoop pagina's vandaag! mannetje bleef lief thuis werken om mij een beetje gezeldschap te houden...ech heel lief en hij heeft ook echt gewerkt, maar was toch gezelli! Ik wilde jullie nog even zeggen dat het ondanks dat het via internet gaat ik heel blij ben dat we hier allemaal lekker schrijven. Het is superfijn om met allemaal meiden te kletsen die precies hetzelfde meemaken! Jullie kunnen me soms echt uit de put trekken als ik me beetje down voel maar ook meelachen om gekke verhalen! Bedankt! liefs Nina
hey meiden wat een rust in ene. ik heb ff fotos laten maken en heb nu dus een nieuwe buikfoto in mijn album staan, t is voor mijn doen wel een intieme foto maar ik vind t wel een van mijn mooiste, groetjes susanne
wow susanne, mooie foto hoor! en idd.......nou hoeft er niemand te werken en dan is het ineens stil......
intiem is die inderdaad wel, maar hij ziet er ook mooi uit. het totale plaatje bedoel ik dn maar je hebt zeker ook een mooie buik. (of heb je de foto geretoucheerd ) ik vind dat zelf met zo'n zwangere buik nog weer anders dan als je gewoon (dus niet zwanger) zo'n foto laat maken.
Het is idd een mooie foto, Susanne! Nina, het is idd een gezellig clubje! Ik heb net nog even een kwarktaartje gemaakt en nu duik ik in bed met een boekje. Tot morgen allen!