Mooie foto Suzanne! Jee niet veel bijgebept in die tijd dat ik weg was. Mijn haren zijn weer netjes geknipt, ze voelen weer lkkr zacht bij de puntjes!
Mooie foto zeg... Ik ga zo maar weer eens in een nieuw boek beginnen... Lekker me slaapkamer schoongemaakt, bedje verschoond, matje begint trouwens al te scheuren aan de zijkanten Schiet lekker op, gelukkig heb ik er 2... Goodnight ladies, speak to you tomorrow
Haha ik was idd ff online probeer af en toe wat mee te lezen... maar het lukt me niet echt Met brenden gaat het goed hij is sinds gister uit de couveuse... Ligt nu in een wiegje. De borstvoeding (kolfen) ga ik afbouwen.... ik krijg niet genoeg voeding had maar 30 steeds en daar blijf ik op hangen. Daarbij is het heel veel werk naast het drie keer per dag heen en weer vliegen naar het ziekenhuis! Maar gelukkig doet brenden het verder goed. Hij drinkt de ene keer 20 en dan 25 via de sonde. de andere keer drinkt hij zijn hele flesje leeg. Hoop dat hij gauw zelf alles kan drinken des te eerder mag hij mee! Liefs Nannie
Wat fijn joh dat je kleine mannetje het zo goed doet. Ik hoop echt voor jullie dat hij snel naar huis mag.
Jammer dat de borstvoeding niet lukt, lijkt me ook best moeilijk en zo intensief, gelijk kolven! Wat dat betreft zul je nu wel een stukje meer rust hebben. Maar fijn dat Brenden het verder zo goed doet . Het moet heerlijk zijn om hem in een gewoon wiegje te zien liggen Ik hoop dat hij gauw zo sterk is dat jullie hem mee naar huis mogen nemen!
Jewel was niet zo vies Kwestie van bedden verschonen en verder niet eigenlijk Jah en wat zakdoekjes die her en der over de grond lagen opruimen Nannie, beter dat het goed gaat met Brenden, ik hoop dat hij heel snel naar huis mag. Iemand nog wat van Suzie gehoord?
nee mijn buik is zoals op de foto. niet bewerkt ofzo. de achtergrond is er wel ingezet en een paar rare striemen zijn weg gehaald, die striemen maakt de foto er niet mooier op fijne avond ik ga ff douchen en dan richting bed slaap lekker allemaal groetjes susanne
Mooie buikfoto! Maandag komt de kapper hier aan huis! Zit er aan te denken om een stuk van mijn haar af te knippen maar ben nu al best wel een tijdje aan het sparen en vind het dus ook wel weer zonde.... dilema! Vanmorgen is mijn moeder hier samen met een kennis van haar weer komen schoonmaken en morgen komt mijn vader hier het plafond sauzen. Vanmiddag even met mijn moeder de stad ingeweest en heb nieuwe schoenen van haar gekregen! Zaten vanmiddag goed maar heb nu weer gewoon mijn slippers aan want mijn voeten zijn mega dik Heb verder nog 3 voedingsbeha's gehaald en toen was ik het ook wel weer zat. Was vanmiddag super moe maar ben nu weer super wakker!
ML : ik heb geen sms meer gehad van Susi. ik heb haar gister ge-smst of alles goed ging met haar en de meiden maar niks tergu gekregen groetjes susanne
viel mee, het meeste had ik al gelezen voordat ik ging winkelen, toen waren het wel heel veel pagina's!
Hey buddy.. Fijn om te horen dat het goed gaat met Brenden! Mooi man! Ik ga mn nestje induiken... Slaap lekker allemaal... Niet teveel beppen vannacht he? Hopen dat mn hoofdpijn morgen weer wat minder is... Liefs Wendie