Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Bloem leuk kapsel en supermooie buik!

Patricia, meestal kan je idd overal zomaar ff tussen!
    Heb je een afspraak gemaakt voor morgen?

Ow ja dan kan t zijn dat ik t ook heb weggegooit!
    Ik ga ff mailen!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik had voor prenatal ook geen uitnodiging gehad en ben met eennieuwe formulier erheen gegaan en uitgelegd dat ik hem nog niet had :D

Ik had namelijk ook een mail gestuurd, maar daar kreeg ik na een paar weken pas een reactie op.

3. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Heb even vluchtig de afgelopen pagina's bekeken, maar helaas geen tijd om alles goed te lezen. Jullie hebben ook weer zoooo veel gekletst :confused:

Voor de meiden die nu verlof hebben, geniet er lekker van.

En er was iemand die vandaag 1 jaar getrouwd is! (Veraatje?) GEFELICITEERD, lekker uit eten vanavond!

Op de zaak is het weer mega druk en ik heb heel weinig puf om dingen te doen. Thuis is het ook een gekkenhuis, elke avond wel afspraken, visite, cursussen of thuis werken. Vraag me af hoe lang ik dit nog vol kan houden. :cry:
    Naja, sorry van dit klaag berichtje. Wilde eigenlijk gewoon even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben, en hopelijk snel wat meer tijd heb om gezellig met jullie mee te kletsen.

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hey Penny, heb jij de Joolz al?
    Die van mij komt pas in wk 28 :( ipv nu!

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Leuke foto's bloem!

Ik heb geen afspraak gemaakt bij de kapper, ik ben zo iemand die het idee eenmaal in dr kop krijgt en dan moet het ook gelijk.
    Als ik nu een afspraak maak ben ik zo gebonden... :oops:
    Hahaha ja erg he, ik weet het! ;)

Penny doe rustig aan, laat je niet gek maken!

Hubbie is net ziek thuis gekomen.....ziet spierwitjes en heeft overgegeven....hopelijk is het snel over, is altijd zo ongezellig als er iemand ziekjes is!

Ik heb trouwens sinds een dag of 3 enorme dikke handen/ vingers en voeten...pffffffff, kan alleen nog maar slippers aan!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Niesje, hoe smaakt de chocoladetaart?

Rensie, ben je al klaar met bouwen? Ik hoop dat je niet te zwaar werk aan het doen bent nu!

Miss Sil, ik kreeg de blije doos ook steeds maar niet. Heb er een mailtje achteraan gestuurd en inmiddels heb ik de doos op mogen halen!

Essie, wat vervelend zeg dat het niet gelukt is met de vervangers. Ik hoop dat jullie gauw wat geschikts vinden!

Misspiggle, nog maar één dagje! Succes morgen en daarna GENIETEN!

Bloem, heel leuk kapsel en een mooie buik!

Penny, dank je wel voor de felicitaties! Je hebt het maar druk met je werk, hoe lang moet je nog voordat je verlof begint?

Patricia34, vervelend dat je man ziek is. Beterschap!

Het is hier idd rustig zonder Senn, maar ze is weer onderweg naar huis... dus pas maar op! :D Maar ik weet nu dat zij niet alleen kan kletsen, maar haar man kan er ook wat van :D
    Senn, vond het zeer gezellig!

Ben net terug van de vk! Alles was goed, was maar een halve kilo gegroeid in 2 weken tijd, bloeddruk was prima (125/70), urine was goed, hartje klopte mooi en het kindje was ingedaald!

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Pfff ik lees net hoe duur en intakegesprek is en inschrijvingskosten voor kraamzorg, wat een oplichterij! Dat krijg je toch wel vergoed?
    Ik ben aanvullend verzekerd bij IZZ, kheb ze ff gemaild. Weet iemand hoe duur t is poliklinisch te bevallen? Of verschilt dat heel veel per ziekenfonds?

8. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Als ik kijk op de site van mijn verzekering ( VGZ) dan staat er als je niet aanvullend bent verzekerd dat het 180 euro per dag kost.
    Kun je niks vinden in het vergoedingenoverzicht op de site van jouw verzekering?

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo,

Veraatje fijn dat alles weer ok was en gefeliciteerd met jullie jubileum!

Ik ben ook net terug van de vk! Alles was goed en vroeg of ze schatting wilde doen van gewicht maar ze dacht dat hij nu 7 a 7,5 pond was.....ze dacht dat ik het eerste maat 50/52 misschien wel kon overslaan en bij 56 ga beginnen! Ik schrok wel een beetje maar ze gaf aan dat het niets heeft te betekenen m.b.t. de bevalling! Hoofdje zat goed in bekken wat erop duidt dat mijn bekken dus niet te klein zou zijn!
    Hebben hier meer meiden al een schatting gehoord van het gewicht?

xx Nina

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ben ik weer! Moest maar een paar pagina's lezen had me al voorbereid op veeeel meer dus dat scheelde weer ;)

Miss Sil wij moeten iets van 150euro zelf betalen maar dat is volgens mij ook gewoon je eigen risico, verder gaat alles gewoon door naar de Ohra.

Hier geen problemen met de blije doos maar wel met de kruitvat doos, moet ergens een keer een mail hebben gehad die ik moest bevestigen maar nooit heb gedaan en nu kan ik dus niks meer. Heb een mail gestuurd dus misschien komt het nog goed.

verder zag ik nog een ziek mannetje voorbij komen, hoop dat die snel weer beter is en ik las nog iets over een chocoladetaart.......... ik eet eigenlijk nooit taart maar krijg er nu ineens spontaan zin in. Heel appart!

Verder weet ik eigenlijk niks meer, ook wel erg. Zo weinig pagina's en dan nog niet alles kunnen onthouden :oops:

Bij de fysio ging het goed, moest wel weer minder doen dan normaal omdat ik er altijd nog t/m zondag last van blijf houden en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Afspraak van de bedrijfsarts word waarschijnlijk een week later. Helemaal belachelijk want 19 juni is de eerste dag van mijn verlof dus dan zou ik in die week nog heen moeten, denk dat ze op mijn werk graag willen horen dat ik toch wel had kunnen werken maar dat krijgen ze toch niet te horen want als dat zo was geweest dan was ik de eerste die stond te springen van vreugde want dan was de pijn ook stukken minder.

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik ben jaloers :evil:
    Iedergaan gaat met verlof, behalve ik.. :cry: vind mezelf erg zielig vandaag :)
    Maar ik neem de kleine mee naar m'n werk (kantoor aan huis bij m'n ouders) dus wat dat betreft heb ik niet te klagen :) :)

Gisteren was m'n broer jarig en toen kwam m'n vriend bij m'n ouders (waar ik ook al was) met óók een cadeautje voor mij, de lieverd :thumup:

Die krampen onderin je buik, net als dat je ongesteld moet worden, wat is dat? Heb 't pas gisteren van vandaag voor 't eerst..

Vannacht gedroomd dat ik thuis op de bank bevallen was, binnen 2 minuten, pijnvrij, zittend :D
    Dus ik bel m'n vriend en die was boos dat ik niet heb gewacht tot hij thuis was met bevallen.
    Toen belde ik 't ziekenhuis omdat ik wilde dat 'n dokter ons kwam controleren en toen zei de assistent 'Moment, de dokter staat even buiten te roken'.
    En toen ging ik 't forum op om jullie te vertellen dat ik 'n dochtertje had gekregen !
    Toen ik 't aan m'n vriend vertelde vroeg hij wat ik gerookt had [-X

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Veraatje, jij nog gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk...

Bloem, wat een leuke foto's van je buik en kapsel. Weer een lekker kort koppie voor dit warme weer...

Bij de vlos was alles weer goed. De beeb was al een klein stukje ingedaald en mijn bloeddruk was 90/50, ook weer goed. Wel de laagste tot nu toe.. Had meestal 110/50, maar ja...
    Ze gaf aan dat we het de volgende keer over de bevalling gaan hebben, dus mijn mannetje gaat weer een keer mee. Lijkt me wel handig als hij daar bij is...

Verder even geen nieuws.

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Dat is wel een hele snelle bevalling Mirjam, en dan ook nog pijnvrij.
    Ik snap wel dat je vriend even ging vragen wat je had gerookt ;)

14. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Goed om te lezen dat iedereen weer goedgekeurd is bij de vlos!

En veraatje, nog gefeli met het 1 jarig jubileum! :D

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nou de mevrouw van de intake is net weg.

Heb recht op 40 uur, maar of ze het kunnen geven is de vraag.
    3,70 euro per uur eigen bijdrage.
    Als nog iets extra verzekerd ben krijg ik recht op nog 20 uur, maar dat moet ik uitzoeken.
    Kheb ook geen 40 uur nodig eigenlijk, tis hier super klein.
    D8 ik alles te hebben kwa spullen voor de kleine, mag ik weer naar prenatal ](*,) , wist ik veel dat je eerst met wiegdekentjes en wieglakentjes moest werken omdat ie nog zo klein is, en ook moet ik 2 ijzeren kruiken kopen, had zo'n pittenzak gekocht maar die mevrouw vertelde mij dat ie een keer in de fik is gevlogen bij een babytje in bed, dat moeten we niet hebben!
    Mijn bed moet op frisdrankkratten omdat het heel laag is, haha ik zie ons al in bed zeg op kratten :D
    En 2 rectale thermometers wist ik ook niet! 1 voor mama 1 voor baby.
    Envolgens mij nog een waslijst, ach ja heb weer wat geleerd.

Vanavond lkkr weer gezellig miepen bij zwangerschapsgym ;)

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nina, fijn dat alles goed was bij de vk.
    Hier hebben ze geen schatting gemaakt van het gewicht.

Ingrid, mooi dat alles goed ging bij de fysio.

Mirjam, dat is een snelle bevalling! En pijnloos... daar teken ik ook voor :D Wat kun je toch gek dromen, he?

Misspiggle, fijn dat alles goed was bij de vk.

Misspiggle, Nina en Patricia34, bedankt voor de felicitaties!

Miss Sill, veel plezier bij gym vanavond!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje wat een gezeur miss Sil,
    Ik hoef maar 1 thermometer. Ik vroeg het ook aan haar maar ze zegt wat een onzin om er 2 aan te schaffen, kan gewoon ontsmet worden.
    En van die wieglakentjes... Ook nog nooit van gehoord :(
    En nog 1 ding, ik moest ook een ijzeren kruik, maar 1 is genoeg in deze tijd van het jaar...
    Maar owkee, wat moet dat moet, ze hebben allemaal hun eigen regels schijnbaar...

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Veraatje ik had je ook nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie eerste jaar als getrouwd stel!
    Hoe is de kwarktaart? Is Senninha soms bij je komen snoepen want die heb ik de hele dag nog niet voorbij zien komen ;)
    De chocotaart hebben Damian en ik net geglazuurd en daar gaan we zo van proeven :)

Damian was ook helemaal goedgekeurd bij het CB, de dokter vond hem maar een bijdehandje en een hele goede prater voor zijn leeftijd. Dus ben een supertrotse mama.

19. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ja ik vond t ook allemaal een beetje veel, die wiegenlakentjes moest omdat t babytje helemaal onderin het bed moet liggen, een ledikant lakentje zou je dan dus dubbel moeten vouwen maar dat is zo warm zei ze.
    Je moet dan 3 wieglakentjes hebben.
    2 van die kruiken vind ik ook heel veel, krijg ook de neiging om er maar 1 te kopen, de baby stikt als hij met 2 van die harde dingen in bed ligt!
    Wij hebben in ons gezin ook altijd met 1 thermometer gedaan, tis toch niet zo dat elke gezinslid zn eigen thermometer moet hebben.
    Kzal eens kijken wat ik allemaal koop

20. hoi meiden
    helemaal moe hier!
    heb de commode in elkaar en van het bedje moet ik de bodem vastschroeven en is ie ook klaar../ (ben voor mijn gevoel 3 uur bezig geweest met commode, stond op handl dat 1 uur nodig was... ja als je niet zwanger bent misschien....)
    david gaat zo helpen met de kast in elkaar zetten...
    vind ze wel stoer,m heel robuust!

iemand vroeg wat poliklinisch kostte. gisteren bij vk gevraagd en die zei eigen bijdrage 400 euro.
    wij starten nu waarschijnlijk toch thuis.... ja sorry hoor, maar vond het wel heel veel....

liefs rensie

veraatje fijne trouwdag!
    smaakt de taart?

Deel Deze Pagina