Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb zelf thermometers, kosten ook niet zo veel en ach, een reserve is nooit weg. Lakentjes hoor ik hier echt voor het eerst! Maarja, ik heb een wiegje, dus hier was het geen optie, maar ze hebben het er ook niet over gehad en eerder op het forum heb ik het ook niet gelezen!
    Maar wat iemand al zegt; voor in de wagen heb je ze ook nodig, dus dat scheelt dan weer.
    Kruiken moest ik ook 2 . Niet zo zeer voor de wisseling, als wel om de kleertjes voor te verwarmen in het allereerste begin. Dus 1 voor het bedje en 1 voor de kleertjes.
    ik hou het echter voorlopig bij 1 ;) . Die kleertjes kunnen met een licht verwarmde kersenpit zak ook wel verwarmd worden.

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kheb gekeken opde lijst bij stmg.nl (stichting middengelderland) en t stond er niet op!

Oke ik zie t al, sommige dingen zijn wel echt belangrijk en sommige wat minder.

Bijde privé hyves julimama's ben ik aangemeld, maar word nog niet geaccepteerd :cry:

Als nieuws over Patricia die naar de gyn is geweest?

Bedankt Vera, erg sneu voor Duikster hopelijk is ze snel thuis en mag ze daar ook bevallen!

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    uhum hier staat ook dat je 2 luieremmers nodig hebt.
    lijkt me erg overdreven, of hebben jullie dat ook?

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sterkte Duikster!

Mss Sil...2 luieremmer...waarom in godsnaam? Ik heb er maar 1 en lijkt me meer dan zat.

Mirjam ik heb ook een babysite...
    www.zobijzonder.babysite.nl

Patries....hoe was het bij de Gyn? Je bent nu toch niet stiekum aan het bevallen he ;)

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    :thumup: Bedankt Lovelykids

Silla dat d8 ik ook, haha vooral met die firstborn pampertjes daarvan past wel een half pak in 1 emmer. zo cutee

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een gedoe allemaal met die kraamzorg eisen zeg.
    Ik heb niet eens een luieremmer laat staan twee.
    Ik heb ook maar 1 thermometer, en mijn bed kan niet op blokken dus ben benieuwd of ze daar over gaan vallen, morgen komen ze langs. (Had ik bij Damian ook allemaal niet trouwens)

Rensie, jemig meid dat je daar zelf nog aan begint zeg zo'n kamer in elkaar zetten.

Veraatje, wat leuk dat Senninha is langsgekomen

Arme duikster, verplichte bedrust is al niet leuk laat staan als dat ook nog eens in het ziekenhuis is.

Ik las dat iedereen vandaag weer goedgekeurd was bij de vk, hartstikke mooi!

En idd nog geen bericht van Patricia, straks hebben ze terplekke besloten haar in te leiden ofzo!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Meiden, hier even snel een bericht van mij :)
    We mochten bij mijn schoonouders aanschruiven aan tafel, dus vandaar mijn verlate bericht ;)

Nou..al met al toch wel redelijk goed nieuws gekregen.
    De gynaecoloog wilde (natuurlijk) nu niet iets gaan doen, want hij wil geen kinderen halen die nog eventueel hulp nodig hebben na de geboorte.. of een kind moet in levensbedreigende situatie zitten.
    Maarrrr...vanaf 37 weken (eind volgende week) wil hij inwendig wat dingen gaan doen om het op gang te brengen! Ben zo opgelucht dat hij mij niet tot 40 weken laat lopen, en dan pas wil ingrijpen :confused:
    Mocht de kleine voor het einde van volgende week besluiten zelf te komen is dat natuurlijk helemaal ideaal. Het is nog wel anderhalve week, maar ik heb nu een punt om op te focussen :D
    Zal wel na het weekend van 14 juni worden want dan is mijn mannetje jarig, en ik ga dat natuurlijk niet bewust voor kiezen..maar over uiterlijk 1-2 weken heb ik de kleine zeker weten in mijn armen.
    Bloeddruk was wel iets gestegen maar nog niet zorgbarend, en ik was 2 kilo aangekomen in de afgelopen 3 weken :oops:

Me is very happy..eindelijk een punt om naar uit te kijken!

Ik kon eventueel tot die tijd slaaptabletten gehad voor de nacht, maar daar wil ik niet aan beginnen want straks moet ik er mee stoppen..en dan kom ik straks niet meer zelf in slaap..dan maar in het ergste geval anderhalve week doorbijten!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    dubbele post :oops:

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaa, daar ben ik weer!
    Ik geloof dat jullie mij gemist hebben. :rolleyes: :)

Was even bang dat ik terug gepakt zou worden met het aantal pagina's wat we gisteren hebben geschreven maar het waren er maar 6! 8)

Veraatje, ik (wij) vond(en) het erg gezellig en je woont echt mooi!
    De taart was jummie.
    Fijn dat alles goed was bij de vlos en zelfs de bloeddruk. ;)
    Alleen 5 uur in de auto hakt er wel in.
    We hebben gelijk Maarit maar gehaald uit het KDV en daarna doorgereden naar de Mac. Geen zin meer om te koken.
    Hopelijk ben je nu heerlijk met je hubbie uit eten en kun je straks bij thuiskomst de bruidstaart aansnijden. :)

Ben dus doodop van de auto rit en heb niet veel puf meer om te kletsen.

Penny, we zijn je niet vergeten hoor en Essie jou ook niet. ;)

Miss Sil, wat een onzin dat je nog zoveel spullen moet aanschaffen. :(
    Sommigen worden volgens mij niet eens gebruikt.
    O, en ons bed staat op bierkratten vanaf morgen, daar passen geen klossen onder.

Ik las dat er ook weer een paar met verlof zijn! :whistle:

Misspiggle, morgen laatste dag meid en dan mag je ook met verlof.
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Dat van die lage bloeddruk herken ik.

Patries, we hebben elkaar al gesproken. ;)

Rensie, een kamer in elkaar zetten, pffffffff ik snap niet dat je met je dikke buik nog de puf voor hebt. Knap gedaan hoor!

Duikster, meis balen joh dat het nog steeds niet gezakt is.
    Ik hoop dat je toch snel naar huis mag. Is voor Nick ook wel prettig.

Lovelykids, ik heb de navelbandjes ook liggen, al 6 jaar, en ze zijn nog nooit gebruikt. Dat zal nu dus ook nog wel zo zijn.

Niesje, ik weet niet of een spuitluier een voorteken is van waterpokken.
    Kan het niet zijn dat hij kiezen begint te krijgen?
    Wel even die plekjes in de gaten houden.
    Beterschap voor hem.
    Mmmm, klinkt goed chocolade taart! Was ie lekker?
    Was Damian goed gegroeid?

Bloem, lekker kort koppie zo en je hebt een mooie buikfoto gemaakt!

Patricia34, beterschap voor je hubbie!

Nina, bij mij hebben ze geen schatting gedaan van de baby, ook de buik wordt niet gemeten. Er zitten daar meerdere vk's en iedereen meet anders dus dat schiet niet op.

Mirjam, nog even meis en dan mag je ook met verlof. Denk maar zo als wij weer aan het werk moeten dan heb jij nog een een paar weken vrij met je kleine! ;)

ML, hoe is het met Leroy?
    Nog steeds zo last van keelpijn?
    Geef hem maar een dikke knuf van me (als hij dat als 11 jarig nog toelaat ;) ).

Naomi32, leuk weer wat van je te horen.
    Bij mij werkt het Kruidvat ook niet maar heb het helemaal gehad. En zoveel moeite schijn die doos ook weer niet te zijn t.o.v. de Prenatal doos.

Zo ik geloof dat ik weer bij ben.
    Hopelijk ben ik niemand vergeten. :oops:

Ga nu sluiten en spreek jullie morgen weer, en nee, ik zal het niet zo bont maken als gisteren. :) Maar vond het wel reuze gezellig. ;)

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja wij hebben elkaar al gesproken :) en Sven ook :)
    Vertelde het aan Manuel wat voor antwoord ik kreeg van hem toen ik naar mama vroeg...KINDEREN :) het zal maar een bedrijf ofzo zijn hahahaha oooo wat een heerlijk ventje!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niels vond het wat minder dat Sven de telefoon opnam maar ja hij moet het toch eens leren hè!

Ik ga nu echt afsluiten en neem de mobiele straks weer mee naar bed. ;)

O ja, qua klets doen we niet voor elkaar onder als ik zo naar ons aantal berichten kijk. :)

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh Patricia wat een gek idee he dat je gewoon binnen twee weken je uk in je armen hebt!

De chocotaart was echt heerlijk!
    Damian was redelijk gegroeid en goed aangekomen hij zit nu eindelijk weer binnen de curve :)

Ons nieuwe dressoir is binnen en ben dus druk bezig om de inhoud van mijn twee oude kasten in te ruimen in mijn mega dressoir, hij is groot maar heeeeel mooi.

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Daar was ik weer :D

Senn, ik kan mij goed voorstellen dat het er in hakt 5 uur in de auto zitten! Ga nu maar rusten en dan kun je morgen weer volop kletsen! :D
    Wij krijgen straks mijn schoonouders nog op visite en dan gaan we de bruidstaart aansnijden. Mjammie!

Patricia, fijn dat de gyn je niet laat lopen tot 40 weken. Je kunt nu echt gaan aftellen!

Niesje, mooi dat de taart gesmaakt heeft!

Hadden jullie al gezien dat er bij de september mama's ook al een kindje is geboren met 26 weken?

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Patries...goed nieuws meis!
    Ik kwam alleen ff om de hoek kijken of je al gereageerd had hihihhi.
    Dames ik sluit af voor vandaag!
    Slaap lekker, ik hoop dat ik ook lekker in mijn bedje kan blijven liggen en er 'snachts niet uit hoef om maar weer op de bank nutteloze programma's zitten kijken op de tv om in slaap te vallen hihihi.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedenavond dames,
    Alles goed hier? Nog spannend en/of leuk nieuws?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb even jullie hulp nodig, mijn mannetje heeft namelijk bedacht dat ons kindje toch maar twee namen moet hebben in plaats van een pfffffffff mannen :rolleyes: maar nu hebben we dus voor een jongetje de naam julian als eerste naam en we komen niet verder dan julian mika, voor een meisje word het milou als eerste naam en als tweede hebben we nu noa. Wat vinden jullie ervan? Vooral van de tweede namen en dan ook nog de combinatie van de twee?

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Dames, ik ga morgenochtend lekker een weekendje naar Texel.
    Ben dus pas zondag avond thuis. Buddy weet er van, dus mocht er iets gebeuren dan horen jullie het van haar.
    Niet te veel kletsen allemaal he, anders ben ik maandag heel de dag bezig met bij lezen :)

Fijn weekend allemaal!

19. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Meiden,

Ben ff niet geweest. Heb geen fut gehad, sorry! Ik ben nu sinds 2 weken met verlof, maar sinds die tijd is mijn mannetje ook ziek thuis. Hij heeft problemen met zijn gehoor en aangezien hij een zeer fanatieke hobby muzikant is, heeft hij het er erg moeilijk mee. Het is ook wel een druppel van een moeilijk jaar denk ik, dus is hij aan het eind van zijn latijn. Hij is nu in overleg met de HA en zijn werk een poos thuis. Ik doe heel erg mijn best begrip voor hem op te brengen enzo. Vind het ook echt heel erg voor hem, maar aangezien ik inmiddels 36 weken zwanger ben kan ik ook niet meer zoveel hebben. We zitten dus een beetje op elkaars lip en hebben hierdoor vrij veel ruzie. Balen dus, want nu zou juist een tijd moeten zijn dat we moeten genieten... Vandaar dat ik het ff niet meer trok om het hier steeds bij te houden. Nogmaals sorry! Zal mijn best doen weer wat vaker langs te komen!
    Einde klaagbericht!

Hier verder alles goed?

Lee

20. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Patricia wat goed! Nou heb je teminste een "einde/begin" in zicht!

Jessbutterfly ik ben ook moe hoor, kan ook rustig de dag doorslapen, vooral overdag moe!

Senninha moest je nou 5 uur bij elkaar rijden voor t bezoekje aan Vera? Wat een rit zeg!

Lee wat rot zeg, kan me goed voorstellen dat je uiteindelijk elkaar in de haren wil vliegen!

Deel Deze Pagina