jeetje wat een eisen voor de kraamzorg. Moet zeggen dat ze in Belgie wel makkelijk zijn, ik moet alleen voor een bedje + badje zorgen en natuurlijk de nodige verzorgings materialen maar niks van lijsten etc gekregen. Voor me dochter lag ik in het kraamhotel dus had ik ook geen lijstje nodig. Patries wat een fijn vooruitzicht dat je in ieder geval over min 2 weken je kleine in je armen zal hebben. Hier is de kleine zoooo druk , hij/zij doet me gewoon pijn met de bewegingen en ik weet echt niet wat het van plan is maar volgens mij zit het niet meer lekker ofzo Ingrid: moeilijk he de perfecte namen vinden, voor een meisje liggen ze bij ons al klaar en voor een jongen waren we er ook wel uit maar nu heeft mijn zich WEER bedacht grrrr Ik vindt Mika een erg leuke naam en Noa ook ik zou die als eerste geven en de andere als 2de
Goedemorgen meiden! Jeetje zeg, wat een verhaal van de intake van de kraamzorg....ben benieuwd hoe dat hier gaat, om 10:00 hebben wij de afspraak staan. Patricia, goed vooruitzicht, gaat snel nu! Lee, ik hoop dat het snel goed gaat! Bd, veel plezier op Texel! Verder heb ik het niet meer onthouden, alleen dat iedereen flink aan het taarten bakken is Vanavond ga ik nog lekker uit eten met mn collega's, doen we altijd zo voordat de vakanties beginnen en nu komt het helemaal mooi uit met mn verlof!
Goedemorgen, hier lekker geslapen... Zo ik heb in ene ook trek om een appeltaart te bakken man! Hahaha nou we zullen zien
Goedemorgen dames, Hier een goede nacht gehad. Was ook zo moe van gisteren dat ik ook niet anders verwacht had dat ik goed zou slapen. Maar ga vanmiddag met dochterlief wel even plat. Niesje, wat fijn dat Damian qua groei nu binnen zijn curve zit. Silla, heb je een beetje lekker geslapen? Ingrid, vind het moeilijk om te zeggen of ik de combi leuk vind omdat de namen niet mijn smaak zijn, m.u.v. Mika. Vind wel Noa Milou mooier klinken dan Milou Noa. Bd81, weet niet of je dit nog leest maar veel pelzier op Texel. Lee, wat heeft je mannetje met zijn gehoor? Jammer dat jullie zoveel ruzie hebben maar jullie zitten allebei nu niet in een ideale situatie. Jes, ik ben wel moe maar niet beroerd zoals jij omschrijft. Miss Sil, de 2 1/2 uur heen en terug was het waard hoor. Zag het ook een beetje als mijn laatste verre uitje. Mirre, bak ze en niet alles zelf opeten hè! Patricia34, suc6 met de intake. Mmmm, vanavond lekker uiteten met collega's gezellig. Misspiggle, laatste werkdag en dan VERLOF! Veraatje, is het nog laat geworden?
Jah ik ben cker weer opgeknapt Nog wel een beetje een rauwe keel maar owkee, ben allang blij dat ik zo snel opgeknapt ben. Leroy heeft noh last van zijn keel en veel niezen, maar op zich valt het mee met hoe rot hij zich voelt gelukkig, maar hou hem nog wel lekker thuis vandaag.
Senninha: Helaas niet, ik 'moet' doorwerken tot aan de bevalling omdat ik zelfstandige ben en die uitkering voor zwangere zelfstandige gaat pas 1 juli in Hoe bedoel je timing.. En financieel kan ik het me niet veroorloven om thuis te gaan zitten helaas.. Voordeel is dat ik nu op kantoor zijn bij m'n ouders aan huis.. dus als er iets is is er altijd iemand in de buurt Patricia: Wat 'n goed nieuws ! Ik wou dat ik ook een uiterste datum had Ben stiekem 'n beetje jaloers op je. Dusss... GEFELICITEERD! Miss Sil: Wat 'n uitgebreide uitzetlijst heb jij zeg.. Maar goed dat je 't zei want ik had nog geen luieremmer... vergeten...
Morgen dames.! Bd, heel veel plezier op je weekendje weg! Geniet er nog lekker van! Lee, wat vervelend dat jullie nu in zon situatie zitten. Zowel voor jou als voor je partner. Dit is zeker een tijd dat je nog lekker van elkaar moet genieten, en dan kan je niet die extra zorgen erbij hebben. Hopelijk komt het snel goed met hem, en kunnen jullie je oude leventje weer oppikken samen met de kleine..ik denk dat de komst van de kleine ook een hoop goed zal doen bij je vriend/man. Succes meid en je kan hier altijd even je hartje luchten hoor! MissSill, wat een onzin dingen moet jij allemaal nog aanschaffen zeg Oke die twee thermometers kan ik mij nog 'iets' bij voorstellen, pasgeborene zijn nu eenmaal nog gevoelig voor bacterieen van andere. Maar die wiegdekentjes..? Ik maak het ledikantje gewoon kort op (tot de helft en de rest verdwijn onder het matras, dat heb ik met Björn ook gedaan en daar hebben ze nog nooit iets over gezegd!? Maar goed, volgens mij krijgen die kraamzorgbureaus gewoon een deel commisie van babywinkels gewoon een complot :-s Whaaaa ik hoor allemaal soorten verse taarten voorbijkomen =P~ Helaas hebben wij geen oven, dus misschien vanmiddag even een bezoekje aan Multivlaai brengen voor een lekkere aardbeienvlaai hhhmm Gisteren vroeg mijn bedje ingedoken, kreeg heftige ongi-krampen dus relax op bed gaan liggen. Uiteindelijk om rond 23.00 in slaap gevallen en om 02.00 zat ik weer klaarwakker in bed..eruit geklommen richting WC (in de hoop iets te verliezen) maar nee, glaasje melk gedronken en weer terug naar bed gegaan. Rond 04.00 weer in slaap gevallen, en kom net mijn bed uitrollen. Enige wat ik heb overgehouden aan de nacht is maagzuur en een beurs gevoel in mijn buik en slappe benen Mijn moeder zei gisteren over de telefoon: Als die kleine is geboren krijg hij gelijk een tik op zijn kleine kontje, omdat hij mama zo heeft gemarteld de laatste weken En opa zou hem ook even een hartig woordje toespreken na de geboorte, dus hij krijg al heel wat voor zijn kiezen ... daarom wil hij natuurlijk niet komen! Hij denk, zoek het maar lekker uit ik blijf nog even veilig in mama's buik zitten Verder geen planning hier vandaag, Björn gaat ook niet sporten vanmiddag door de waterpokken dus kan lekker relaxen.
Zo het bed staat op kratten dus das ook weer geregeld. Ondersteek erbij en klaar om te bevallen, nou ja over 5 dagen dan want dan mag het thuis. Veraatje, groot gelijk hoor dat je vanmiddag nog even plat gaat. Was de taart nog een beetje lekker? Ml, fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt. Nou ook over een paar dagen maar bevallen dan. Heeft Leroy soms last van hooikoorts? Silla, dan werk je je nu uit de naad om de badkamer schoon te maken en vervolgens maakt de loodgieter er weer een zooitje van. Kan je weer opnieuw beginnen. Ik heb verder weinig in de planning staan. Mannetje moet laat werken dus is tot na de lunch thuis en vanmiddag staat alleen het tukkie op het to do lijstje. Ik heb het verhaal van de september baby gelezen, en wat een sterk mannetje zeg voor 26 weken.
Hallo! ben in een pesthumeu! gisteren de commode en het ledikant in elkaar gezet... en toen enthousiast aan de kasr begonnen... Uit uiteindelijk alleen nog plank en lades erin en deuren. past de plank niet want komt op plek van deurscharnier. dacht dan plank maar elders. zitten gewoon alle scharnieren op een andere plek dan waar deze moeten zitten als je de deur ophangt. natuurlijk hadden we toen al de kast weer hal uit elkaar gehaald want waren overtuigd dat wij het fout hadden... zitten die gaten gewoon fou aangegeven. inmiddels was het 11 uur 's avonds. waren we knalchagrijnig en koppijn tot tokio! Kan natuurlijk niet slapen van koppijn, dus toch maar 's nachts paracetamol genomen, wat ik nooit doe... kon wel janken gister! nu moet ik zo winkel opbellen dat ik plank mis bij de lade en dat het hele kutding niet in elkaar gaat! wilde gewoon het kamertje helemaal fa kunnen inrichten... oke einde klaagzang rensie
Ow even een vraagje hoor dames.. Ik lag vannacht te denken in bed he, ik ben officieel 6 juli uitgerekend, vandaag is het 6 juni..dus nog 30 dagen te gaan. Maar volgens de berekeningen ben ik pas zondag 36 weken Kom dat door het schikkeljaar..? Septembermama's al een baby? Heb ik iets gemist?
Hey dames, ik heb niet bijgelezen.. *schaam* hier is verder alles goed behalve mijn dikke olifantenpoot nog een weekje en dan heb ik verlof
Dus je bent er helemaal klaar voor Senn. Dat moet ik dus vandaag nog doen: klossen en ondersteek halen! Rensie, meid wat ontzettend balen. Ik zou daar ook strontchagerijnig van worden! Ik hoop voor je dat het vandaag allemaal goed komt! Mirjam, leuke site hebben jullie!
mijn hersenen functioneren de laatste dagen niet meer zo goed, volgens mij..mijn excuses, je heb helemaal gelijk
net gebeld naar de winkel, is de persoon die er veel van weet er pas om 12 uur, dus word ik teruggebeld dan... ben benieuwd
Vervelend zeg Heb je eindelijk je meubeltjes binnen, klopt er niets van! Hopelijk komen ze met een snelle en passende oplossing..gratis monteren ofzo? Kan je gelijk zien of dan wel alles klopt