Dan moet je zekers Touchmasters proberen! Dat zijn ongeveer 30 spelletjes, puzzels/kaarten/quizen enz op één kaartje! Ik speel superveel 21-en, yahtzee met edelstenen en woordzoeker..maar er staan nog veel meer leuke spelletjes op. Ik heb zelf ook braintraining, maar als je het programma heb doorlopen ben je gelijk klaar. Ik heb ook Zoo Tycoon en Spyro maar platformspellen vind ik persoonlijk niet lekker spelen op de DS, dat moet je echt via de TV doen.
Hahaha hoezo verslaafd? Mijn eerste reactie toen ik werd opgenomen was: Lieffie, mijn DS en voedingskussen liggen nog thuis..! mijn twee grootste vrienden op dit moment
Jah Zoo Tycoon vind ik ook niet zo, heb ook MarioKart enzow, maar zal die van jou eens gaan downloaden. Heb je ook een geheugenkaart waar je gewoon alle spellen op kan downloaden?
Jah probably Maar denk dat bij mij de grootste aftakeling al rond mijn 16e, 17e was gezien mijn levenswijze destijds
Nee ik weet wel wat jij bedoel, ik heb zon kaart weleens gezien. Ik heb nu gewoon losse spelletjes, met mijn verjaardag gehad en voor kerst. Als ik Touchmasters een keer zat ben, bestel ik ook via internet ook zon kaart..want heb gehoord dat je er echt superveel spelletjes op kan zetten.
kan ik je een handje geven, ik begon ergens bij 67 de eerste keer dat ik hem speelde. Vooral dat huisje waar die poppetjes in, en uit gaan ik was zo de telling kwijt toen het sneller ging.
Nintendo DS, is een soort zak-spelcomputer. Je heb ze al voor ongeveer 160-170 euro incl 1 spelletje erbij Ik heb een roze hihihi
Nintendo DS, dus gewoon zo'n gamecomputertje maar dan voor in de hand. Als je kids ouder zijn leer je ze vast wel kennen http://www.gsmeasy.nl/images/kassakoopje/big/1223.jpg
MAar het is echt niet verkeerd voor kinderen hoor want ze leren erecht veel van. Klein voorbeeldje. Toen Michelle 5 was en Leroy 1 had ze zo'n V-Tech computertje waar Leroy uiteraard al toen die 1 was niet vanaf was te slaan Das echt zo'n gamefreak, toen dus al hahaha... Op zijn 2e verjaardag kreeg hij van mij het honderbunderbos van Winnie te Pooh. Dan leer je letters, hoofdletters, kleuren en cijfers. Ik gaf hem die op zijn 2e verjaardag, hij zet het ding aan, het ding vraagt noem de letter D, hij drukt m in en vervolgens druktie alle letters en cijfers goed in Hij kon het hele alfabet al en tellen ahhahaahah en ik wist het niet eens tot toen hahahaahaha...
Wow inderaad een verhaal bij de september mama's ! Wat 'n sterk mannetje zeg, ongelofelijk ! Patricia: Hier ook een DS verslaafde Heb net Mario Party gehad van m'n vriend voor de afleiding.. best leuk, beetje simpel af en toe maar dat is ook wel eens lekker toch ! Ik hou van puzzelen en simpele suffe spelletjes, dus als iemand nog tips heeft... ze zijn zo duur om op de gok te kopen ! De braintraining geloof ik inmiddels wel, heb 1 x de leeftijd van 20 gehaald en toen niet meer gespeeld want 't stond zo leuk ML: Ik heb 'n week zonder internet gezeten op m'n werk en pas toen ik kwaad werd en ging huilen aan de telefoon werd 't geregeld haha dus 't werkt echt ja ! Oh ja, vandaag 34 weken ! JEEEEEEEEE
Sven speelt graag Yatzee op zo'n computerspelletje en verder zit hij erg graag achter de pc om te mailen. Kent alle letters op het toetsenbord weet waar de spatie zit en dat het zo heet. Was lachen want Niels wist dat niet dat Sven dat wel wist dus die was met stomheid geslagen.
Jah maar dat zijn echt die wizzkids hoor. Maar Leroy geeft verder ook een hele brede interesse. Hij verslind encyclopediën. Hij weet van die stomme dingen zoals wat het kleinste plantje ter wereld is bv hahaha.... Maar hij is geen nerd ofzow, integendeel Hij doet altijd stoer pfffffffffffffffffffffff..... Maar wel een lekker ding hahaha...
Grappig he hoe die kinderen soms met wijsheden komen..soms denk ik ook waar heb jij dat geleerd? Dan krijg ik als antwoord: ow gewoon van mezelf
Goedemorgen iedereen! Zo ik ben al vanaf vanochtend vroeg aan het poetsen en opruimen hier omdat de kraamzorg om 10 uur zou komen. Word ik net gebeld dat ze verhinderd zijn en heb ik een telefonische intake gehad. Helemaal voor niks me zo zitten uitsloven haha nee hoor staat wel weer lekker opgeruimd zo. Het was geloof ik Ingrid met de namenvraag? Ik vind het alle vier wel leuke namen, maar de combinaties vind ik niet zo mooi. Ik vind het zelf ook mooier als de tweede naam evenlang of langer is. Lee, meis wat vervelend dat je mannetje ziek is en dat er veel spanningen zijn. Ik kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten in de laatste weken. Misschien af en toe een uitstapje voor jezelf (met een vriendin) plannen om er even uit te zijn dan zit je wat minder op elkaars lip. En kom rustig hier klagen hoor! Anno niem, gelukkig hoefde je niet in het ziekenhuis te blijven. Rustig aan doen maar. Aan de comp freaks hier, wij gaan waarschijnlijk een Wii kopen maar overal zijn wachtlijsten. We hadden een PS2 maar die hebben we van de week verkocht op MP. De DS zou ik ook graag willen hebben maar ik vind het toch iedere keer weer te veel centjes. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Heerlijk weer een zonnetje!