bij antwoord staat img, dat moet je aan klikken, dan de (bij eigenschappen, die je via rechtermuisklik kan zien op een plaatje, de url) en dan weer op img klikken
t staat bij adres (url) dat staat voor die code, bij het plaatje, (als je dus eigenschappen al hebt geopend)
ML, Kun je de afbeelding niet opslaan op je PC en dan middels Tinypic een code op de site linken. Zo deed ik dat ook toen ik nog op de Temperatuur Forum zat...
ik zou jor van school halen, succes dr mee! en misschien tot later, maar denk dat ik vanmiddag even een dutje ga doen, ben nu alweer dood op Groetjes!
david lijkt op: een hele collectie bejaarde mannen en celine dion wat heb ik toch een lekker ding thuis!
Zo stelletje kletsmajoren en dan zeggen jullie wat van mij! ' Muziek keuze, Veraatje ik was vroeger ook fan van Clouseau, nu kom ik ze alleen nog maar op het circuit tegen. Ze rijden namelijk in de Belcar in Belgiƫ. Nog steeds (wel minder dan vroeger) fan van Mariah Carey. Borsato is mannetje gek van en vind ik zelf ook niet verkeerd en Anouk, Ilse de Lange, bijna alles wat Nederlandstalig is. Ga ook even kijken op wie ik lijk.
Hey dames, jullie zitten weer in de praatstoel Ik heb ook even mijn gezicht vergeleken en ik lijk 75 procent op Denise Richards
Hahahaha arme rensie! Eerst je babykamer die niet past en dan word je ook nog vergeleken met die creep! hihihihi lig helemaal dubbel hier.. Heb net even het bed afgenomen en in de wasmachine gesmeten, mijn gipsbuik heb ik zonet op balkon even voorzien van het eerste laagje vernis..straks het tweede en eventueel derde laagje en dan kan hij van het weekend in kleur worden gespoten en versierd worden. Sen, ik ben ook erggg benieuwd op wie jij lijk! Bij mij kwamen er haast alleen maar onbekende dames uit
Ik: 76% Woranuch Wongsawan (ken haar niet) 73% Jodie Sweetin 70% Emma Watson 70% Lee Hyori (ken haar niet) Laten we het er op houden dat ik er nog zeer jeugdig uitzie met Emma en Jodie. Niels: 60% Ricky Martin 59% Mark Ruffalo (ken hem niet) 59% Gale Harold (ken hem niet) 55% Lleyton Hewitt Sven: 62% Carl Lewis : (waar dat dan weer vandaan komt?) 61% Chris Farley (ken hem niet) 59% Matt Damon 56% Donny Osmond Maarit: 75% Mary-Kate Olsen 63% Helen Hunt (ken haar niet) 62% Jodie Sweetin 60% Scarlett Johansson