Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hmm.. yaron leek toch ook op een olsen twin? :confused: :)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Absoluut, als ik nou ook eens zo fotogeniek was :)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Michelle leek vroeger echt heel veel op de olson-twins van toen ze nog peutertjes en kleutertjes waren. Heel grappig, want in Full house heetten ze natuurlijk ook Michelle.
    En ik werd heel vaak aangesproken op straat dat ze zo op "Michelle uit Fullhouse leek" haha...
    Zodra ik foto's hier kan plakken plak ik eens een foto van haar toen ze klein was hahah...

4. Zo, wat een kletserij hier....
    Heb gelukkig de kleine wel weer eventjes gevoeld.. Indalen weet ik niet of het dat was. Misschien wel...

Heerlijk hoe iedereen ergens op lijkt. Hoe verzinnen ze het he? :)

Liefs Wendie

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond het ook frapant dat Maarit en ik allebei Jodie Sweetin in ons lijstje hadden. :) Ze zeggen juist altijd dat ze zo op Niels lijkt.

6. monkeylove

Nog even wat proberen

7. monkeylove

JEEEEEEEEEEEH GELUKT :p

Nou haha zoals jullie zien heeft Michelle dr haar zwart geverfd :confused:
    Maar ze kan het hebben hahaah

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  9. Mooie dochter heb je!
    Op wie lijkt ze het meest? Op mama zekers?

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
  11. monkeylove

Dank jullie :D
    Ik hoor wel vaak dat ze op mij lijkt haha...
    Alleen heb ik blond lang haar en zij zwart dus nu is de gelijkenis vast iets minder :p

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Leuke meid hoor ML!
    Ze zal vast wel een hoop aanbidders achter zich aanhebben hihihi
    Maar je zoontje heeft ook een lekker bekkie, vooral die lichte ogen
    doen het goed bij de dames he :D

Ggrrr ben eindelijk een beetje aan het keutelen in huis, word ik elke keer gebeld. Dit keer niet met vragen over de bevalling, maar blijk dat mijn broer nogal wat problemen met mijn oudste nichtje heeft. Die meid is helemaal losgeslagen en probeer via instanties mijn broer financieel voor haar problemen te laten opdraaien omdat ze pas 20 jaar is,lukt het haar nog ook :(
    Dan belt eerst mijn broer op, daarna mijn moeder, daarna belt mijn broer weer arghhhh ik lijk soms wel de secretaresse van de familie..heb al genoeg aan mijn eigen dingen zeg.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ben weer wakker :D

Rensie, wat een mooie giraf! Erg goed gedaan!

Senn, veel plezier met schoffelen.

ML, moest erg lachen om je probeersels, maar het is je gelukt!
    Mooie foto!

Ik ga even wat eten en in de tuin zitten!

14. monkeylove

Huh? Je broertje moet opdraaien voor je nicht? MAar volgens de wet is ze toch volwassen? Nou jah, ken het hele verhaal ook niet haha...
    Maar jah jij hebt wel wat anders aan je hoofd idd...

Jah Michelle heeft wel wat aanbidders, maar jah ze heeft sinds 3 maanden 1 week en 2 dagen :( (Zei ze gister tegen me vandaar dat ik het wet :) ) dikke verkering met een vietnamese jongen ahah...
    Echt een schatje... Zal eens kijken of ik een foto kan posten van m hahaha, erg grappig is het...

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo daar ben ik ook weer.
    Zo te zien hebben jullie je wel vermaakt met de link hihi

ML, knappe dochter heb je!

Ik heb mijn zus weer de deur uitgewerkt dus heerlijk het rijk weer voor mijzelf.
    Ze had eindelijk de foto's mee die ze had gemaakt van mijn trouwerij (ruim 2 jaar geleden!)
    Was wel lachen om te zien aangezien ik er zelf geen foto's van had. Niet te geloven dat ik 7 maanden zwanger ben op die foto's, zo'n ieniiemini buikje, dat is nu wel even anders.

16. senninha, helen hunt (1 die je niet wist) is actrice. bijvoorbeeld uit what women want en cast away...

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey kletskonten! :p

Nou, hier de intake gehad van de kraamzorg, ze is een uurtje hier geweest en het was een heel leuk mens!
    Ze deed ook helemaal niet moeilijk over dingen die we evt. nog aan zouden moeten schaffen, 1 kruik was genoeg voor deze tijd van het jaar, net als 1 thermometer. Ik krijg trouwens 45 uur hulp verdeeld over 8 dagen en mocht het nodig zijn dan kan dat uitgebreid worden( omdat ik volgens het gezin en zeker pakket nog es extra 20 uur krijg) Die geven ze in eerste instantie liever niet, omdat ze iedereen zoveel mogelijk hulp willen bieden, logisch!

Heb net ff mn auto gewassen...de voorruit was meer vogelpoep dan raam....fijn die bomen in onze straat... :rolleyes: :x

Nou, ik ga nog ff lekker liggen, dan ben ik wat fitter als we vanavond lekker gaan eten!Hopelijk hoef ik daar niet om het half uur naar de wc....want daar begin ik wel van te balen! Hebben jullie dat ook? Die aandrang om steeds te plassen? Gek word ik ervan :)

Tot morgen!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    meiden wat kletsen jullie toch ontzettend veel zeg.
    het is voor mij niet bij te houden

hier vrij veel last van de buik...kindje trapt tegen mijn blaas en ik heb een ongi-achtige pijn in de buik sinds een eergisteren.....

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hihih mijn broertje is al 46 jaar :)
    En volgens de NL wet ben je "financieel" verantwoordelijk voor je kinderen tot hun 21ste jaar. Zij was 4 jaar toen mijn broer en schoonzus gingen scheiden, en ze heeft altijd bij haar moeder gewoond. Nu heeft ze een dochtertje van 1 jaar en woon ze op zichzelf met haar vriend (maar niet ingeschreven, voel je de bui ;) ) Nu wil ze hulp hebben, en zeg ze gewoon..nou mijn vader kan dan toch voor mij betalen :( :rolleyes:
    Vind het erg lullig voor mijn broer want ze is gewoon samen met haar vriend, en die heeft ook gewoon een baan..en ze is zwanger van hun tweede kindje :( dop dan lekker je eigen boontjes! Hij heeft altijd netjes de alimentatie betaald, en dan probeer ze het nu op deze manier.
    Kreeg hij een brief of hij ffies 400-500 per maand aan zijn dochter wil gaan betalen zodat ze haar kind(eren) en zichzelf kan onderhouden..belachelijk voor woorden!
    Maar heb gezegd dat ik mij er echt niet mee gaat bemoeien, want heb nu andere dingen aan mijn hoofd en dan blijf dat ook in mijn hoofd malen..gewoon van boosheid :evil:

Deel Deze Pagina