hey goedemiddag dames. ik heb proberen terug te lezen maar t was me toch echt teveel. met susi en de meiden gaat alles goed, ze zal snel weer een berichtje hier plaatsen. met mij gaat t iets minder. ik had al 2 dagen last van een beetje kramp-jes en vannacht dus van 03.00 tot 04.30 uur met pijnlijke harde buiken die om de 5 min kwamen op bed gezeten met een kruik op mijn buik. en t rare is dat ik nu dus een hele gevoelige buik heb met van die slappen benen,of te wel ik ben niks waard vandaag. ik ga weer ff de rest lezen want t zijn gewoon 17 paginas. groetjes susanne
Hi ladies! P'Ties... wat een gedoe met je broer! Ik ken het hoor...wij hebben ook een heel gedoe gehad met mijn nichtje. Maar goed tis toch familie. ML...mooie meid en schoonzoon! Jes...goed om te horen dat het beter gaat! Liesje...ik herken de pijn hoor, erg irri maar ik denk dat het allemaal met indalen te maken heeft. Al moet ik wel zeggen dat ik soms het gevoel heb dat mijn meneertje vanbinnen overdwars ligt...mijn buik heeft dan ook zo'n rare vorm? Uhmmm verder weet ik het niet meer. Nou badkamer is af...tis niet zoals ik gewend ben maar goed tis schoon en fris. Tevens ook ff de bezem door de woonkamer gehaald en de trappen (zit nu dus met een kriebelneus opgeschept hihi). Loodgieter is 20 min. binnen geweest, kep een nieuwe douchekraan maar kep niet de kracht om weer naar boven te lopen. Nu alleen nog ff afwassen en dan vind ik het wel weer leuk geweest voor vandaag. En ga ik languit op de bank...mijn voeten joh ohhhhhhh Oja zie dat ik ook nog een stapel rekeningen moet verwerken...nou ja ff inplannen want maandag wordt het geld gestort. Sssssssssssssst...ik hoor het buurmeisje in de tuin aan te telefoon heeft ruzie met iemand ofzo...hoe bedoel je ikke nieuwsgierig hihihi. Nou ladies...see ya later ofzo...
Suus! Sorry ben je helemaal vergeten. Ff in de gate houden meis en wat Niesje ook zegt...anders ff de VK bellen. Greetz
nou de beeb ligt bij mij al een paar weekjes netjes met het hoofdje naar beneden en het enigste wat ik zo af en toe zie uitsteken is een voet of een knie of een kont.... draaien doet ie niet meer.....maar die pijn is echt niet fijn...en dinsdag was het kindje nog niet ingedaald volgens de vk
Pfffffffffffffffff... Ik ben dood! Me vader belde om half 2 om te zeggen dat ie om 3 uur komt behangen Ik had eigenlijk na het weeknd met m afgesproken maar Maandag speelt NL Dinsdag ben ik jarig Nou, dan maar Woensdag,. Dus ik dacht dat ik nog wel even de tijd had behang af te krabben... Dus ik jah is goed kom maar... zucht... Echt waar leek wel een versneld filmpje zo snel heb ik behang afgekrabt Zweten haha echt niet normaal! Nog even lijm aangemaakt snel snel. snel onder de douche gesprongen net en omgekleed. Pffffffffffffffff! Ik denk even een rustmomentje achter het forum haha... Patricia, ik begrep het verkeerd de familieverhoudingen haha, maar daar ben je klaar mee zeg Cker als ze al "zelfstandig" is en al kinderen heeft Dan zou je toch denken dat ze haar pappie niet meer nodig heeft. Mjah niet jou zorg op het moment
ik doe erg rustig aan vandaag alleen morgen gaan we een campertje spuiten in nijmegen en dan worden er meteen opnames gemaakt van rtl4 nederland vertrekt. dus dan kan ik niet rustig ff gaan zitten. ik heb vannacht nadat ik een uur met die krampen zat de vk gebeld en die raadde een kruik aan. heeft wel ff geholpen maar nu heb ik t nog steeds een beetje, alleen niet meer regelmatig. ik bespreek t dinsdag wel met de vk, dan moet ik er weer heen maar ze mag nog niet komen van mij hoor, mijn ma zit tot 22-06-08 in amerika, en ik ben nog maar net 33 weken op weg. dus ze moet toch nog ff wachten. ik ga weer verder op de bank hangen met de voetjes omhoog en filmpje aan via digitale tv. groetjes susanne
oja wat mijn muziekkeuze is: vroeger en soms nog ligt een beetje aan mijn bui, erg fan van the kelly family, en nu luister ik steeds meer naar within temptation, nightwish, epica, ub40, en mad caddies en andere ska muziek. kan ff niet snel op de naam komen omdat ik met mijn hoofd er niet helemaal bij ben, groetjes susanne
hier nog een die nog steeds regelmatig naar de Kelly fam luistert en ook Clouseau komt regelmatig nog voorbij! Dus niks om je voor te schamen. Within temptation vind ik een beetje hard, maar was ooit onverwacht op een concert en dat vond ik best goed.
Jeetje ML...bezige bij! Nou ff chillen hoor! Hier ZITTEND de afwas gedaan hihihi wat een rot manier om te doen maar tis niet anders. Kep 2 zware dingen laten staan, mag mannetje wel doen hoor, ik heb niet zo'n kracht in mijn handen. Zie net ook dat ik geen eten voor vandaag in huis heb...pffff normaal doe ik om de dag boodschappen maar dat is er deze week ook een beetje bij in geschoten. Hmmm ook hebben we van de week al gesnackt dus mijn mannetje kennende...gaan we dat niet nog es doen. Nou ja dan maar een broodje! Paps heeft de bestelling bij de Bakker voor me opgehaald en net afgeleverd hihihi. Nou ff afdrogen en dan ga ik echt ff plat! Greetz
hallo was ik weer eens even erg druk geweest laatste tijd sorry heb dinsdag de intake gehad en krijg eerste instantie 56 uur en dan de medische indikatie er nog bij van 2 dgn later in de zorg...dus ik kom een mooi eindje.... patricia34 ik heb ook gezin en zekerheid en dus ook recht op die 20 uur en bij ons was dat dus ook een punt dat ze niet konden zeggen dat wij die 20 uur krijgen maar mocht je ze niet krijgen dan krijg je van vgz 20 euro het uur terug voor de uren die niet opgenomen zijn.....dus das wel netjes opzich....je kan een formulier downloaden en dan na de kraamtijd inleveren bij hun... Ik heb die 56 uur verdeelt over 7 dgn.....en dan gaat daar het ziekenhuis nog af.... Maar ik ben blij met het aantal uren wat ik heb gekregen..... de kleine komt trouwens hier 7,8,9 juli of hij moet zichzelf eerder melden maar anders wordt hij dan ergens gehaald in die dagen..... ze zouden binnenkort bellen zodat wij het zo snel mogelijk weten....ik zal even proberen bij te lezen maar er blijft momenteel weinig hangen....gr heidi
mijn nieuwe dancetwirl wordt van within temptation gemaakt. ik vind t echt wel goeie muziek alleen niet voor op de snelweg haha. regelmatig een boete daardoor haha groetjes susanne
Dat is waar! Ooit heeft iemand hier voor mij gependeld, die kwam uit op een jongen (nou dat klopt) en ik zou 10 juni bevallen..op ML's verjaardag dat is aankomende dinsdag. Zou echt supertoevallig zijn als ze zowel het geslacht als de bevallingsdatum goed heeft gependeld
Hoi meiden, de meubelman belde om 10 voor 2. om kwart over 3 stond hij op de stoep en ik krijg een nieuwe kast, die volgende week of de week erop wordt geleverd! het lag dus niet aan mij iig dus, het is balen dat het niet gelijk goed was, maar wel meteen goed geregeld nu! liefs rensie
Patries, wat een gedoe zeg met je broer en zijn dochter. In ieder geval niet iets om je mee bezig te houden. Maar ja we zijn vrouwen met gierende hormonen dus malen doen we toch wel. Ik hoop dat jehet van je af kan zetten van je hebt je krachten misschien op een onverwacht moment voor jezelf nodig. Zou wel toevallig zijn als je 10 juni zou bevallen. Susanne, balen joh dat je je zo rot voelt. Ik ben ook niets waard vandaag. Schoffelen was geen suc6 en mijn schaambeen doet zoooooo pijn dat ik mijn benen amper kan optillen en voetje voor voetje naar voren strompel. Zelfs twee paracetamol helpt niet. Zal wel mijn straf zijn van gisteren. Bedenk je zelf je nieuwe danstwirl? Heidi, wel fijn hoor dat je dan je planning daar op aan kan passen als je een datum weet. Silla en ML, jullie zijn weer veel te actief. MvP, wij hebben ook geen luier emmer. Wij nemen de luiers gelijk mee naar beneden en gaan de luierbak in. Die worden bij ons apart ingezameld. Liesje, die ongikrampen straalt dat bij jou ook uit naar je bovenbenen en rug? Niesje, veel plezier op de boerderij. Jes, fijn dat het weer wat beter gaat. Veel plezier op het strand.
En zetten ze hem nu ook voor je in elkaar voor het geval het weer niet goed is? Wel netjes dat hij zelf komt kijken.
hey senn: ik bedenk m gedeeltelijk zelf, we mogen zelf soieso de muziek uitkiezen en dan laat de vereniging m in elkaar zetten bij een muziek studio. ik neem dan de muziek door met de trainster en dan tellen we m samen helemaal uit tot t een hele show is. en wat mij niet zint gaat er weer uit tot dat ik zelf helemaal tevreden ben. mijn solo 1 baton heb ik wel zelf in elkaar gezet met wat veranderingen die de trainster er mooier in vond staan bij mij straalt t ook uit naar mijn rug en benen, althans vannacht dan. nu ben ik gewoon erg moe en slap. van die film is niks geworden, kom er gewoon niet aan toe ik ga ff boodschappen doen en een nieuw staatslot halen. groetjes susanne
Wauw, geniet er van! \/ Rensie, mooi dat het opgelost is. Wel balen dat je weer moet wachten! Susanne, vervelend dat je je zoveel last hebt van krampen! ML, wat knap zeg dat je dat allemaal zo snel hebt gedaan! Maar eh, de babykamer was toch al behangen, of ben je nu met een nieuw projectje bezig? Silla, wat een actieve dag weer. Denk je wel aan je voetjes en dat je een beetje rustig aan moet doen? Niesje, veel plezier op de kinderboerderij! Senn, balen dat je niets waard bent vandaag. Ik kan je de hand schudden. Heb vandaag nergens zin in en doe ook helemaal niks! Ik hoop voor je dat je morgen weer fitter voelt!