Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou ja staat me tekst er niet in. :rolleyes:

Ik had dus getypt:
    Dat het blijft kriebelen als ik jou er over zie praten. :)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    JIPPIE! :thumup:

Dacht even dat je bevallen was omdat je het in roze letters neerzette! :oops:

Nu lekker genieten!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik geloof dat de gang nog gedaan moest worden en iets met een dressoirkastje in de gang. :rolleyes:

Heb ik je teveel uitgeput gisteren?

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou Patries daar is je broer vast blij mee :S lekker dan wetten in Nederland werkt ook niet hoor.

Misspiggle : geniet van je verlof ! lekker hoor!

Ik lees dat veel dames last hebben van de welbekende laatste loodjes kwaaltjes.
    Hier ook hoor, kon vannacht bijna niet slapen doordat de kleine weer zo lag te draaien, maar na een preek van pappa is het toch maar gaan slapen :)

Ik heb net lekker beetje lopen poetsen in huis (alweer ;) ) zo even het eten klaar maken, lekker andijvie met een burger en aardappeltjes MMMM heerlijk!
    Vanavond de overige baby kleding strijken en hopelijk heb ik dan nog tijd om hier wat bij te lezen, jullie hebben jezelf weer overtroffen dames :)

5. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Nee hoor! :)
    Roze vind ik gewoon een erg leuke kleur, maar was idd misschien niet zo'n slimme keus :)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    je kan er altijd weer aan beginnen hoor :)
    bij ons zitten er een paar op die rond de 40 gaan dus je bent nooit oud genoeg, tenzij je jezelf 80 voelt tuurlijk.
    t blijft ook gewoon een leuke sport. ik was 17 toen ik ermee moest stoppen maar nadat ik mijn pfeiffer overwonnen had ben ik toch weer begonnen en ik heb er werkelijk geen spijt van.

groetjes susanne en degene met verlof gefeliciteerd

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt lekker Mila.
    Wij eten worteltje met gebakken aardappels en vis.

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    #Patricia01, wat fijn dat ze je hebben verteld dat je in ieder geval over ong. 2 weekjes de kleine in je armen kunt nemen. Zo heb je een leuk vooruitzicht...

#Rensie, wat ontzettend balen van die kast zeg! Is het inmiddels al enigszins opgelost? Of heb ik daar overheen gelezen?

#Mirjam2112, gefeliciteerd met je 34 weken...

#Niesje, wat irritant dat het opeens een telefonische intake werd, maar je hebt in ieder geval je huis aan kant. ;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee, ik denk niet dat ik weer ga beginnen.
    Blijf de angst houden dat ik de baton op mijn knar krijg.
    Heb je trouwens de show nog gezien bij Holland got Talent?

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    tuurlijk. dat heb ik niet gemist, bleef er speciaal voor thuis, :oops: altijd leuk om bekende meiden op tv te zien toch. maar ik moet wel eerlijk zeggen dat die danielle terrecht heeft gewonnen ookal hadden de kopergirls zulke mooie shows neergezet. vond die laatste show over t circus zeg maar de mooiste tot nu toe van de 3 shows die ze hebben laten zien, en nog mark gezien ook ook al had ik m niet herkend haha

groetjes

11. De man is vanmiddag meteen langsgekomen, en ik krijg een hele nieuwe kast... hij belt nog even om het te bevestigen...
    moet wel 1 tot 2 weken wachten...

ben helemaal vergeten te vragen of hij em dan in elkaar wilde zetten... dom zeg! was al zo blij dat ze meteen kwamen

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    weet denk ik ook welke mannen bij jou op de kolibrie hebben gezeten. kan t kloppen dat ze rob en arnold heten?

groetjes susanne

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nee hoor! :D

Mila, wat goed van je dat je (alweer) gepoetst hebt! En vanavond ook nog strijken? Ik zou willen dat ik wat energie had om iets te doen.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond de show ook erg mooi.
    Maar met de heksen vond ik de kostuums het mooist.
    Niels dat dat Mark er voor de sier bij hoorde. :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij mag niet meer raden.
    Ken je ze dan?
    En twirlen ze nog?

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    misspiggle: Heerlijk zeg, geiet van je verlof :D

ML: Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Nu wel rustig aan doen hoor!

En ik ben het alweer kwijt :oops:

Hier even met man naar de stad geweest. Bij de kruidvat hadden ze wonderbaarlijk nog Winnie de pooh spulletjes :D, dus heb daar een boxkleed, rompertjes, fleecedeken en zo'n lapje gekocht :D

Toen bij de trekpleister kwamen we ook een boxkleed tegen, ook maar meegenomen ;).

Bij de zeeman toen nog die bijtringen, rammelaar en flessenpoetser gekocht + 2 paar babysokjes. Dus we kwamen met volle tassen weer terug :D. Toen was mijn energie peil ook al weer naar nul gedaald, dus zijn we weer naar huis gegaan.

Vanavond lekker patat, dus das lekker en makkelijk.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat zei je hubbie van de bruidstaart toen hij thuiskwam?

Oja, kreeg vandaag ook spontaan bloemen van Niels, gewoon voor zomaar. Lief hè.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh dat je nog zo geslaagd bent en dat op vrijdag. :confused:
    Lekker hoor patatjes, heb gisteren Mac op dus kon moeilijk weer met patat aankomen. Niet dat de kids dat erg zouden vinden. :)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    nee ze doen t niet meer. had ze graag een keer zien twirlen. ik heb wel vaker van ze gehoord en ze hadden bij de kopergirls ook een bericht in t gastenboek achtergelaten.

die pakjes van die heksen waren zeker mooi gemaakt vooral als je je bedenkt dat ze dat in 2 weken tijd gedaan hebben. die ouders van die meiden hebben zich suf genaaid in die periode

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mijn hubbie vond het ontzettend aardig van jullie en hij vond hem ook erg lekker :D

Wat lief van Niels zeg, geweldig toch zulke mannen?

Deel Deze Pagina