Ja joh, wat een mazzel he? En we gingen er niet eens voor heen, hahaha. Ik zou een badjas kopen voor de vluchttas, maar die heb ik nu nog niet
morgen ga ik trouwens froukje de both tegenkomen, zij is toch ook zwanger? zo spannend opnames terwijl ik daar loop met mijn dikke buik. ben beniwued hoe t eruit gaat zien als t uitgezonden gaat worden sorry moest t ff kwijt. heb voor de rest niemand overdag die ik ermee lastig kan vallen haha groetjes susanne
Jammer, vraag me nog regelmatig af hoe het met ze gaat. Ze waren echt goed zowel in hun solo als duo's.
En jullie gaan daar, ik weet alleen nog iets spuiten. Caravan, camper, trailer? Zwangerschapsdementie wordt er af en toe niet goed van.
we gaan daar een campertje spuiten. we hebben er inmiddels al 7 gedaan. www.crazycampers.nl en dan bij gallery. daar hebben ze alle campers staan die bespoten zijn
Wouw hé, echt gaaf gedaan. Wel opvallend hoor om zo op vakantie te gaan. Weten jullie al wat er morgen voor schildering op moet komen? Of krijgen jullie de vrije hand?
wij bedenken de themas dus wij weten al wat erop gaat komen. t wordt n poker/ royal flush bus zal ff kijken of ik een foto hier kan posten. net als Ml ga ik daar nu een poging voor wagen haha
Hoi meiden, Nog ff snel een berichtje van mij voor ik met weekend ga. Hier alles oké en hopelijk met julie ook allemaal. Moet wel zeggen dat ik het vreemd vind, dat ik helemaal niet meer kan jullie meelezen. Er "mist" nu toch een stukje in mijn leven. Maar goed ik ben dus hoogstwaarschijnlijk het hele weekend niet meer in staat online te gaan. Dus een beroep op mijn buddy's: mochten er dames bevallen of in het ziekenhuis belanden: ik ontvang graag een SMSje! We hebben hier op de valreep nog een vervangster voor mij gevonden, tenminste gisteren wilde ze nog. Dus ik heb nog een kleine 2 weken om haar in te werken. Daarnaast ook nog slecht nieuws: onze bedrijfsleider die al geruime tijd thuis zat met kanker, daar gaat het nu heel slecht mee: hij zou zelfs vanavond al kunnen overlijden . Niet heel leuk: heb toch 8 jaar heel nauw met hem samengewerkt. Maar misschien is voor hem beter zo.................... Dat was ie weer, ik ga weer naar huissie toe. Allemaal een heel goed weekend toegewenst enne allicht tot maandag Dikke knuffel, Ester.
Zo, was ik ook weer ff.. Vertelde vanmorgen enthousiast over mn dinnetje die 5 weekjes zwanger is, maar sprak haar net nog ff over msn.. Ze heeft bloedverlies en erge buikpijn. Net of ze ongesteld moet worden... Sneu hoor! Ff afwachten dus... Die campers zien er trouwens ontzettend stoer uit! Schilder of spuit je zelf ook? Of ontwerp je? liefs wendie
Wat naar voor je bedrijfsleider. Maar wat je zegt. Soms zie je mensen echt helemaal wegkwijnen. Prettig weekend en ik neem aan dat als er iets is je gesmst wordt door je buddy.
ik ben nog niet aan het eten hoor senn.... weet nog niet wat ik wil gaan maken... iemand goede en lekkere ideetjes? knuf rens
Ik moet zelfs nog boodschappen doen Ik ben zo druk bezig geweest met de gang boven behangen (goed onthouden Sen) maar het resultaat mag er zijn Leroy heeft helaas weer koorts Maar hij gedraagt zich als een diva Nou ga hem even onder de koele douche gooien en dan maar snel snel even wat eten halen... Superstoer trouwens die camper Suzanne!
mijn vriend ontwerpt ze en ik spuit gezellig mee tot ik t volhou. we gebruiken wel gasmaskers en handschoenen enz. ML sterke voor leroy geef m maar een knuffel. en wen mijn zus heeft dat 2 weken terug meegemaakt. ik zelf hoop dat ik t nooit mee hoef te maken,. groetjes susanne en smakelijk eten