Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik hoop het ook nooit mee te hoeven maken.. heb 1 keer onbewust een mk gehad. ben blij dat ik het niet wist..

net ff heerlijk patatjes gegeten :oops: .. mannetje is niet thuis en had geen zin om voor mezelf te koken, dus de pan maar ff aangezet.
    zit nu heerlijk met aardbeitjes achter de pc :)
    heerlijk....

liefs wendie

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Even een egoistisch berichtje..

Heb de puf niet om meer dan 15 pagina's terug te lezen vandaag.
    Heb superslech geslapen en lag alleen maar te piekeren.
    Kga me allemaal gekke dingen in me hoofd halen dat mijn kindje het mss benauwd heeft en daarom niet kan omdraaien enzo enzo. En dat allemaal na de zwangerschapsgym, nou dat heeft dus echt niet geholpen.
    Die vrouw zei "ow ja dat word een keizersnee" zei ze heel luchtig, "draaien met een volkomen stuit is bijna niet te doen" en "dat is een nare ingreep" (het draaien van t kindje) waarna ze doorging over de keizersnee dat dat een grote buik operatie is waar je lichaam superlang van moet herstellen.
    En bedankt....
    Ging ze er verder niet meer op in, maar ging ze een ander die 31 weken in met een onvolkomen stuit tips geven.
    Het schoot allemaal in het verkeerde keelgat bij mij.
    Ik was van plan met een nuchter hoofd naar de gyn te gaan nu zit ik te piekeren!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou dat geeft je dan ook niet echt een gerust gevoel.
    Ik las vandaag dit op nu.nl:

http://www.nu.nl/news/1600463/151/Vaak_ ... snede.html

Misschien hoor jij ook bij die 46%. ;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Met slagroom?

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou lekker dan Miss Sil :(
    Ik heb ook een keizersnede gehad omdat Michelle in stuit lag, maar je bent verdoofd weet je, en owkee het is een zware buikoperatie maar echt wel te overzien hoor!
    Op dat moment ben je verdoofd en gelukkig met je kleine, jah en het herstel, nou jah na een paar dagen ging het al heel wat beter hoor, dus maak je niet al te druk mocht het een ks worden.
    Laat je neit opjutten door zo'n gek mens.

Maar ik heb echt goeie verhalen gehoord over accupunctuur en draaien. Ik zal er eens wat over opzoeken voor je...

6. monkeylove

7. Nee, met suiker...

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook lekker. :)

9. ja, heerlijk... :) :D :p ;)

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou dat is een erg opbeurend praatje van die zwangerschaps gym begeleidster :( ...
    Mag je niet met een stuit bevallen?
    Mijn nicht is met een normale bevalling bevallen en 1x via een keizersnee en zij zei dat ze liever die keizersnee had.
    het deed wel zeer natuurlijk maar ze zei die weeen zijn 100 x zo erger, miss. dat dat je wat gerust steld.
    maak je niet te druk meid spreek er eerst met de gyn over.

Ik heb me dochter net lekker op bed gelegd en ga zo even de keuken opruimen, zou eigenlijk gaan strijken maar heb ineens geen puf meer.
    miss. wat later op de avond.

11. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hier worden de luiers niet gescheiden ingezameld, veel gaat hiet nog op de grote hoop.

Enne lijstje zoals in nl kennen ze hier ook niet echt, heb er een uitgeprint om een leidraad te hebben. Maar als je de verloskundige vraagt moet ik een kruik hebben, staan ze me aan te kijken of ik wartaal spreek! ook voor het bedje/wiegje maakt het niet uit of je nu lakentjes hebt, een dekbedje hebt of enkel een trappezak.....Aangezien ik knap eigenwijs ben
    heb ik gewoon alle 3 :)
    ook datgene wat in het kraampakket zit aan watten enz kennen ze hier niet, ik ga er maar van uit dat het z'huis me van het nodige voorziet en anders is het snel genoeg gehaald!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ladies het weekend staat zeker voor de deur zo rustig als het nu is. :)

Ik ga sluiten voor vandaag en om half 9 een filmpje kijken.

Tot morgen en een goede nachtrust voor iedereen gewenst.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Fijn weekend ladies!

Ik haak af!

Groetjes

14. zo, het is hier zeker rustig.

ik ga me ff omkleden en dan gaan we op visite.
    fijne avond allemaal!

liefs mij...

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Fijne avond iedereen, mijn mannetje gaat mariokarten bij vrienden dus ik duik lekker mijn bedje in en ga daar lekker een beetje zappen.

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt ML, Senniha en Mila!
    Dat stelt me weer een beetje gerust!

ML ik had die site al gezien stuitlig.nl. maar moxatherapie werkt als je voor 33 weken begint las ik. FF die site van arnhem nog checken.

Ik moet idd even afwachten tot woensdag, maar soms ben je moe en ga je piekeren en dan word t van kwaad tot erger.

Sorry voor me geklaag maar t lucht wel op!

Morgen lees ik ff alles bij.
    Fijne avond wie gaat chillen!

17. maakt niet uit hoor...
    daarom zitten we hier.. om elkaar te helpen en op te beuren en lekker van ons af te schrijven...

;)

18. monkeylove

Owkee, dit is de laatste keer dat ik voorlopig naar de stad ben geweest op de fiets...
    Zoveel winkels heb ik niet eens gehad, nou het leek wel een marathon van harde buiken....
    En iedereen keek me meewarig aan zoals ik daar liep te waggelen :)
    Maar heb wel een raamsticker met hoera een jongen en dan een baby op een ooievaar haha...
    Was maar 2,50 bij de Xenos, nah vink nog wel te doen voor dat geld.
    Verder lekker een aardbeientaart gekocht bij multivlaai, dus zow een dvdtje kijken en vlaai eten met Michelle en Quan. Leroy ligt lekker te slapen...

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Buddynieuws

Kreeg net een sms van Duikster:

"Ben toch plots naar huis gemogen met volledig bedrust thuis en dagelijks thuis controle. Dus als bloeddruk niet verder stijgt mag ik voorlopig thuis in bed liggen. Groetjes Karin/Duikster"

Einde buddynieuws

Deel Deze Pagina