Essie, wat vervelend zeg dat je bedrijfsleider zo ziek is. Moeilijke tijd, dus! Knuffelkonijn, wat vervelend voor je vriendin! Sterkte voor haar! Miss Sil, wat ontzettend naar voor je. Kan mij voorstellen dat je dan even in een dip zit. Probeer je er al niet te druk over te maken. Het komt vast goed! Senn, welke film ga je kijken? ML, dat is niet duur voor een raamsticker! Geniet van je vlaai! Ik heb echt een complete off-day. Voel me echt zooooooo futloos! Ik ga ook zo maar op bed, met een half uurtje komt Anouk op de tv. Dat vrolijkt mij vast weer op!
ML bij xenos zo'n sticker, wat leuk! Ga ik ook eens kijken! Veraatje bedankt voor t buddy nieuws, fijn voor Duikster dat ze weer thuis is!
Pompidompidommmmm en zo zit ik al anderhalve uur in het donker te staren. Ik kan gewoon niet meer slapen, weet niet waarom, voel me kiplekker maar ben gewoon klaarwakker. MisSil, kan me voorstellen dat je erg opziet tegen het draaien van het kindje. Maar mocht het niet lukken is een keizersnede ook het einde van de wereld niet hoor. Leuk is natuurlijk anders, maar een natuurlijke bevalling kan ook heel heftig zijn. ML, die raamsticker heb ik ook van de xenos, samen met van die vlaggetjes/slingers. Voor die prijs kon ik het gewoon niet laten liggen Duikster, fijn dat je weer naar huis mocht. Het ligt thuis in bed toch een stuk fijner dan in het ziekenhuis. Alhoewel je nu niet op een belletje kan drukken als je wat wil hihi Veraatje, hopelijk heb je vandaag weer een on-day
Hoi Niesje wat ben je vroeg! Ik schrik net wakker, mijn vriend is nog niet thuis terwijl hij om 20:15 wegging. Tot nog toe niet gezien of gehoord, vind t erg vreemd, hij zou neem ik aan best ff kunnen bellen als hij iets ging doen helemaal met het idee dat ik niet kan bellen! Bleeh wat een geklaag alweer zo vroeg maar ben ongerust!
miss sill ik zou me ook ongerust voelen als mijn man zolaat nog niet thuis was...tevens met het oog dat wij allemaal op de laatste weken lopen je weet maar nooit wat er gebeurd.... ype zet de telefoon nu snachts niet meer uit want dat doet hij normaal aanboord wel maar nu niet meer want als er wat is moet ik hem toch kunnen bereiken..... Hopelijk is hij ondertussen wel al thuis..... verder hier last van mijn buik maar ja hoort er bij he.... ik ga even broodje smeren voor mij en nanouk....en manlief zo uit bed halen...gr heidi
Goedemorgen voor wie al wakker is. Hier een rommelige nacht. Kon m'n draai niet vinden door de schaambeenpijn. Toch heb ik nu wat minder pijn dan gisteren want toen kon ik echt maar voetje voor voetje schuifelen. Duikster, fijn dat je weer thuis bent. Zou ook liever in mijn eigen bed liggen dan in het ziekenhuis. Voor Nick ook wel fijn dat je thuis bent. Ik hoop dat je en laptop hebt om met ons de dagen door te komen. Veraatje, bedabkt voor het neerzetten van het buddy nieuws. Ik zou Notting Hill gan kijken want ik dacht dat ik hem nooit gezien had. Na een paar minuten zag ik die huisgenoot van Grant en wist ik het weer. Toen maar lekker Ranking the Stars gekeken en Jo Frost en daarna m'n bedje in gestrompeld. Voel je je vandaag weer wat beter? Miss Sil, als die van mij dat zou doen (doet ie niet) zou ikecht helemaal gek worden en als ie dan thuis kwam alle hoeken van de kamer laten zien. Jeetje er zou nu maar wat gebeuren en dan heb je niet eens telefoon om te bellen. Ik hoop voor hem dat hij inmiddels is thuis gekomen. Niesje, meid wat ben je vroeg vandaag. Schoonmaakkriebels? ML, heb je toch nog voor weinig een sticker kunnen scoren. Was de vlaai lekker?
Zo ik was er toch nog even in bed gedoken en heb toch nog even kunnen slapen. Wat een heerlijk weertje vandaag trouwens. MissSil, jeetje je vriend om 5 uur nog niet thuis, dat is wel aan de erg late/vroege kant zeg! Ik baalde er al van dat Dennis vannacht om half 2 kan aankakken, want hij heeft nog een heleboel klussen op het programma staan vandaag en nu is hij zn bed niet uit te branden. Hopelijk liggen jullie nu gewoon samen nog lekker uit te slapen. Heidi vervelend dat je last hebt van je buik, ze zeggen idd dat het erbij hoort. Sen, gelukkig heb je minder pijn, hopelijk heb je voor vandaag geen gekke dingen op het programma staan. Enne ik heb niet zo zeer last van schoonmaakkriebels maar meer van alles moet klaar zijn! Ik erger me rot aan alle klusdingen die al maanden wachten om afgemaakt te worden.
pff ik was dus al om kwart voor 6 naar mijn schoonmoeder gefietst, word die niet wakker! n ik kan niet bellen! Stuurt die eikel (mijn vriend dus) om half 7 een sms dat ik niet weg had hoeven gaan en dat hij even had moeten bellen. ipv dat hij me op dat moment belt en vraagt waar ik ben en me ophaald. ik hels naar huis gefietst en was meneer maar gewoon in bed gaan liggen! Terwijl ik zo ongerust was ging hij maar gewoon slapen! Ik was woedend en heb m gekrabt en geslagen, btje agressief maar ik was en ongerust en met het idee dat er iets met mij en de baby kan gebeuren en ik gewoon niemand kan bereiken! Baal verschrikkelijk van die lompe boer! Ben nu nog woest hoor jeetje hebnog niet eens geslapen, ja van half 4 tot 5 uur vanochtend. Heidi en Senninha hoop dat jullie je al wat beter voelen. Kheb ook pijn aan me schaambeen vooral van t fietsen t zadel was te hoog
Miss Sil wat kunnen kerels toch zijn bah! Hoop voor je dat ie het voortaan wel uit zijn hoofd laat, dat gezeik altijd terwijl het nergens voor nodig is. Ik snap dat je gefokt bent en alles maar dit is nu even de tijd om alleen aan jezelf proberen te denken en aan die kleine zo vlak voor de bevalling. Ik weet makkelijk gezegd Ik laat Yaron nu ook met rust, ik heb er gewoon geen trek in. Het ging de laatste tijd heel goed met contact, hij was zowaar 3x langsgeweest in 3 weken jawel... Maar dan komt ie weer met de meest stomme, domme, lompe opmerkingen die je tegen een (zwangere) vrouw kan maken en daarom heb ik nu zoiets van owkee lama ff, je doet er nu niet toe lama hangen met jou.... En dat voelt goed gelukkig... Nou hopelijk heeft hij ervan geleerd en anders sjah... Sen de aardbeienvlaai was heeeeeeeeeel lekker, ik heb een halve op WHAAHAHAHHAAH! Ow misschien nog een tip voor iemand die een lampje voor snachts zoekt als die kleine wakker wordt. Bij de Action hebbben ze voor iets van 5 euro lampjes (zilverkleurig voetje en wit kapje) en die kan je, door op het voetje te tikken met je vinger dimmen. Ik heb een sfeerlampje erin gekocht en je hebt echt heel zacht licht. Heb m nu op mijn slaapkamer naast het wiegje gezet. Het licht is net goed want mijn andere lamp was te fel.
@Miss Sil: fijn zeg dat je vriend dan ff belt. Snap dat je superongerust was. @Niesje: jeetje meid, wat was je vroeg. hopelijk slaap je vannacht beter. @Duikster: fijn dat je weer thuis bent. Is toch een stuk fijner. @ML: klinkt goed zo'n vlaai. Krijg gelijk trek in een stukje. Hier alles goed. De laatste controle bij de gyn was goed, dus ik mag weer terug naar de vk. Vandaag onze trouwdag. 6 jaar alweer en ben m nog steeds verre van zat gelukkig. Vanavond als mn bekken een beetje meewerkt lekker samen uit eten. Fijn weekend allemaal!
hallo, goedemorgen! hier weer een vreselijke nachtrust! dus kan er weer tegen Gisteravond heeft toch man van winkel nog gebeld, hij had contact met fabrikant en zei dat de voorpoten/ steilen moeten worden vervangen. dus die heeft hij besteld en zijn er over 2 weken... Kan nu iig wel de rest in gaan richten.... ik heb trouwens over mijn hele arm bulten. Het begon met 3 bultjes op mijn linkerarm en het werden er iedere dag meer. ze jeuken niet echt, maar zitten nu ook op rechts en zien er uit als mug of brandnetelbulten... wie kent dit? is dit een zw-syndroom? liefs rensie
Jemig MissSil, wat een lompe boer zeg! Ik zou denk ik ook door het lint gaan als hij zoiets zou doen. ML, is het lampje zonder stekker? Zoek namelijk iets van een druklampje zonder stekker. Rensie, k heb nog nooit van zwangerschapsbulten gehoord, misschien toch muggenbulten?
Goedemorgen allemaal.. Hier wel weer redelijk geslapen.. Dikke knuffel voor degene die dat niet hebben gedaan... MissSil, wat een lage streek van je vriend zeg! Zoiets moet die van mij ook niet flikken! Rensie, ik heb er ook nog nooit van gehoord... Liefs Wendie
Nee, niet zonder stekker. Zou het ook wel handig vinden zonder stekker, maar jah voor dit geld kon ik m niet laten liggen... Rensie, die bultjes heb ik op mijn onderbenen en op mijn buik en ze jeuken vreselijk bij mij... Maar het is zwangerschapsuitslag, dus het duurt niet lang meer of ik ben ervan af
pfeew, blij dat iemand anders het ook heeft... voor jou wel heel naar hoor was al helemaal in het idee dat ik weer iets raars had heb je er erg veel last van...
De ene keer meer als de andere keer. Soms zit ik echt zo op mijn been te krabben BAH! hahah... Maar vaak merk ik er ook neits van, maar toen jij er net over begon was ik me er meteen weer van bewust en dan merk ik de aanwezigheid van de bultjes wel op
Ooow en ik begin al zo ongeduldig te worden! Hopelijk duurt het niet al te lang meer hoor. Gister dacht ik dat het zou beginnen want ik had de hele tijd harde, pijnlijke buiken die cker een minuut aanhielden, maar niets hahaha... Heb me gister gewoon te druk gemaakt
zo manlief is deuren aan het verven....vanmiddag even naar kwantum toe en dan nog even een shirt kopen voor hem.....want ach ja ze zijn zo goed in het versmeren van kleren die mannen.....verder doe ik rustig aan want ik heb veel last van maagzuur...sta er smorgens al mee op en een beetje buikpijn erbij....blllhhh ben het wel zat aan het worden hoor met die grote knul in mijn buik..... ach ja als alles maar een beetje klaar is....dan ben ik weer blij...zo nog maar eens even horen hoe het met het kleine meisje van me is in zwitserland... tot later dames
Goedemorgen, Niesje, jij was er vroeg bij! Gelukkig heb je daarna nog even kunnen slapen! Miss Sil, ik kan mij goed voorstellen dat je kwaad was. Mijn man moest het ook niet wagen om zoiets te doen! Senn, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Gelukkig toch weer iets minder pijn dan gisteren. Doe je het vandaag een beetje rustig aan? Sann, fijn dat alles goed was bij de vk en gefeliciteerd met jullie trouwdag! Gaan jullie nog iets leuks doen? Rensie, ik heb ook geen last van bultjes. Tot nu toe voel ik me goed Heb redelijk goed geslapen. De laatste beplanting is net in de tuin geplaatst (zó mooi!) en straks gaan we nog even wat boodschappen halen en verder niks bijzonders! Fijne dag allen!