Moggel ladies, Mss Sill, ik herken het verhaal! Tja mannen. Ik heb de hoop opgegeven en ga niet mee in discussie over het "stapgedrag" van mijn vent. Gister ging ie ook weer weg...al moet ik zeggen, hij was weer redelijk vroeg thuis voor zijn doen (voor 2 uur)! Veraatje...dat futloze gevoel had ik een aantal dgn geleden. Erg irri maar...wel 1 heel boek uitgelezen hihihhi. Thanks nog voor het buddybericht. Duikster/Karin...Fijn weer in je eigen bedje. Mijn oma zei altijd; "Thuis heel je beter dan in het ziekenhuis". Doe rustig aan meis! ML...ik begrijp dat we massaal naar de Xenos moeten. Enne fietsen..niet meer doen he! Pas op hoor! Niesje...toch lekker dat je wat uurtjes gepakt hebt na je nachtelijke melding hihihhi. Mss vanmiddag nog ff ofzo als Damian dat toelaat hihihhi Sann, weer een goede APK en weer terug naar de VK! Enne gefeliciteerd met je Trouwdag! Senn, probeeer lekker te chillen vandaag! En dus niet pagina's vol kletsen hier op het forum whahahaha Rensje, vervelend die bultjes zegt me zo 123 niets, zijn het geen muggenbultjes? Heidi, balen van je kwaaltjes maar goed tis maar tijdelijk moeten we maar denken. Veel plezier vandaag! Vannacht redelijk geslapen, al ben ik er wel als 1ste uit (al een tijdje hoor), de kat wilde nl. errug graag naar buiten en vind het dan fijn om alles van mijn nachtkastje af te pleuren en me op mijn neus te likken hihihi. Vandaag maar es een poging wagen om het vluchtkoffertje in te pakken...of anders morgen. Vandaag ga ik es ff mijn mannetje aan het werk zetten, boodschappen en de leidingen v/d radiator maar schilderen, tis toch altijd beter. Verder zal het wel weer een slome dag worden want ik voel me niet toppiejoppie zeg maar. Buik wordt echt niet meer normaal groot, en mijn linkerheup doet ook niet lekker mee met de rest van mijn lichaam! Errug pijnlijk moet ik zeggen. Nou ladies! Adios
met mijn meisje in zwitserland ging het goed slijm kwam er eindelijk uit en ze had vannacht goed geslapen...nu was ze aan het crossen van de berg of oop haar loopfiets en gilde het uit wel leuk om te horen.... en verder heeft manlief na dat hij het bijna had opgegeven toch al 3 kozijnen af en is nu met de deuren boven bezig.....en staat zo waar ook nog te fluiten ook... Vanavond hopelijk wel een beetje optijd slapen want afgelopen nacht was het ook weer 0.45 en dan om 7 uur er weer uit das niet goed voor me..Gek he dat ik niks groei..... ik ben in totaal nog maar 7 kilo aangekomen vanaf begin...en dan heb ik een behoorlijk zwaar kindje in me zitten.... als ik dan straks 10 kilo afval dan ben ik lichter dan voor de zwangerschap....
Niesje, jeetje wat ben jij een vroege vogel! Miss Sil, wat een eikels, zeg die mannen. ik heb de mijne ook net op zn kop gegeven omdat hij zn telefoon niet opnam, en dat terwijl hij nog geen 300m verderop op onze manege zit, waar ook een vaste aansluiting is die ik kan bellen. maar toch het gaat om het idee! je mannetje moet bereikbaar zijn nu toch?! Sann, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wij waren gisteren 1 jaar getrouwd! niet zo veel gedaan, want ben nog steeds ziekjes, maar wel lekker een stuk bruidstaart op wat ik na de trouwdag had ingevroren! Maaruh hier dus nog steeds ziekjes, erg benauwd en veel hoesten en geen stem! Ik hoop niet dat ik nu ga bevallen, want dan ga ik acuut hyperventileren denk ik! Vanochtend al wel lekker veel gedaan, beetje de kriebels denk ik! Tas is ingepakt, bed verschoont en gaat vanavond op kratjes! denk dat ik ook maar vast het zeiltje eronder leg! gisteren nog wel even over de braderie hier geweest en ik heb bij hans textiel 2 big-shirts gekocht van jungle book, dus ik kan in de babykamer stijl bevallen! Was wel grappig op de braderie, want ik was met mn moeder, en mn 2 schoonzussen die beiden met een kinderwagen liepen en ik met mn dikke buik! We hadden erg veel bekijks! Nou ik ga nog ff stofzuigen en dan wachten op een pakketje, want als het goed is wordt mn nieuwe videocamera bezorgd! JOEPIE! Fijne dag meiden!
Goedenmorgen ladies Miss Sil: Kan me voorstellen dat je flink ongerust was en boos bent. Laat het hem maar goed weten hoor ML: Lekker hoor, even een heerlijke taart eten . Geniet ervan! Sann: Gefeliciteerd met jullie 6 jarig huwelijk rensie: Die bulten ken ik niet, sorry. Misschien toch geprikt of heb je lasst van vlooien? memoiikke: Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk Hier heel slecht geslapen, maar dat is de laatste dagen elke nacht al zo . Mijn benen doen dan zo zeer. En met mijn voeten heb ik het gevoel alsof hij onder de blauwe plekken zit. Verder alles goed hoor
ff vraagje wie weet waar je tegenwoordig nog blokfluiten kan kopen buiten een muziekzaak om? liefs wendie
Zo net gelunched en daarvoor een paar uur op bed gelegen want ik voelde me echt niet lekker. Gelukkig zijn de kinderen heel lief geweest en hebben zichzelf vermaakt. Sann en Maaike gefeliciteerd met jullie trouwdag! Maaike, beterschap en niet te veel doen hè! Wij hebben gisteren het bed op kratten gezet en ook de zeiltjes liggen erop. Ik had nog van die babyzeiltjes die heb ik op mijn peperdure matras gelegd, daaroverheen een molton, daarop de plastic zeiltjes uit het kraampakket en dan het laken. Nu maar hopen als mijn vliezen in bed breken het geen zwembad effect wordt want dan vrees ik dat het nog niet genoeg is. Veraatje, wat voor plantjes zijn het geworden in de tuin? Staan ze aan de rechterkant waar het nog kaal was? Bloem, vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt vannacht. Misschien zo nog even bijtanken? Heidi, is je dochter in Zwitserland voor astma behandeling? Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen sorry. Silla, ben niet van plan om vandaag 40 blz. te gaan typen. Rensie, vervelend die bultjes, ik hoop voor je dat ze niet gan jeuken.
Goedemiddag meiden, Hier een brakke Patricia Ben net mijn bed uitgekropen, want mijn been was weer gevoelloos Vannacht mijn mannetje wakker gemaakt om mee naar de WC te gaan, want ik kon er niet eens op leunen! Op mijn zij liggen ging ook moeilijk, maar ja heb nog maar weinig opties als slaaphoudingen Het voelt allemaal nog stijf aan, dus neem zo even een lekkere warme douche, misschien helpt dat de spieren te ontspannen. Er is weer veel bijgekletst maar ik lees vanmiddag alles wel even terug. Meiden die niet lekker in hun vel zitten, beterschap en rust lekker uit! Las ook vluchtig dat er twee meiden vandaag hun trouwdag vieren, proficiat!
Hallo allemaal Ja ja iedereen heeft wel last van de laatste loodjes. Worden jullie ook zo ontzettend lam van dit weer. ik ben zoooooooo sloom. Ook nog gigantisch veel vocht wat ik vasthoud, zie er inmiddels niet echt charmant meer uit. Moet wo weer naar vk, hoop niet dat m´n bloeddruk is gestegen want dan kan ik denk ik ook naar het ziekenhuis. Verder weinig nieuws. Sommige meiden hoeven nog maar 3,5 wk zeg. Heerlijk! lfs mayo
Hoi allemaal...Daar ben ik weer Was heel erg leuk en heb erg genoten Ben wel helemaal kapot en afgepeigerd maar dat was het waard Ik voel me alleen nu ontzettend rot . Mijn vriend zijn bos sleutels liggen op zijn werk, die moet ie ophalen maar het komt er maar niet van. De huissleutel had ik aan me zusje gegeven want die deed de katten. Had gezegd tegen haar dat ze ze gister in de brievenbus moest stoppen en dan zou ik ze daar uit halen. Wat doet die muts; legt ze ze binnen neer Dus moest eerst weer een reservesleutel komen dus was al balen. Toen kwam ik binnen en had alles lekker fris en schoon verwacht omdat de schoonmaakster altijd op vrijdag komt maar die is dus niet geweest Hoop niet dat er wat ernstigs aan de hand met haar is want ze neemt ook niet op, niks voor haar. Maar nu kan ik dus nog alles zelf gaan doen Stofzuigen dweilen, badkamer en wc en keuken schoonmaken en dan ook nog de vuile was die we hebben na zo n week. En dan moet ik ook nog boodschappen doen...Mijn man gaat me wel helpen heeft ie beloofd maar goed ik had verwacht thuis te komen en lekker te relaxen Ik wou eigenlijk lekker in bed gaan liggen omdat ik helemaal kapot ben Dat gaat hem dus niet worden... Ik heb niet teruggelezen want daar heb ik nu even geen tijd voor maar ik hoop dat alles goed gaat en als iemand mij even een pb wil sturen met wat updates ben ik helemaal gelukkig
Silla, is het gelukt? Is je mannetje hard aan het werk? Memoiikke, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! En beterschap toegewenst! Bloem, vervelend zeg dat je zoveel last van je benen/voeten hebt! Het zijn echt de laatste loodjes! Knuffelkonijn, zijn er geen blokfluiten te koop in speelgoedwinkels? Volgens mij heb je ze daar van plastic en van hout. Verder zou ik het niet weten. Senn, wat lief van je kids dat ze je even lekker hebben laten rusten. Balen dat je je niet lekker voelt, hopelijk komt het niet door je reis van afgelopen donderdag. De plantjes zijn idd aan de rechterkant gekomen; het zijn van allerlei soorten (hortensia's, rozen, enz) en een amberboom. Nu het tuinhuisje (is besteld) nog en klaar is de tuin! Patricia, vervelend dat je last van je been hebt. Sterkte ermee. Mayo, ik heb dat ook. Ben ontzettend sloom en doe heel weinig! Kwebbels, fijn dat je er weer bent.. maar balen dat je nu nog van alles moet doen. Hier zijn twee vogeltjes de hele ochtend hun nest al aan het beschermen. Waarschijnlijk zijn de jonkies net uitgevlogen, want als er maar iets in hun buurt komt, komen papa en mama merel er aan vliegen en tjilpen dat ze doen. En nu komt het erge.... onze ene kat komt net met een jonkie aanzetten. Dan kan ik echt wel janken, vind het zo zielig. Het beestje zit nu in een bak bij te komen, maar ik weet niet of hij het gaat redden.
Hi meisjes Heidi goed om te horen dat het lekker gaat met je meisje! Veraatje...mannetje is wel bezig maar...zit gewoon te prutsen...pfff waarom heb ik niet zo'n Klusvent met gouden handjes... Hoe is het met het vogeltje? Patries...balen dat je je zo rot voelt. Sterkte meis Kwebbels...wat irri van je schoonmaaktster als er maar niets ernstigs is. Mayo...hier wordt ook veel vocht vastgehouden. Senn, wel lekker dat de kids zich prima kunnen vermaken. Mannetje heeft vanmorgen buikfoto gemaakt met mobiel...kwaliteit is niet opperbest maar wel een mooie foto al zeg ik het zelf. Het heeft naar mijn idee wel een 18+ gehalte hihihi maar mss komt het omdat ik nog op bed lag hihihi. Ff kijken of het me lukt om te plaatsten.
wOW Tis in 1x gelukt! Ga nu mijn 5e waterijsje pakken en es kijken bij mannetje want ik hoor alleenmaar gezucht en gesteun grrrrrrrrrrr! Met andere woorden hij loopt weer te prutsen! Zennnnnnnnnnnnnnn...ontspan!
Kwebbels, weer back in town! Had je de vk nog afgebeld voor vrijdag? Balen dat je huis een rommeltje was terwijl je anders verwachtte. Zal je zo een PB sturen met een update. Veraatje, leeft het vogeltje nog? Denk dat hoe ik me nu voel niets met de reis te maken heeft hoor. Hoofdpijn, moe, aan de race....... Patries, das minder joh van je been. Komt natuurlijk weer eens heel gelegen zo'n kwaal erbij. Knuffelkonijn, smul ze van je milkshake!
Het pakt niet in 1x, nou dan smeert ie het er lekker dik op. Ik ging er net ff met een kwastje overheen en ja hoor dekt wel... Maar natuurlijk krijg ik weer een 1 of ander k*tsmoes van dat hij het er wel dik had opgesmeerd bla bla maar goed laat hem maar zijn gan gaan...kep er geen kracht voor om me er verder druk over te maken. Maar dit zal dus het enige klusje zijn die hij vandaag doet...want het boodschappen verhaal heb ik zelf maar weer gedaan. Wow de waterijsjes zijn wel errug lekker hoor! Hmmmmmmmmm
Mooie foto Silla! Leroy heeft nog steeds koorts dus ga er zo maar eens op uit om flesjes drinken, dropjes en waterijsjes te halen
Hmmmmm dropjes zou ik ook wel lusten. Ik voel hier weer een vreetkick aankomen hihihi. ML beterschap met de kleine Leroy!