Hoi meiden, ik lig weer in mijn eigen bed. Ben wel erg brak van het ziekenhuis en had me het begin van mijn verlof echt anders voorgesteld... Ik wordt nu dagelijks aan huis gecontroleerd met ctg, urine en bloeddruk en zo lang dat goed gaat mag ik hier in bed blijven liggen. Stijgt echter de bloeddruk moet ik terug naar het ziekenhuis. Dus we doen het maar erg rustig aan. vervelende is alleen dat ons kleine mannetje nu ook nog ziekjes begint te worden, had bijna 40 koorts. Hoop dus dat het meevalt. Als ik puf genoeg heb kom ik de komende dagen meelezen, maar ik rust - zoals me is voorgeschreven- veel. Maandag krijg ik een extra groeiecho i.v.m. de hoge bloeddruk, aangezien dit een groeiachterstand kan veroorzaken bij de kleine. Ik heb niets bijgelezen verder, maar zag wel dat Patricia ook nog niet bevallen was. Bjorn al wel aan de beterende hand met zijn waterpokken? ik hoop het in elk geval. En Mayo: je bloeddruk kan maar beter niet te hoog zijn, in het ziekenhuis liggen is geen pretje. Ik heb er erg slecht geslapen. Heb nu van de zaalarts wel slaapmedicatie gekregen, die ik in mag nemen als ik echt niet kan slapen. Mag echter niet dagelijks....Maar een nacht slapen is wel lekker in plaats van maar een uurtje of 3 a 4. Zo hopelijk tot snel....
Pfff.. Dat is ook niet niks duikster... Volgens mij begint iedereen zo'n beetje weer wakker te worden. Het is de hele middag rustig geweest... Moet zeggen dat ik het nu ook wel een beetje zat begin te worden hoor... Ben zo benieuwd wat er in mn buikje zit... En de kleine gaat de laatste tijd steeds meer tegen mn ribben lopen te porren, waardoor ik alleen maar rechtop kan zitten. 's nachts vaak last van harde buiken. overdag ook wel.. wie heeft dat nog meer? heb ook veel ongigevoel de laatste tijd.. wat zou dat zijn? sorry voor het gevraag.. liefs wendie
Jeetje Duikster, wat een luxe! Elke dag CTG aan huis zeg, dacht dat je dan gewoon iedere dag naar het ZH moest afreizen. Maar nu kan je wel lekker bij je gezinnetje zijn..al lig je op bed! Ik vond het ook verschikkelijk om mijn mannetjes weer weg te zien gaan, je voel je als moeder toch verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in huis Silla, jammer dat de foto onscherp is..maar ik vind hem echt mooi hoor! Mooie buik heb je! Jullie brengen mij op een idee, een waterijsje! =P~ volgens mij hebben wij nog waterijsjes in perensmaak in de vriezer liggen..jummie! Senn, hoe gaat het met je darmpjes? Hopelijk heb je straks ook niet een griepje te pakken meid!
Ik begin het ook zat te worden. Harde buiken heb ik elke dag wel maakt niet uit of het overdag of 's nachts is. Best irri maar dragelijk. Joh nog ff al denk ik zelf dat ik Juli niet ga halen MAAR blijf wel (voor eigenbescherming) in mijn achterhoofd houden dat ik pas met 42 wkn ga bevallen...kan het altijd nog mee vallen.
Patries! Ja balen dat ie zo onzuiver is de foto maar ga gelijk ff mijn broertje sms'en met de vraag of ik de digi camera van hem mag lenen. Ik heb die kleurloze-, aardbeien- en peren waterijsjes hmmmmmmmmmmmmmm!
In ieder geval ben je weer lekker thuis en dat is het belangrijkste. Luxe hoor een CTG aan huis. Ik hoop dat je wat kunt slapen door de medicatie. Beterschap voor je mannetje.
De darmpjes zijn nu rustig. Drie keer legen was voldoende blijkbaar. Heb geen koorts dus een griepje zal het niet zijn. Niels vroeg of hij naar huis moest komen, lief hè! Ik zei dat ik het wel redde zeker omdat de kids ook erg lief zijn. Ga zo pannenkoeken voor ze maken en ik hou het maar bij een boterham. Denk anders niet dat mijn darmpjes er blij mee zijn.
Zo meiden zijn jullie al weggesmolten in de warmte. Pfff merk wel dat ik meer moeite heb met de warmte dan een paar weken geleden. Silla, jammer dat de foto vaag is maar ik vind het ook wel weer wat hebben. Ik ben trouwens al weken verslaafd aan waterijsjes, raketjes, festini ijsjes alles gaat erin. ML, sterkte met Leroy hopelijk knapt hij snel weer op. Sen, vervelend dat je last hebt van je darmen. Ik heb er de laatste tijd ook regelmatig last van en kan me herinneren dat ik het met Damian ook had in de laatste weken. Kwebbels, welcome back Net als Duikster trouwens, hopelijk loopt je bloeddruk niet meer op. Ikzelf ben even zwangerzijnmoe. Ik heb eigenlijk geen klagen, voel me goed, weinig klachten, maar ik heb gewoon geen zin meer. Maar ik heb zelf het idee dat ik toch echt een juli baby ga krijgen. Voor de OHRA wedstijd (ooit ingevuld op de 9mnd beurs) heb ik ingevuld dat ik 29 juni ging bevallen en dat hij 3440 gram zou wegen, ik ben benieuwd, als je het goed hebt win je z'n gewicht in goud geloof ik
Oja sorry maar heb weer eens een namenpoll geopend dus wie zin heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 48#2643348 Pffff wat is het deze keer moeilijk zeg om met een leuke naam te komen.
zo lees dat er toch wat meer dames zijn met kwaaltjes ben blij dat ik niet de enige ben,,,,heb vanmorgen weer erg pijnlijke harde buiken gehad en heb al twee dgn last van maagzuur kan bijna niks eten....pfff.maar ja hoort erbij.... net een brief van ziekenhuis gehad moet daar 20-6 heen voor gesprek en onderzoeken voor de verdoving etc.,.. das dat ik dan net 36 wkn ben en dan zal ik vast de pech hebben dat ik weer bloedprikken moet... verder gaat het hier wel aardig...ben erg moe maar ben smorgens vroeg wakker...en dan klaar wakker.... tessa is in zwitserland op vakantie met mijn ouders maar was erg verkouden en lamlendig dus mijn ouders zijn daar even met haar naar de huisarts geweest omdat ze toch in januari nog een zware longontsteking heeft gehad en dus erg gevoelig op de luchtwegen is..... en ze was zo moe en hoestte zo naar... maar het ging nu wel aardig de goede kant op neus liep nu mooi en ze had goed geslapen en speelde weer lekker...ja moe moe moe maar dat is ze toch wel.... nou ik ga even de kat eten geven en dan nanouk klaar maken voor bed vast... nou gr heidi
Zow joh Patries, nog 3 daagjes dan beval je Pfff... hoop toch stiekem niet dat die pendel gelijk heeft want bij mij heeft ze een jongen voorspeld (klopt) en dat ik pas 3 Juli zou bevallen... WHEEEEH! Wil eerder
Jah daarom haha... Nou jah ga wel trappen rennen en alles Ananashart en bitter lemon ook maar vanaf volgende week
Bitterlemon heb ik standaard in huis, heerlijk met dit warme weer. Ananashart, nee dank je mij te bitter dan wacht ik wel totdat de kleine zich aandient. Las ook iets over ik meen frambozenblad thee. Lijkt me ook niet zo.
Als ik dus bitter lemon drink krijg ik meteen een weeig gevoel in mijn onderbuik. Ik had 2 weken geleden een fles, ik denk nou maar niet doordrinken want straks triggert het wel de weeen en dat vond ik nog een beetje te vroeg... Heb jij daar geen last van als je het drinkt Sen?
Gelukkig ben ik mij al meer als een week geestelijk aan het voorbereiden, dus ik zou zeggen: Kom maar op met die weeen! Nou hier helemaal but vandaag, we hebben om 19.10 uur een afspraak bij de huisartsenpost met Björn. Hij heeft sinds gisteren hele rare bulten op zijn hoofd (soort zweren) en nu ook heel zijn oorschelp De waterpokken zijn mooi aan het indrogen maar die rare plekken zijn zo raar, komt ook allemaal vocht en pus uit..echt ranzig om te zien :-& Dus even gebeld en we mogen met hem langskomen, want het ziet er echt vies en raar uit..durf er zelf ook niet te veel aan te pukkelen of iets op te smeren, laat ik liever even een dokter naar kijken. Ik zei net al: ik ga vandaag gewoon bevallen en een dag in het ziekenhuis slapen, jullie zoeken het thuis maar uit mama met haar grote mond want ik vind het verschikkelijk om mijn mannetjes te moeten missen hoor
Niesje kep gestemd, enne Rowan staat nu als favo...(hihihi deze vind ik het leukst) Ik lus helemaal geen Bitter Lemon laat staan Ananas brrrrrrrrr mss hebben mijn tantes nog wel een Surinaamsspulletje ofzo hihihi.