Hmmm klinkt niet best Patries met de kleine Bjorn! Enne je gaat pas bevallen wanneer Bjorn weer beter is! Want hij MOET wel kunnen knuffelen met Nilo hihihi
Ja ze werken alletwee mama flink tegen he hahahaha hahahaha de kleine ratten spannen nu al samen Niesje, ik heb ook even gestemd bij je naampoll. Heee Senn en ML, jullie gaan mij toch niet stiekem voorbij he..met jullie geheime drankjes en hapjes om de weeen op te wekken Dacht lekker de rest van de dag in mijn huispak rond te kunnen lopen, moet ik mij alsnog aankleden want mama MOET mee naar de dokter hihihi daar zijn moeders goed voor he Voordeeltje: we gaan straks wat lekkers halen dus mama heeft de pannen weer van het vuur gehaald
Ja het zou kunnen, zo even snel googlen voordat we naar de HAP gaan..het ziet er in ieder geval niet echt viesjes uit..bbrrr
Mmmmmmm, Mac zou ik best lukken, maar niet slim denk ik. Nee hoor meis jij mag eerst bevallen. Wil op z'n vroegst of de 14e of de 20e.
Pfff... Heb al een tijdje last van harde, pijnlijke buiken... Erg vervelend.. Is nu al een uur ofzow... Wat zal dit zijn?
Ik niet de 14de hoor, dan is Manuel jarig 9de liever ook niet, want dan was mijn vader jarig.. Maar goed de kleine uk bepaald alles, dus we wachten en wachten en wachten en wachten Manuel heeft hem vanmiddag zelfs zijn rijbewijs beloofd te betalen als hij binnen nu en een week zelf komt Ik heb even gekeken naar galbulten maar zo ziet het er niet echt uit, het lijken net steenpuisten maar dan vochtig.. (sorry voor de ranzige praat dames )
Maarit kreeg ze over haar hele lijf toen ze net 5 weken was en precies tijdens de hh staking. Het was ook nog erg warm weer dus ze zeiden ach is vast een warmte allergie ofzo. Dus ik mijn kind ingepakt en ben zelf naar de 1e hulp gegaan. Wachttijd meer dan 5 uur. Ik heb haar laten zien en zat 10 minuten na aankomst op de kinderafdeling. Ze dachten aan iets heel ernstigs en hadden gelijk een kamer voor haar klaar gemaakt. Moest alleen nog even langs de Dermatoloog, en hij zag gelukkig dat het "slechts"om galbulten ging dus konden we weer opgelucht naar huis.
Misschien beter om even je VK te bellen, iedereen ervaart dingen weer anders..maar als het al een uur lang is en pijnlijk, dan eventjes de foon pakken meis
Heb je misschien teveel gedaan de laatste 2 dagen? Let je wel op of er regelmaat in zit want dan moet je het even in de gaten houden hoor!
Jeetje 5 weken oud, dan schrik je je ook kapot Gelukkig drink en plas hij wel goed, en hij reageerd goed..dat is al een geruststelling. Hij is wel wat hangerig maar geen koorts. Maar dit laat ik liever even nakijken want het droog ook niet uit..er blijft gewoon vocht en troep uitlopen heel raar
Ik had gister ook pijnlijke harde buiken maar bij mij kwam het echt omdat ik veels teveel gedaan had. Na een tijdje zakte het wel weer, maar zou toch voor de ckerheid even met de vk bellen als je je zorgen maakt...
Harde buiken kunnen ook pijnlijk zijn maar niet een uur lang, maar het kan ook in combinatie met indaling te maken hebben. Dus bellen is altijd beter dan afwachten.
Wie was er nou met de naam Tygo bezig voor de schrijfwijze? Bedacht me dat Tygho volgens mij ook nog niet in het rijtje stond van mogelijkheden. Tenzij ik met mijn demente lijf niet onthouden heb.
Zal ik doen, je kaartje staat nog steeds bovenop zijn TV! En mag ABSOLUUT niet op de kast hihihihi Nou ik ga afsluiten en schoenen en jassen hier aantrekken, en richting de HAP..hopelijk hoeven we niet uren te wachten
Duikster, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft nu alles de goede kant opgaan! Beterschap voor Nick. Ik heb verder wel alles gelezen, maar weet er niet veel meer van. Als ik heel eerlijk ben, had ik dit keer ook geen zin om te onthouden. Er zit mij nl iets dwars! Ik denk er nog even over na of ik het uitspreek of dat het misschien gewoon aan mij ligt. Trouwens, de vogel is dood En voor wie het interessant vindt, ik heb een foto van onze vernieuwde tuin in mijn album gezet (zoek de verschillen )
Arme vogel. Ik zie de verschillen wel hoor. Komt waarschijnlijk omdat ik je tuin live heb mogen aanschouwen. Is mooi geworden en over een paar jaar ziet het er nog mooier uit.