Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik wou dat ik ook zo'n tuin had Veraatje :p
    Echt wel chill...

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En je kan er echt heerlijk in zitten. :p

3. Zo he, wat een verschil Veraatje...
    Mooi hoor!
    Een stuk groter geworden, of niet?
    Hoeveel is er wel niet bij aangekomen?

Hier nog steeds last van harde buiken... Maar heb vandaag eigenlijk weinig gedaan, dus daar kan het niet aan liggen..

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je de vlos al gebeld?
    Zij kan je misschien gerust stellen.
    Voor hetzelfde geldt zijn het weeën.
    Gewoon bellen hoor, ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan te weinig.

5.  
  6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ga jij nou eerst de vlos bellen! ;)

7. Ik wacht vannacht denk ik ff af..
    Het doet me rechtsonderin de buik ook zeer, dus kan zijn dat het indalen is volgens mij.
    Ukje was namelijk nog helemaal niet ingedaald.
    Denk dat ik morgenvroeg nog ff bel als het minder gaat.
    Ik ga nu ff kijken naar Ik wed dat ik het kan!

Liefs Wendie

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suc6 Wen.
    Hoop voor je dat je vannacht lekker kunt slapen.

Ik ga Midsummer Murders kijken.

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ik ben op bed gaan liggen en manlief kwam mij daarstraks wakker maken want we moesten nog boodschapjes doen. Ik ben echt zooo verschrikkelijk moe, en ook heb ik de hele tijd een verschrikkelijke dorst zeg :( Heb lekkere perenijsjes gehaald dus daar zit ik van te genieten lekker. Heb nog nieuwe hollandse haringen geproefd en ze zijn heerlijk. Toen ik bij de viskraam stond zei een vrouw dat ik een hele mooie buik had en was verbaasd dat ik al 35 weken was. Ze vond dat ik echt alleen een buik had en voor de rest niks. Toch lekker een compliment van een compleet vreemde :) Ik heb trouwens volgens mij een vocht bult op mijn voet zitten..Tenminste het is een bult en die zit er niet op de andere voet. Hoop dat het bij die bult blijft. Ow ja ik heb trouwens verschrikkelijke last van aambeien :oops: Is er iemand die daar ook last van heefT? Ik smeer er al sperti op maar heb nu neusspray gekocht. Dat schijnt ook te helpen. Als iemand tips heeft, graag...
    Senninha; bedankt voor de update meis ;) Ik heb de afspraak met de verloskundige naar donderdag om 15.45 verzet.
    Patricia; Fijn voor je dat je weet waar je nu aan toe bent..en je zou over 3 dagen al een kleintje in je armen kunnen hebben. Spannend zeg :p Ik hoop dat het mee valt met Björn en dat het niks ernstigs is ofzo..Arme jongen :(
    Wendie; Ik zou het ook even in de gaten houden hoor! Als je het niet vertrouwd lekker de vk bellen.
    ML: Beterschap voor Leroy!
    Veraatje: Je tuin is errrug mooi geworden en een heel stuk ruimer, mooi hoor..
    Duikster; Fijn dat je iniedergeval weer thuis bent..Hopen dat dat ook zo kan blijven!

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ladies bedankt voor het stemmen!
    Ik denk niet dat wij de knoop zullen doorhakken watbetreft de namen tot we de uk in onze armen hebben. Over de tweede naam zijn we ook nog niet zeker hoor. Maar zijn eerste naam word of Colin of Rowan. (of ik moet opeens dé naam ergens tegen komen hihi)

Patricia, arme Bjorn misschien zijn zn waterpokken ontstoken ofzo?

Veraatje leuk plekkie geworden zo.

Kwebbels, altijd leuk om zo spontaan een complimentje te krijgen.
    Ik krijg alleen nog maar van de meewarige blikken met bijgaand commentaar dat het zeker niet zo lang meer duurt.

11. haha, dan moet ik maar bij de dierenarts een vlooienbandje kopen ;) :D :D

ga nu ff film kijken!

kus rensie

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen

erg herkenbaar, ik heb ook zo een ontzettende last van mijn liezen/bekken en schaambeen als ik draai doet dit al pijn.
    Ik kan ook niet meer lekker slapen, ik kan alleen nog op mijn linkerzij liggen want op mijn rug krijg ik het zuur en op mijn andere zij dat vindt de baby niet prettig en begint te schoppen.
    :rolleyes:

@ misssill: jeetje kan me voorstellen dat je over de zeik was.
    Mijn man was om half 4 ook nog niet thuis en nam zijn tel niet op.
    I kben dan altijd bang dat er iets is gebeurd met hem ( hij moet 20 min fietsen vanuit zijn werk naar zijn huis) maar de recpetie die hij had was heel erg uitgelopen en snapte niet waarom ik boos was :( mannen!

Patricia beterschap voor je mannetje!

Ik heb weer lekker last van harde pijnlijke buiken of voorweeen.
    het komt nu wel heel vaak hoor.
    Donderdag maar even aan de gyn vragen of dat nou normaal is want ik heb er niet zo een lekker gevoel bij en als me man volgende week in Turkije zit wil ik wel zeker weten dat de baby nog blijft zitten :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En heb je dan ook dat je amper je been kan optillen?
    Gisteren toen we even weggingen met de auto moest ik gewoon eerst gaan zitten om vervolgens mijn benen in de auto te hijzen terwijl ik normaal eerst mijn been in de auto zet dan ga zitten en dan mijn andere been erbij doe. :(

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ja ik moet echt even in de houding blijven liggen en dan heel voorzichtig bewegen.
    Als ik uit bed ga lijk ik ook wel een oud wijf want ik kan niet in 1x rechtop staan dus ik strompel me bed uit hihi ziet er niet uit.
    Het is echt bekkenpijn en bij mijn dochter had ik dit veel minder. :rolleyes:

O ja ik heb trouwens gister hollandse nieuwe op . OOOWW die waren verrukkelijk! :p had er maar 2 gekocht maar zou er zo wel 5 opkunnen , miss wel meer ;)

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hallo allemaal!

Pff heb nog wel een paar uurtjes kunnen slapen, mijn vriend was we geschrokken van mijn heftige reactie.
    Smiddags heeft hij me meegenomen naar een verassing, gingen we naar de apenheul, zo lief, echt cute al die aapjes, vooral die babyaapjes!
    Maar de boodschap is bij m overgekomen zijn arm zit onder de krassen 8-[

ML mannen zijn idd vaak Kl**tzakken, ze komen van Mars he. Beterschap voor Leroy, hopelijk knapt ie snel op!

Sann gefeli met je trouwdag! 6 jaar!

Memoikke nog gefeli met je 1e jarige huwelijk! en beterschaP!

Kwebbels fijn dat t leuk was in France, jammer van de thuiskomst in een troepie! He vervelend joh aambeien!

Duikster hopelijk heb je nog wat uurtjes kunnen slapen vandaag.

Patricia wat sneu voor Bjorn, doet het ook pijn? weet je al wat t is?

Veraatje mooi zeg je tuin! zielig van het vogeltje!

Knuffelkonijn hoop dat je harde buiken wegtrekken, is erg vervelend.

Mila irritant he die pijn in de benen/liezen/schaambeen, ik voel me ook helemaal gebroken na mijn fietstochtje op een tehoog zadel en uren gewandel in de apenheul. ik kom ook in etapes t bed uit, en dat doet echt flink zeer! :cry:

Khoop dat ik niemand vergeten ben!

Fijne avond alvast voor iedereen!

Liefss

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Pff volgende drama in aantocht.
    Ik weet niet wat hij heeft maar de laatste tijd kan hij zo van humeur omslaan en nu is hij boos en gaat hij bij zn moeder slapen, voel me alleen en wil niet huilen en verdrietig zijn maar t lukt niet. Vind het zo zielig voor me kindje wil niet dat hij lijd onder al die stomme stress

17. monkeylove

Pfff.... Volgens mij weet hij gewoon niet wat hij wilt Miss Sil... Lekker irri :evil:
    Ik kan moeilijk in slaap komen hoor lately en ik voel Mayron amper nog bewegen.
    Maar voel m gelukkig nog wel. Misschien door te weinig ruimte?

18. kwebbels

wat lief zeg dat hij je mee nam naar de apenheul. Wel beetje jammer dat hij nu opeens naar zijn moeder gast :( Mannen, af en toe snap je er niks van..Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken ook al is dat moeilijk :rolleyes:
    ML: Ik heb gelezen dat ze inderdaad minder gaan bewegen op het hele einde zeg maar..Ik voel de baby ook steeds minder nu ik er over na denk. Voorheen was het echt de hele dag door en nu is het af en toe is dat ze echt een trap geeft ofzo..Maar ik voel haar wel weer de hele dag zitten!

Ik kom net uit een lekker warm bad, zit nog even een perenijsje te eten en ga dan lekker in bed liggen. Mannetje is lekker een biertje drinken en dat heeft hij ook verdient want hij heeft weer verschrikkelijk hard gewerkt..Net sprak ik hem aan de telefoon en hij had nu gezien hoeveel slaap ik eigenlijk meer nodig had. Ik was 3 dagen met hem mee maar heb elke dag wel zo n 15 uur geslapen als het niet meer is :oops: Hij zei ook dat ie me morgen ging helpen met het huishouden (en dat is echt heel wat, want van huishoudelijk werk hoeft ie normaal niks te weten.) dus dat is wel echt heel lief....Ook toen ik vanmiddag ging slapen kwam die mij wakker maken en toen zei die ''schat maak je maar geen zorgen hoor het is heel normaal dat je zoveel slaapt op het einde'' :) Niet dat ik me zorgen maakte hoor, maar hij had het even geinformeerd haha..

19. monkeylove

Ik merk idd dat ik ook weer meer slaap, vooral 's middags, maar kom dus 's avonds heel moeilijk in slaap daardoor GRMBL...

20. kwebbels

Morgen trouwens een drukke dag, komen kennissen op visite..Hebben allebei een kleintje dus word drukke boel :D Gaan lekker met ze allen ook chinezen. Verder moet ik nog langs me ouders, en moet mannetje naar zijn werk.

Deel Deze Pagina