Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gezellig tog? Ik krijg morgenmiddag mensen voor een kitten en 's avonds komt een vriendin van me een kitten halen.
    Trouwens, over chinees gesproken, dat vind ik dus echt niet te haggelen he sinds ik zwanger ben :p
    Maar gloof dat dat zo'n beetje mijn enige tic is...

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Dat heb ik dus gelukkig niet. Ik heb de afgelopen drie dagen ook veel geslapen omdat ik daar de gelegenheid toe had. Dat heb ik thuis natuurlijk niet. We zitten de hele dag in zo n auto en je hebt een heeerlijk bed achter je. Dus s ochtends werd ik wakker rond een uur of acht. Ging 2 uurtjes zitten, dan sliep ik weer een paar uur en ging weer een paar uurtjes zitten en ga zo maar door..En het slaapt ook heerlijk onder het rijden. Hier thuis heb ik de rust er niet voor omdat ik altijd nog wel wat moet doen (wassen of strijken of weet ik veel)

3. kwebbels

Ja super gezellig, dat ene jochie is 4 jaar en is helemaal gek van mij. Hahah ik ben zijn grote vriendin.
    En over chinees. Mijn man is er helemaal gek van maar toen ik niet zwanger was kon ik het echt niet zien gewoon. Komt ook omdat er bij mijn ouders thuis elke week wel chinees werd gegeten dus heb het gewoon te veel gegeten ofzo denk ik. Maar sinds ik zwanger ben vind ik het echt heeeerlijk.

Heb je alle kittens al vergeven? En mogen ze alweer weg, wat gaat de tijd snel zeg..

4. monkeylove

Jah alle kittens zijn vergeven haha, beter dus...
    Heb ik ook weer wat geld in de pocket :p
    Ik heb voor mijn verjaardag ook geld gevraagd. Vind het gewoon een lekker gevoel als ik, zodra die kleine er is, wat geld achter de hand heb, want normaal kan ik behoorlijk blut zijn zo rond deze tijd van de maand tot ik weer geld krijg :)
    En jah je weet ook nooit hoe het loopt, misshcien moet ik een taxi enzo pakken naar het ziekenhuis...
    Ik zou dat trouwens echt neit kunnen in een vrachtwagen ofzow slapen. Ik ben zwaar wagenziek...

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik slaap juist bar weinig :(
    Ik ga overdag vaak naar bed en vaak slaap ik maar heel even terwijl ik in het begin van de zwangerschap wel uren kon slapen.
    En in de nacht wordt ik vaak wakker en duurt het ook weer een aantal uren voor ik in slaap val.

6. kwebbels

Ja ik vind het ook een geruststelling om geld achter de hand te hebben hoor..Je weet maar nooit waar je het voor nodig kan hebben. In jouw geval een taxi bijvoorbeeld.
    Hahaha ja het is apart hoor om mee te gaan. Af en toe ga ik mee maar dan moet mijn hoofd er echt naar staan. Je krijgt een beetje campinggevoel. Alles zit in een tas en je staat je tanden buiten te poetsen bijv. Maar het is wel lekker knus maar ik ben altijd blij als ik weet thuis ben. Lekker onder je eigen douche en lekker breed liggen in je grote 2persoonsbed :) Ik zou het ook echt niet week in week uit kunnen zoals mijn man..Maar goed als die week in week uit thuis zou zitten zou die ook gek worden denk ik...

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ach meis wat een klote situatie en wat vreemd dat hij nu ineens zo doet na een leuke dag.
    Maar mannen zwangere mee he ;) miss heeft hij ook last van zijn hormonen :)

8. kwebbels

's nachts word ik eigenlijk alleen wakker van een droge keel grr dat is echt verschrikkelijk irritant. Of een droge neus, ook om gek van te worden. Sinds ik zwanger ben heb ik elke ochtend een droge neus. Verschrikkelijk :x

9. monkeylove

Mila ik sliep dus ook weinig maar echt. sinds een week slaap ik weer muurvast, net als in het begin van mijn zwangerschap.

Kwebbels, dat vind ik ook altijd lekker als ik van vakantie kom om CHILLL in mijn eigen bedje te liggen. Niet dat ik campeer ofzow, maar die appartementenbedden zijn ook vaak zo hard haah...

10. kwebbels

Er ligt nog een lekkere hollandse nieuwe in de koelkast...hmmm die ga ik zo even naar binnen werken denk ik :p

11. monkeylove

Wooow Daar had ik dus vandaag echt trek in he!
    Maar was te lui om naar de viswinkel te gaan :p
    En wou weer snel naar huis omdat Leroy ziek was. Ach ze zullen maandag toch ook nog wel verse hebben? :)

12. kwebbels

Ja ik ben er speciaal voor naar de markt gegaan, heb er al 3 op. Die in de koelkast is eigenlijk voor manlief maar goed..Die is er toch niet :rolleyes: Zijn echt heeeerlijk..

13. kwebbels

Kan ook niet wachten tot het nieuwe paling seizoen begint..Over een maand is dat geloof ik. Heeeeerlijk..verse paling

14. monkeylove

Nou, Maandag ga ik ze cker halen, je hebt me overtuigd :p

15. kwebbels

Voelt Leroy zich al wat beter?
    Aaajjjj ik voel maagzuur opkomen :(

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ooow meiden ik heb gister de hollandse nieuwe op en ze waren overheerlijk!
    Paling vindt ik ieuww ik weet hoe die beesten worden afgemaakt en dat nam mijn lekkere trek in paling voorgoed weg :(

17. monkeylove

Nee, hij had om half 11 40 graden koorts :(
    Hij heeft een ijsje gegeten, wat gedronken en ik heb hem een beetje afgekoelt (ijsklontjes in mijn handen en daarna mijn koude handen op zijn huid haha)
    Hij hoest heel veel en ligt nu achter me in mijn bed zwaar te snorken, aaaah vind het zo zielig :(

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Oh fijn om te lezen , ik kan wel wat slaap gebruiken namelijk

19. monkeylove

Ik eet weinig paling, ben er niet superdol op, mij een beetje te vet en soms vind ik ze naar schimmel smaken, maar dat kan ook tussen m'n oren zitten hoor :)
    Daarintegen een broodje makreel zeg ik geen nee tegen :p

20. kwebbels

Ach god, arme Leroy :( Dan voel je je echt machteloos of niet ML.
    Enne ik zou bij god niet weten hoe palingen af gemaakt worden en dat wou ik maar zo houden... ;)

Deel Deze Pagina