pijnlijk meid. Ik heb er al jaren last van. In ieder geval beslist niet hard persen als je naar de wc moet. Zodra je aandrang voelt gelijk gaan en proberen de boel een beetje zacht te houden door goed op je eten te letten en voldoende te drinken. Verder niet met het papier vegen, maar deppen. Geen geparfumeerde doekjes, beter is dan gewoon water. Evt. kun je er nog verschillende zalfjes voor kopen zoals sperti, curanol en er is er nog eentje geloof ik. Bij de huisarts kun je lidocainezalf krijgen, werkt ook aardig. Succes ermee meid, hoop dat het snel over is.
Dank je sann! Het vreemde is dat ik helemaal geen moeite heb met mn ontlasting, maar ik heb net gelezen dat het door de druk van de beeb kan komen. Zullen we samen ff dippen?
ooow, dat wist ik niet dat het daar ook door kon komen. Ik had ze toch altijd al, dus maakt niet meer uit. Laten we maaar samen dippen ja, misschien is gedeelde smart dan nog een beetje halve smart.
Goeiemorgen! Pfff hier weer een vroegertje na een latertje. Je slaapt toch niet lekker als je kind ziek is. Vanmorgen was hij koortsvrij en heeft hij even gedouched alleen hoest ie de longen uit zijn lijf. Nu ligt ie weer lekker onder de dekens met een ijsje en drop en zijn ds Ik drink even koffie nu en dan ga ik nog lekker even bij hem liggen...
Goeiemorgen ! ML: Beterschap met Leroy, er lekker naast kruipen met 'n kop thee zeker Miss Sil: Mannen... zucht, je weet ook nooit wat je aan ze heb.. Gisteren voelde mijn vriend de kleine weer eens schoppen en toen zag ik 'm helemaal genieten Echt lief ! Maar heb pas 'n tip tegen stress gekregen, gewoon tegen je baby praten en zeggen dat 't goed komt.. klinkt beetje zweverig maar bij mij werkt 't .. je wordt 'n beetje bewust waar 't om draait en je kan je gedachten 'n beetje op 'n rijtje zetten zeg maar! Veraatje; wat 'n heerlijke tuin.. wij wonen in 'n appartementje en als ik op 't balkon zit kijk ik tegen andere flats aan.. wil ook zo'n tuin ! Verder weet ik 't niet meer zo.. ja dat ik niet te klagen heb geloof ik, hier nog steeds geen harde buik gehad in heel m'n zwangerschap, slaap als 'n grizzlybeer en ook nog geen aambeien (is wel wat gevoeliger daar moet ik zeggen dus ik hou 't in de gaten..), alleen af en toe wat pijntjes als ik opsta en de kleine wil nog wel eens pijnlijk in m'n blaas schoppen maar beter dat dan m'n ribben.. volgens mij ligt ze nog dwars (letterlijk en figuurlijk) Dus als ik zo de verhalen lees mag ik blij zijn dat ik nog geen kwaaltjes heb.. dat is 'n goedmakertje voor 4,5 maand misselijk zijn, liep dag en nacht te spugen.. Ik ga maar even douchen en lekker ontbijten :-D
Goedemorgen, Na een moeilijk in slaap kom start en 1x plassen is het me toch gelukt om tot 7 uur te slapen. Jullie hebben het heerlijk over vis gehad las ik. Ik hoef niet zo behalve dan een lekker palinkje of makreeltje. Sann en Patricia34 vervelend dat jullie een dip hebben. Hopelijk knappen jullie van het mooie weer vandaag wat op. ML, heeft Leroy pijn op zijn borst/rug als hij ligt? Wat hij nu heeft zo begon bij mij de longontsteking en dan ook met 40 graden koorts. Mirjam, ontbijt ze! Alle dames met aambeien sterkte. Miss Sil, ben blij voor je dat je vriend weer een beetje bij zijn positieven is gekomen. Lijkt me aan de andere kant voor hem ook niet meevallen het krijgen vaneen kleintje en alle spanning die er bij komt kijken. Kreeg gisteravond nog een SMS van Patries over Björn. Had alleen mijn telefoon nog boven laten liggen dus zag het pas toen ik naar bed ging. Vond het ook te laat om terug te sms-en. Björn heeft een aantal waterpokken open gekrabbelt en die zijn gaan ontsteken. Dat noemen ze krentebaard. Dus een kuurtje en een zalfje (ik denk Fucidin) en meneertje komt er weer helemaal bovenop.
Goedemorgen, Knuffelkonijn, hoe gaat het nu met je? Nog last van harde buiken gehad of heb je inmiddels de vlos al gebeld? Kwebbels, wat mooi zo'n compliment van een vreemde. En wat is je mannetje lief voor je . Veel plezier met je visite. Niesje, ik vind het moeilijk om je te helpen qua namen. Ik kan nl niet echt kiezen. Ik hoop dat jullie eruit komen. Miss Sil, wat vervelend dat je mannetje steeds zo wisselt van stemming. Er verandert natuurlijk ook veel voor hem, maar het is niet leuk voor jou. Sterkte ermee! Sann, vervelend dat je zo slecht kunt slapen. ML, beterschap met Leroy! Mirjam, fijn toch dat je nergens last van hebt? Geniet ervan! Senn, dat is toch weer lekker 7 uur slapen!
Ola ladies! Hier ietwat brak geslapen, maar dat kwam om dat ik 86x eruit moest om naar de WC te gaan. Maar mijn linkerheup doet zo'n pijn dat ik daarna weer niet zo makkelijk in slaap kwam. Kep alle 4 de pag. nagelezen weet de onderwerpen maar weet niet meer wat bij wie hoort... Las wel dat er veel vis voorbij ging hihihi... Paling...kun je me s nachts voor wakker maken en Haring...HEERLIJK. By the way ML, mijn oma zei altijd dat Haring goed voor de verkoudheid is, zeker voor keelpijn want het zout dood de bacterieen in de keel! Dus als ik ziek was (als kind) ging ik altijd naar oma en werd vol gepropt met Haring en nog steeds, als ik keelpijn heb laat ik haring halen. En voor Leyroy...douchen, douchen en douchen. Ik weet niet of het specifiek een Surniaamse gewoonte is maar ik werd als ik koorts had door mijn vader telkens onder de douche gezet, soms wel 4 á 5 x per dag en nog steeds doe ik dat als ik ziek ben. Zelfs ' s nachts. Patries...sterkte met Bjorn! Krentebaard jeetje daar is ie ook wel ff zoet mee, da's ook zo'n besmettelijke ziekte. Vandaag echt proberen om het vluchtkoffertje in te pakken. Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Ik heb foto's gemaakt van het kamertje MAAR... mijn broertje had het cabeltje nog nodig dus die krijg ik hopelijk vandaag voordat ie naar de Kazerne gaat. Maar ik zal hem om 17:00 uur nog ff sms'en want ik ken hem...ddat gaat ie vergeten
Hahha Ik krijg er bij Leroy met geen 10 molenpaarden haring ingestouwd Hij heeft geen pijn trouwens als hij gaat liggen dus dat scheelt. En douchen doe ik idd ook altijd als ik ziek ben, veel veel douchen. Leroy ook, die stond vanmorgen om half 8 onder de douche...
En toch....is ie nog steeds niet helemaal af! Boven het bedje komt nog een naam sticker maar ja jullie weten de naam wel maar de rest hoeft dat dus nog niet te weten En tussen de commode en commode plank moeten nog 2 "hang" mandjes gehangen worden MAAR die @%@%@% webwinkel heeft ze nog steeds niet ontvangen van zijn leverancier. Nou zag ik ze hier in een babyzaak, dus ik ga hem maandag wel ff mailen dat hij mijn geld gewoon met terugstorten en dat ik ze zelf wel ga halen! Want dit schiet niet op. Maar het bedje is opgemaakt dus wat dat betreft....de kleine kan komen!
Wat een heerlijk weertje zo op de vroege ochtend! Hé ML las ook dat je alle kittens "kwijt" bent...agossie zal wel ff wennen zijn zonder die kleine donderstenen in huis hihihihi. Maar je hebt weer ff wat centjes in de pocket en de kleintjes hebben een nieuw huisje waar ze lekker geknuffeld gaan worden!
Haha eerlijk gezegd ben ik blij dat ik ervan af ben hoor. Ik ging me er behoorlijk aan irriteren want ze waren echt vervelend vaak hahaah...
Nou. bij de Junimoeders schiet het niet echt op met baby's zeg. Mei was allemaal al heel snel bevallen maar Juni moeten er nog echt veel...
mag toch hopen dat de taxi me meeneemt , anders zal mijn man hem door elkaar timmeren hihi Ik heb nog nooit gehoord dat een taxi een bevallende vrouw weigert, maar als dat echt zo is zo ik idd een ambulance bellen, je moet toch naar het ziekenhuis. Ik heb heerlijk geslapen, mijn dochter werd om 10 uur wakker dus heb een goeie nachtrust gehad, was ook wel erg moe hoor Ow ik lees dat Bjorn krentebaard heeft, jeetje dat is zo besmettelijk he ik hoop dat dat niet gevaarlijk is voor de baby?
Arghhhhh ik probeer mijn "buikfoto" wat mooier te maken maarre kep ook geen verstand van die fotoprogramma's! Baal er echt van... Gister getracht om dezelfde foto te maken met een gewone camera, maarre die zijn lang niet zo mooi als deze... Waarom ben ik zo'n digibeet!
Ja vind je? Hmmm ik wat minder eigenlijk...nou ja ik rommel wel lekker aan..alvast ff oefenen voor de creative babypic's die er gaan komen! whahahaha...
Goeiemorgen allemaal, gelukkig niet te veel gebept! Aambeien lijkt me erg vervelend! en pijnlijk, Hoop dat t snel bijjullie weg is! Mirjam dat is een goeie tip ja, meestal doe ik dat ook maar dan pas op t laatst na een flinke huilbui mss moet ik me n wat eerder vermannen, want t helpt wel! Beter dat je nog geen klachten hebt! Alleen maar fijn! Vandaag heeft me schoonmoeder een babyshower voor me georganiseert van 2 tot 6 dus ben benieuwd, we hebben niet alle vriendinnen uitgenodigt maar gwn 6, heb dr wel zin in! Fijne dag allemaal! Liefss