hey meiden, pffff moet ff van me afschrijven.... Gisteren kreeg ik te horen dat de kleine vanme neeffie in het ziekenhuis ligt met nierbekontsteking, bacterie in het bloed, continu koorts boven de 40C, hartslag van 200.... Hij is pas 4 weken! Vandaag krijgt ie verdere onderzoeken, maar de kans op hersenvliesontsteking bestaat dus ook nog... Kvind het zo erg! kheb de hele avond praktisch lopen janken! Alleen de directe familie mag erheen ( ouders,broers en zussen) Kan niet meer doen als aan ze denken en bij de telefoon zitten,wachtend op wat goed nieuws! bah, wat si de wereld toch krom... liefs verdrietige mandy
Komt uiteindelijk wel goed, maar het is zon domper in een periode dat je juist zo op een roze wolk zit...dat is een nadeel Ja ik ben ook blij dat mijn moeder het dit x zo vroeg al weet, als ik mij ongerust maak of heb ff behoefte om mijn hart te luchten..kan ik haar lekker bellen en kletsen, zij is de enige (uiteindelijk) die mij weer met mijn benen op de aarde terug kan trekken. Ik heb er geen spijt van dat ik haar dit x zo vroeg erbij heb betrokken.! Björn weet ook dat hij een broertje of zusje krijg, met mijn vaders overlijden heb ik veel steun gehad aan de begrafenisondernemer. Hij vertelde mij dat je kleine kinderen gewoon kan confronteren met leven en dood, ze pikken het goed op en je kan redelijk direct vertellen wat er gebeurt als iets of iemand doodgaat. Hij heeft mij begeleid om Björn te vertellen dat opa dood was, alles gaat dood op deze aarde..mensen, dieren, bloemen en bomen..helaas gaan ook jonge mensen dood, aan b.v. een ongeluk, of omdat hun hartje niet sterk genoeg was (zoals bij mijn vader)..mocht ik dit x een miskraam krijgen, zal ik hem moeten uitleggen dat ook babytjes in hun mama's buik kunnen overlijden. Ik wil en kan mij kind niet dingen mooier voorspiegelen dan ze zijn, ik vertel dingen wel subtieler dan tegen een volwassenen..maar vertel hem wel hoe dingen in elkaar zitten, als ons gezin met bepaalde situaties worden geconfronteerd.
Ik wil het eigenlijk pas vertellen als ik week of 9 ofzo ben (na eerste echo), maar vrees dat ik nooit mijn mond kan houden tegen mijn ouders... We vertellen het hen dus maar met sinterklaas hahaha. (ik ben echt zo'n flapuit).
aaahhh Mandy, oneerlijk he! Zon kleine spruit al zo ziekkies Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe...! Gelukkig leven wij in een tijd dat dokters heel kundig zijn op kindergeneeskunde, dus laten we van het positieve uitgaan! Dikke knufff
dank je wel. ze zeggen van ja je doet mee aan babyboom dus je was er echt druk mee bezig. nopu en de kunnen anders de scheit krijgen als ze moeilijk doen
Jeetje, niet normaal. Je hebt er werkelijk bijna een dagtaak aan om bij te kunnen houden wat er allemaal geschreven wordt! Gistermorgen voor het laatst geweest en ik moet geloof ik vanaf 131 bijlezen. Weet ook niet meer precies wat er allemaal geschreven is. Wel een paar dingetjes, komt'ie: Bloem, echt superveel sterkte, hoop heel erg dat het toch wel goed zit bij jou! Mandy, ik hoop heel hard mee dat het met dat kleintje heel snel weer beter gaat! Silla, bij mij zijn de verschijnselen ook al bijna weg. Ben bijna niet niet meer misselijk, minder moe, minder pijnlijke tietjes. En ik denk echt dat het bij mij hartstikke goed zit (gevaarlijk he? ). Gewoon de moed erin houden, al is dat natuurlijk wel ooit moeilijk. Patricia, gaaf dat je gaat trouwen. Proficiat! Bij mij is MVM eindelijk langsgeweest. Superduidelijke test. Zwangerstreepje was veel donkerder dan dat andere streepje. Veel hormoon dus zei het vrouwtje. Ben blij dat ik ook een beetje kan helpen . Ik mag over 2 weekjes naar de verloskundige. Joepie, heb er nu al zin in. En 2 weekjes zijn zo om. xxx
Mandy, wat een naar bericht zeg. Hopelijk komt alles goed met hem. Bd81: Moeilijk is dat he, je mond houden. Mijn man wou het afgelopen weekend juist vertellen aan onze ouders. Want als het evt. misgaat weten zij het toch. Ik ben blij dat hij zo aangedrongen had, want gisteren is mijn moeder ook mee geweest naar de echo, omdat mijn man niet kon. Maar mijn man wil dus niet dat ik het al vertel op mijn werk, maar ik heb best veel last van buikpijn, dus ik weet niet hoe ik dat moet verklaren tegenover mijn collega's.
heel mijn bericht weg omdat mijn internet er ff af vloog. GRRRRR Daantje: als je al een verlenging hebt gehad dan kunnne ze je dat toch niet afpakken? Ik heb het gister op het werk verteld en mijn baas reageerde heel goed gelukkig (kan ook anders blijkbaar) en mijn contract loopt in maart af maar word gewoon verlengd. Dat is wel schrikken mandy met zo`n kleintje hopenlijk word ie snel beter. werkgevers mogen je niet ontslaan nee maar wel een aflopend contract niet verlengen het enige wat niet mag is dat de reden de zwangerschap is maar bijv. wel bedrijfseconomische redenen of dat de werknemer niet goed zijn werk doet maar dat moeten ze wel bewijzen.
Fijn om eindelijk weer leuke positieve verhalen te lezen, na al die ellende afgelopen week...we gaan lekker richting het weekend Gaan jullie nog leuke dingen doen? Wij gaan met Björn aan de waterkant staan, Sinterklaas binnenhalen he hahahaha ff dik aankleden nu hij nog ziekkies is...maar hij moet en zal naar Sinterklaas gaan! En mijn verjaardag vieren, zaterdagmiddag zouden onze ouders komen..maar het worden er steeds meer dus volle bak zaterdag hahaha
Heel veel sterkte Mandy. Ik duim heel hard voor het hummeltje. Ik kan het forum vandaag toch een beetje bijhouden. Net met kantoor gebeld en de personen die ik zou willen zien vandaag op kantoor zijn er zelf ook niet. Er is dus geen directe reden voor mij om ook te gaan. Thuis ben ik ondanks het forum produktiever dan op kantoor. Dacht er vandaag wel aan wanneer ik het mijn manager moet gaan vertellen. Beetje afwachten nog. Nu is er nog geen reden voor. Trouwens wie heeft meegedaan met babyboom? Of heb ik dat nu verkeerd gelezen?
vrijdag en zaterdag moet ik werken zaterdagavond helemaal niks ben pas 9.00 thuis en vast heel moe. zondag ook eigenlijk nog geen concrete plannen dat gaan we terplekke wel verzinnen.
super hoor het is echt leuk om te doen maar soms ook wel zwaar hoor als je veel zwanger ziet en jij zelf nog niet
Zie je, heb ik het toch goedgelezen... Daantje doet mee aan babyboom, mijn schoonmoeder is een trouwe kijker...vanavond s het toch weer op TV?
ja vanavond weer. ben al wel in beeld geweest paar keer goed maar nog niet ana het wordt manlief wel aflvering 2 al geloof ik met die potjes van de sperma hij kwam uit de deur zwrat thirt met witte tekste erop
hey lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve berichten, ook namens mijn man. Ik weet niet zo goed of ik jullie op de hoogte moet houden, zoals ik het een beetje terug lees, maakt het een hoop meiden ook onzeker en dat ik het laatste wat moet gebeuren! Ik schrijf af en toe wat bij een andere topic (niet in de vlindertuin maar die over miskraam ofzo en dan iets met geen goede echo vandaag (dacht ik))... Dus ik schrijf maar even niets hier....anders kun je me een pb'tje sturen hoor.. Meiden...sterkte in de rest van jullie zwangerschap, geniet er elke dag met volle teugen van, doen! liefs Patries/triessie