Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ben benieuwd Silla.
    Wij hebben er ook lang op moeten wachten en flink wat leed gedeeld.
    Dus beter dat het resultaat er naar is! :)

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Miss sil: had net ook een huilbui omdat ik alle troep van m'n vriend van gisteren op mocht ruimen GGRRRR.. en de vaatwasser 't niet goed doet haha.. waar kan je je wel niet druk om maken, veel plezier met je babyshower :-D

Ik ga lekker op de bank zwanger liggen zijn :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veel plezier vanmiddag en laat je maar lekker verwennen. ;)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Het is alweer zondag, einde van de week..wat gaat het toch snel, en vandaag 36 weken zwanger :D

Kreeg een berichtje van Caro73, ze is ook zwanger :D Inmiddels iets langer als 4 weken en is er natuurlijk ontzettend blij mee. Ze lees nog weleens met ons mee, maar er zijn natuurlijk een hoop nieuwe meiden meegekomen dus ze laat het even via mij weten..ben erg blij voor ze!

Gisteren naar de HAP geweest, het 'was' waterpokken maar door het openkrabbelen is het gaan infecteren en daardoor krentenbaard geworden. Hij heeft nu een zalfje (Fucidin) en een drankje (Amoxcilline) kuurtje..dus hij is weer een weekje zoet met zijn medicijnen.
    Wilde hem eigenlijk maandag weer naar school brengen, maar vind het niet zo hygienisch vooral niet als ze gaan buitenspelen. En zowel de zalf als het drankje moet hij 3x per dag innemen, dus dan maar nog een weekje thuisblijven totdat het helemaal weg is.

Trouwens mijn mannetje en ik lagen gisteren te wedden in bed :)
    Wat vinden jullie van de datum vrijdag de 13de komende week?
    Zou maar gebeuren dat je die dag echt beval :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Valt niet mee hè al die hormonen. :(

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow is het Vrijdag de 13e :(
    Das wel een datum voor mij om te bevallen...

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sven en Maarit hebben onlangs krentenbaard gehad aan hun neus.
    Omdat het zo besmettelijk is heb ik de zalf erop gedaan met een wattenstaafje i.p.v. met mijn vinger.
    Sven is gewoon naar school gegaan.

Lijkt mij niets op vrijdag de 13e bevallen.
    Maar ja we hebben het niet voor het uitkiezen hè? :)

O en gefelici met je 36 weken.
    Nog een paar dagen en dan heb je je record van Björn verbroken. ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    In ieder geval beter dan de 10e voor jou.
    Al hoewel is het wel een mooi verjaardagscadeautje. :)

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha die gedachten had ik ook, mijn mannetje denkt de 14de op zijn verjaardag. En ik zei: nee nee ik beval vrijdag de 13de :)

Ik las dat sommige zich afvroegen of krentenbaard niet gevaarlijk is voor de kleine. Voor een ongeboren kind is krentenbaard geen gevaar, mits je gaat bevallen en de moeder heeft deze infectie ook onder de leden.
    Meestal word er niet veel voor krentenbaard voorgeschreven, maar de dokter was van mening dat hij er zo snel mogelijk vanaf moet komen aangezien ik al aan het rommelen ben. Daarom een zalf voor buitenaf en een kuurtje van binnenaf om de krentenbaard zo snel mogelijk de kop in te drukken.
    Ze martelen mama wel lekker zeg met zun tweeen :rolleyes:

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij Björn zit het over zijn hele schedel en op zijn gehele oorschelp..en aangezien hij altijd met zand en troep in zijn haar en oren thuis kom..en nu zag ik vanmorgen kleine blaasjes op zijn voet opkomen. En ik ken mijn kind, die rolt altijd heerlijk door de bosjes heen in de pauze om soldaatje te spelen :) En met de kuur en zalf hou ik hem liever thuis dan dat hij over twee weken nog hiermee loop, want zo is het ook niet echt bevordelijk voor de kleine uk die eraan gaat komen.
    Ik weet niet wat voor waterpokken mijn kind heb, maar het word van kwaad naar erger hier :(

Ja heb het even opgezocht he, Björn is geboren met 36.2 dagen. Mijn vliezen braken in de nacht van maandag op dinsdag, dinsdagmorgen om 10.30 geboren. Deze uk is dinsdag ook 36.2 dagen, en het is dan 10 juni de dag die gependeld is...hahaha hahaha wow als hij dan ook om 10.30 geboren zou worden :) :)

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zou wel heeeeeel toevallig zijn. :)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja echt he! :) :)

Hoe gaat het met je darmen? Zijn ze weer een beetje rustiger?

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ja gelukkig wel.
    Kan tegenwoordig gelukkig goed het onderscheid maken of het mijn darmen zijn of mijn buik is. Anders had ik nu al 10x bevallen kunnen zijn. :)
    Met Sven was ik voordat de bevalling begon ook zo leeggelopen.
    Hoop echt na woensdag dat het niet te lang meer duurt.
    Maar dan mag ik in ieder geval thuis bevallen. :)

Heb net Caro73 even een PB gestuurd en haar gefeliciteerd.

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt allemaal, zal wel lukken!

Patricia gefeli met je 36 weken! vrijdag de 13e lijkt me heel apart, maar doe toch maar niet haha.

Mirjam soms worden dat soort dingen idd teveel! Ken t ook hoor. Zwangerse op de bank ;)

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn om te horen Senn, darmklachten kunnen ook echt vervelend aanvoelen..en je kan je ook goed beroerd voelen daardoor :(

Hier schijnt eindelijk het zonnetje sinds een week :confused: Heel de week bewolkt en regenachtig geweest..word je zo depri van!

Mannetjes zijn de auto aan het wassen en poetsen, dus ik ga even lekker douchen :D

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo Meiden,

Heb nog lang niet alles terug gelezen.. Dus als iemand me de belangrijkste dingen even wil pb-en?

Alvast bedankt!

Ik las iets over aambeien.. Heb r ook last van.. De tip die ik kreeg van mijn zus (is kraamverzorgster) neusspray erop spuiten! En ja hoor het helpt!

Miss,Sil rustig aan meid!

Patricia, ik las dat de kleine nog lekker bij je verblijft.. Wie weet de 10e om half 11..

Verder weet ik het even niet..

Hier heel druk gehad, sinds mijn verlof haha..
    Naar de kapper, avondvierdaagse, familie dag.. Voetbaldag..Vanmiddag bbq bij vrienden.. Tja..
    Donderdag op controle geweest.. Alles was goed.. Kleine doet het super!
    Lag nu niet extreem meer voor vond ze.. Niks gegroeid.. Blijf dus steken op 6 kilo..

He meiden, rustig aan en geniet van het mooie weer!

Liefs

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo hier ben ik ook weer.
    Ik wil wel bevallen hoor op vrijdag de dertiende.
    Wij hebben er wel wat mee, mijn man en zijn opa zijn geboren op vrijdag de 13de, wij zijn getrouwd op vrijdag de 13de en degene die ons trouwde was ook getrouwd op vrijdag de 13de.
    Ik was er van overtuigd dat Damian ook op de 13de geboren zou worden maar die liet toch nog een week op zich wachten.

En over de vis yekkie daar moet ik nu dus echt niet aan denken, ik hou het wel bij de waterijsjes.

Caro weer zwanger, helemaal super, meis ik hoop dat dit kleintje bij je blijft.

Aambeien, heb ik nu niet gelukkig, wel in het begin van mijn zwangerschap. De remedie hier was veel water drinken, volkoren producten en sperti creme.
    Het schijnt dat een lepeltje lijnzaadolie 's ochtends ook helpt.

Patricia, vervelend zeg die krentenbaard van Bjorn, hopelijk werkt de creme snel.

MissSil, veel plezier op je babyshower, wat lief van je schoonmoeder. En hopelijk weet je mannetje zich de rest van de dag zich een beetje te gedragen.

Na maanden van uitstellen is mijn man dan eindelijk ook bezeten door het klusvirus en is hij het hele weekend al druk bezig om Damian's kamer af te maken. Stuccen met die weer blehh hij liever dan ik.
    Hij heeft mij plechtig beloofd dat het dinsdag af is (dan ben ik 37 weken)

Mijn buik groeit de laatste week trouwens explosief, niet normaal, vergeleken bij Damian is hij echt gigantisch nu.

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

senniha, bedankt voor je update!

19. Zo, was ik ook weer ff..

Het gaat al iets lekkerder. Nog wel best vaak harde buiken, maar vannacht ging het wel goed..
    Alleen dat ongi gevoel gaat nog niet echt weg...

Ik hoop niet dat ik dit jaar vrijdag de 13e beval, want dan ben ik jarig! Dat doe nog maar niet...

Aambeien heb ik nog niet... Gelukkig niet! (Sorry voor degenen die het wel hebben..)

Liefs Wendie

20. Hoi meiden,

zit nu lekker ff in de tuin, met laptopje voor mijn neus onder mijn parasolletje.... wat wil je nog meer!
    Net met david alle decoratiedingen in babykamer opgehangen. nu is die bijna klaar, op de kast na en er moet nog een kleinere aap komen om aan de tak in de kamer te hangen... maar die moet ik nog kopen.

was trouwens echt weer een ons actie! wij lekkere stevige bouten gebruikt voor het ophangen van de tak. gat geboord, plug erin en vstschroeven.... helemaal super. sta ik een uur later in de kamer die aan de babykamer grenst.... hebben we de hele muur daar gesloopt! :confused: :x :confused:
    die schroef was zo robuust dat hij een stuk muur eruit heeft geduwd...
    handig joh!

zal wel zo al even foto's maken van het kamertje en in mijn album zetten, (maar niet van die gaten hoor ;) )

liefs rensie

Share This Page