Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Volgens mij moet ik nog een aantal afspraken doorgeven...nou ja het zijn er niet veel meer hihihi.

Nou ik ga nu ECHT!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ga ook... even in de tuin zitten met een boekje.
    Mijn man gaat zo koken! :D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Steeds meer hebben verlof en zijn door de kwaaltjes meer aan huis gebonden en tsja wat moet je anders met je tijd? :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Eet smakelijk zo!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah bij mij is het echt wishfull thinking hahaha// Nou heb gedouched nu maar koken .... zucht....

6. Zo, heb ff paar foto's van vanmiddag in mn album gezet...

7. monkeylove

Aaaw so cute

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat liiieeeeeeeeeffffff!

Ga ook even het eten doen want om 18 uur begint de F1 in Canada. :D

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mooi!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje wat een schattig buikje heb jij Knuffelkonijn :D Mooie foto's zo in het bos hoor!

Wij zijn net even naar het strand gereden, nou ik ben vanaf de auto tot de eerste tent gekomen en daar neergeploft :) Lekker patatjes gegeten en wat gedronken en toen weer terug naar de auto gewaggeld :)
    Wat een hitte opeens zeg ppfff

Ik zag een poule voorbijkomen :) ik 'hoop' dat ML en Silla gelijk krijgen want ik begin het nu wel zat te worden. Maar zoals Veraatje al zei, verbaas je niet als er opeens iemand beval bij wie alles op rolletjes heb gelopen en helemaal geen voortekenen heeft gehad.
    Morgen zijn de eerste meiden al 37 weken, dus denk dat we niet meer superlang hoeven te wachten op de eerste bevalling(en) want vanaf die tijd mag je ook lekker thuis bevallen.!

Wasgoed hangt hier lekker in het zonnetje te drogen, daarna een klein strijkje wegstrijken..en klaar!

Meiden die nog moeten eten, eetse dames! En geniet nog van de laatste zondagse zonnestralen :)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou aan voorspellingen waag ik me maar niet, maar ik denk ook dat Patries dr uk zich het eerst gaat melden.

Enne verder sluit ik me aan dat we keurig volgens het lijstje mogen bevallen hoor ;) ;) ;)

Knuffelkonijn, wat een lieve foto's!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pffffffffffff kan nu al niet meer!...2 wassen weggevouwen en opgeruimd, 1 was opgehangen (1/2je op zolder en nog 1/2je buiten). Salade gemaakt, aanrecht opgeruimd (mannetje kent het fenomeen, vaatdoekje-over-'t-aanrecht-als-er-broodkruimels oid-erop-ligt-door- jou, niet), mannetje naar de zondag supermarkt gestuurd. Oven staat alvast aan (hihihi dan kan het wanneer mannetje terugkomt gelijk in de oven) maar kep nog steeds niet gedouchd. Ik heb zoooooo'n lekkere trek maar we hebben NIETS lekkers in huis...grrrrrrrrrrrrr

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mooie foto's Wen!

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    meiden ik ben een beetje ongerust.
    Ik heb de laatste dagen onwijs veel dorst terwijl ik niet overmatig veel zout eet, eigenlijk bijna niet ook ben ik weer hartstikke futloos terwijl ik tot een week terug echt zoveel energie had.
    Ik was dus gaan googelen of het normaal is , maar ik had het beter niet kunnen doen want daar kwam uit dat je dan zwangerschaps diabetes kan hebben :( ..... nou zit alweer helemaal in de stress natuurlijk.

15. monkeylove

Jah maar wat ik al zei Mila, echt hoor, ik ben ook zo suf. Niet normaal...
    En ook onwijs veel dorst. Ook snachts, maar het is ook zo benauwd weer.
    Dat is even een geruststelling, maar mocht je het echt niet vertrouwen kan je toch altijd even bellen...
    Ik ben pas nog geweest en alles was gelukkig netjes bij mij dus bij mij zijn het echt de welbekende laatste loodjes :p

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Anders ga je morgen toch even langs je hh en vraag je of hij je bloedsuiker even wil meten?
    Weet je gelijk of het daar aan ligt.

17. monkeylove

Jah gelukkig kunnen ze het zo zien of het zo is...

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat heb je gekokkereld?

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Mila, ik heb ook heel erge dorst al een week of 2, ik kan 's nachts wakker worden en echt smachten naar een glas water.
    Maar ik hoor er meer meiden over dus ik zou niet gelijk het ergste denken, maar als je het niet vertrouwt zou ik naar de ha gaan.

Wij gaan zometeen lekker BBQ-en jammie!

20. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    bedankt voor jullie geruststellende worden dames.
    Ben blij dat jullie er ook last van hebben.
    Ja googlen moet ik gewoon niet doen want daar komt altijd gelijk de meest erge dingen te voorschijn.
    moet ook niet gelijk van het ergste uitgaan natuurlijk.

Deel Deze Pagina