Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @mila: ik heb dat ook gehad, snachts had ik het zowiezo al, maar afgelopen week, 2 of 3 dagen, werd de dorst alleen maar erger. Ik kon geen drinken meer zien -m'n maag van slag door al het drinken- maar toch hield ik dorst. Ik dacht echt van: Als het morgen nog zo is, ga ik bellen! Ik werd er helemaal gek van. Vooral omdat ik echt geen honger meer had ook, omdat m'n buik vol drinken zat.
    En juist toen hield het op. Geen dorst meer, geen honger ineens. Naja, toch maar voor de zekerheid de vlos gebeld door al die vage dingen, maar die kon er niets van maken uiteindelijk. M'n buik en het kindje groeien ook normaal, dus niets is overdreven groot ofzo. Dus bij mij was het waarschijnlijk niets. Maar ik zou voor de zekerheid even bellen als ik jou was. Dan kunnen ze het misschien checken en misschien heb je geluk en is het morgen ineens weer over. Je lichaam verbruikt meer vocht ook nu he, door het extra gewicht en de warmte...

2. ********* breek in *************
    Bedankt voor jullie felicitaties. Het is nog even weer wennen aan het idee, maar vandaag was ik helemaal in mijn nopjes.

Ik wens alle meiden hier heel veel sterkte met de laatste lootjes.

********* breek uit *************

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    08-07-08 is voor mij wel een echte optie aangezien ik gepland ga worden op 7-7 8-7 of 9-7 dus ik hoop eigenlijk op 08-07 want op 07-07 is de kleine meid van mijn zwager ook al jarig....
    ik ga denk ik maandag of dinsdag bellen om te vragen of ze al wat weten want dan kunnen we daar rekening mee houden....
    zo nu eerst even verder lezen...

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Spaghetti....
    Niet mijn favo eten maar wel lekker makkelijk. Ik heb sinds mijn zwangerschap zo'n ontiegelijke hekel aan koken...
    Hoop dat dat na de zwangerschap weer over is maar zal wel...

5. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoop ik ook nirt want dan wordt het een erg late keizersende :)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Knuffelkonijn, wat een mooie en lieve foto's!

Senn, veel plezier bij het kijken van F1.

Silla, en nu is het tijd om de beentjes omhoog te doen. Je hebt genoeg gedaan!

Caro, geniet ervan!

Mila, ik hoop dat je weer gerustgesteld bent! Soms is het idd niet verstandig om te googlen!

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wij hebben lekker hamlapjes gehad met spinazie en aardappels....heerlijk gewoon normaal eten...
    ga even een buikfoto maken...van mijn 35 wkn buik...

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou hier vandaag een poetsmanie.....dat wil zeggen dat mijn keuken nu eindelijk in zijn geheel gepoetst is. Voor 3 weken terug de ene helft al gedaan, en vandaag dus de andere helft. Nou ja, alleen de koelkast nog ;)....maar ja dat mag geen naam meer hebben.

Vanochtend zat Rick zichzelf giga in de weg....brullen om niks, alles uitproberen waarvan hij weet dat het niet mag, in de kast geprobeerd te klimmen en ga zo maar even door. Toen ik ging poetsen en hij in zijn stoel zat met een koekje en wat drinken (eindelijk gekalmeerd, na zo'n 2 uur, pffffff) was het gelukkig over. Daar kan ik nu dus echt niet meer tegen :(. Maar hij lag dus mooi om 10.45 uur in zijn bed voor een vervroegd slaapje! (moet hij maar langer slapen dan tot 05.30 uur :confused: :( :()

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. ;)

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hihi ik zag in de gauwigheid dat jullie een poule aan het maken waren...verder dan de laatste 3 pagina's heb ik niet bijgelezen.
    Ik denk inderdaad dat Patricia als 1e gaat bevallen, maar mezelf zie ik voorlopig nog niet volgen.
    Mijn bloeddruk is dan wel te hoog, maar uk is niet ingedaald, erg beweeglijk en vanwege de KS bij Nick zullen ze niet snel gaan inleiden als er geen aanleiding is. En aangezien er op de CTG's geen enkele activiteit qua harde buiken is, zie ik mezelf nog niet bevallen over een weekje....Eigenlijk ga ik er nog steeds vanuit dat ik overtijd ga lopen, al hoop ik dat echt niet als ik al die tijd moet liggen...

Morgen is het voor mij weer even er op of eronder. Moet groeiecho laten maken en vlak daarna komen ze thuis weer controleren. Aangezien mijn conditie echt keihard achteruit is gehold de afgelopen dagen hoop ik niet dat zo'n ziekenhuisritje mijn bloeddruk boven de 105 stuwt, want dan kan ik morgen weer terug naar het ziekenhuis...
    Maar ik hou jullie op de hoogte....

Zelf ben ik veel aan het slapen, zoals ik al zei is mijn energie ineens helemaal op. En ik heb van het weekend in elk geval extra van mijn gezinnetje proberen te genieten, aangezien ik toch niet weet of ik thuis blijven mag. Door de week ga ik hier wel meer proberen te zijn, als ik thuis blijf, dus wie weet ga ik de pagina's ook wel mee volkletsen...

en Mila: ik heb ook de hele dag door dorst....

Patries: zijn Bjorn's pokken al ingedroogd?

11. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!

Pffffffff, wat een geklets weer deze dag :)

Vandaag hebben we hier nog de laatste dingetjes geklust voor ons geboortebord, het is bijna klaar!

Bedankt voor de tips ivm mn aambeien-probleem, ik ga morgen ff otrivin neusspray halen, hopelijk helpt het!
    Ik heb er zo enorm veel last van....gisterenavond is het ineens op komen zetten vanuit het niets, ik heb helemaal geen problemen met ontlasting ofzo dus ik snap er niks van.
    Ik weet wel dat ik er de hele dag goed sjaggie van ben :oops: :oops:

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo hier alles weer aan kant, afwas is gedaan, nieuwe was hangt weer te drogen en Björn voorgelezen en die ligt lekker in dromenland. Hij ziet er niet uit want ik heb op alle plekken op zijn hoofd en oor pleisters geplakt zodat hij het zalf er niet afwrijft aan zijn kussen :)

Zit hier al een dag niet lekker in mijn vel, kan echt bloedchagerijnig zijn en ben erg op mezelf..heb totaal geen behoefte aan een gesprek met wie dan ook en het liefst lig ik heel de dag op mijn bed met de deken verrrr over mijn hoofd getrokken! Gelukkig snap mijn mannetje mij heel goed, dus laat mij ook lekker in mijn eigen sop gaarkoken en heeft dit weekend ook Björn onder zijn hoede genomen..wat een scheet!

Ik ga afsluiten en duik lekker op bed, nog even TV kieken en dan proberen wat nachtrust te pakken.

Het is nog een beetje vroeg, maar dames alvast weltrusten voor strakkies..en meiden die morgen controle/echo hebben...succes!

13. monkeylove

Ik ben ook moe hoor. Heb vanmiddag wel even geslapen maar ik blijf maar moe :(
    Om 21 uur komt er nog iemand kijken voor een kat... Pfff kijken....
    Hopelijk neemt ie m meteen mee want dan ben ik er maar vanaf.
    Heb nu echt trek om even te hangen met een ijskoud biertje :) Het is ook zo benauwd en alles... Mjah, alles voor het goede doel he ;)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn dat het gedaan is allemaal :) ik ben vandaag overal en nergens bezig geweest... oftewel: Tis overal nu een zooitje wat half afgemaakt is... zucht. Hopelijk kan m'n mannetje dadelijk even orde scheppen in de chaos. Kep hem al gewaarschuwd. Maarja, hij is de hele dag al bij de sportvereniging. Dat wist ik, er waren kampioenswedstrijden vandaag, dus ik was er wel op voorbereid, maar ik begin het onderhand wel zat te worden, op zondag van half 9 smorgen af in m'n uppie... bweh...

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Niesje wat lief van je man! wel grappig wat je verteld van vrijdag de 13de!

Wendie gelukkig gaat t wat beter, cute die foto's!

Rensie wat leuk die babykamer en super die giraffe die je gemaakt hebt!

Silla leuk babykamertje, idd heel stoer!

Mila ik heb ook periodes met meer dorst hoor, en anders laat je idd ff testen, ben ook al 2x getest maar meer vanwege overgewicht dan houden ze meer in de gaten.

Ben ook benieuwd wie de 1e word! Denk ook Patricia.

Zelf zou ik niet weten wanneer, ligt er ook aan of de kleine draait, mijn vriend denkt als t normale bevalling is 14 juli, heb liever eerder haha.

Babyshower was super gezellig, mijn schoonmoeder had allemaal broches besteld: een stoffen blauwe luiertje met strikje en die moesten we omdoen, en 1 iemand had dan een vies luiertje waar een "poepje" in zat en die kreeg dan een flesje met speen met hartjes erin.
    Ook had ze ijsklontjes met plastic babytjes erin, en van wie de baby t eerst "geboren" werd in je glas met drinken kreeg een schattig bakje met geboortesuiker.
    Ze had gekookt nasi met kip en toen iedereen weg ging kreeg je nog een tasje met lekkere dingetjes en een magneethartje voor op de koelkast.
    Ze had echt veel werk van gemaakt, super lief!

Echt leuke kadootjes heb ik gehad, pyamaatjes, pakjes met korte en lange mouwen, polsrammelaartje, boekje met voelplaatjes, rijmboekje, jip en janneke grote boek, prenatal bon, zonnebrilletje en een rompertje met "love mom's milk".
    Was echt supergezellig!

Fijne avond alvast iedereen!

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss Sil...leuk hoor!
    Je boft wel met zo'n schoonmoeder hihihi.

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenmiddag dames :D

Heb alles wel gelezen maar het was zoveel dat ik het ook weer kwijt ben (bij wie wat stond ed)

Wel heb ik onthouden dat Caro weer zwanger is, fantastisch meid! Geniet ervan, de tijd vliegt voorbij, maar tot de 12 weken zal het langst duren :(

Voor iedereen die last heeft van vervelende kwaaltjes, beterschap/sterkte!

T'weekend is alweer voorbij :( de tijd vliegt ook zo erg he.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ladies ga de bank op!
    Spreek jullie morgen wel weer!

Dikke knuffels!

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mila: Ik drink hier ook nog de sloot leeg als 't kan.. hoort er denk ik 'n beetje bij, en ook met dit warme weer..
    't is hier zo warm dat ik heel de dag al in alleen een tshirt loop :oops: vriend is toch werken 8)

Miss Sil: Klinkt gezellig ! Inderdaad 'n leuke schoonmoeder..

Eigenlijk mag ik niet klagen maar wij hebben nog helemaal niks van m'n schoonouders gehad.. terwijl de halve uitzet van mijn moeder vandaan komt.. okee die draaft ook wel wat door haha die heeft meer 't idee dat 't haar kind is :(

Ik zat wel 'n beetje mee te lezen vandaag.. maar verder heb ik niet veel uitgespookt.. beetje tv kijken, beetje slapen.. en nu verveel ik me !

Trouwens over die waterijsjes, is dat typisch iets voor zwangere? Ik ga hier aan m'n 5e ofzo beginnen vandaag.. maar 't meerendeel is van die ijslollies die je zelf nog in de vriezer moet doen.. kan niet veel kwaad denk ik !

Nou ik ga 'n beetje afsluiten en lekker vroeg naar bed !
    Iedereen slaap lekker alvast !

20. monkeylove

Leuk, als mijn dochter in de VERRE VERRE toekomst zwanger is ga ik ook een babyshower geven. Echt jammer dat dat in nl niet zo gebruikelijk is, vind het echt leuk.

Deel Deze Pagina