Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

En aangezien het dik zomer is als die kleine word geboren heb jij gewonnen! :evil: :)

2. monkeylove

Heb net ff lekker geslapen. Zit nu met een bakkie koffie achter mijn pc en ga me zo maar eens oplafen om eindelijk eindelijk te gaan dweilen ahahah

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    hier lekker geslapen ondanks dat het hier heel warm was... Lag ook wel laat te slapen (half 2) maar dat komt meer omdat ik het boek van Tess Gerritsen bijna uit heb dus kon niet stoppen met lezen :) Toen werd ik het bed uitgerukt door manlief omdat ie naar zijn werk gaat (hij krijgt bijna zijn nieuwe auto dus deze moet ie inleveren) en of ik ff mee wou lopen om de laatste dingen mee naar binnen te nemen vanuit zijn auto. Naja dat moet dan maar...Vandaag een lekkere rustige dag...Ik ben nog steeds verschrikkelijk moe dus ga zo denk ik nog even in bed liggen...Wil vandaag ff dweilen, ramen zemen misschien (als het niet te warm word) en heb zo nog met een vriendin afgesproken om lekker wat te gaan bijkletsen!
    En over die afscheiding, ik heb inderdaad op mijn hand geblazen maar dan komt er niks zeg maar. Maar ik heb deze spijkerbroek nu een half uurtje aan en nu is deze ook alweer helemaal nat tussen me benen :( Inlegkruisjes kan ik ook niet gebruiken want dan gaat alles kapot daar beneden, ik kan daar niet tegen. Dus dat doe ik dan maar liever niet. Maar of het dan vruchtwater is? Als het aan het einde van de dag niet over is bel ik de vk wel even..
    ML; Ik hoop voor je dat de mensen het katje nemen en dan heb je dat ook weer gehad, die beestjes kunnen aardig veel aandacht vragen :rolleyes:
    Patries; Sterkte vandaag, het lijkt mij inderdaad een hele moeilijke en dubbele dag.
    Liesje; ik zou de box ook niet bij het raam zetten, daar heb je meer kans op toch en ook misschien de felle zon is niet lekker voor zo n kleintje ;)
    enne moeders die komen poetsen..mijn schoonmoeder wilt ook altijd helpen maar ik doe het liever altijd zelf (en ik heb een schoonmaakster)
    Nou voor de rest weet ik het even niet meer :(

4. monkeylove

**** BUDDYNIEUWS****

Ik kreeg net een smsje van Silla:

Ik ben vannacht naar het ziekenhuis gegaan ivm pijnlijke krampen in de buik. Bij inwendig onderzoek bleek wel dat er iets gaande was. In de loop van de ochtend werd alles weer rustig, maar kep nog steeds geen groen licht gehad om naar huis te mogen, misschien dat ik dat straks hoor. Ik hou je op de hoogte, X Silla.

einde buddynieuws

Ik zal haar een smsje van ons allemaal sturen om haar sterkte te wensen...

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Ohhhh, mijn eerste officiele verlofdag vandaag!
    Ben tot nu toe drukker bezig geweest dan op mn werk :)
    Er hangen al 3 wasjes buiten te drogen, bed verschoont, gestreken, geboortebord nogmaals geschilderd en ik heb een heel lijstje van wat ik nog perse wil doen in mn verlof( voornamelijk poetsdingen.....)denk dat ik ook het nesteldrang-virus te pakken heb :)

Pa en ma komen zo gezellig op de koffie, dus ik ben verplicht om ff een pauze te nemen, maar das ook wel lekker, wat is het warm zeg!

Veraatje, poets ze vandaag met je moeder! ;)

Patries, heel veel sterkte vandaag, lijkt me echt verschrikkelijk! Een dikke knuffel!

Voor de meiden die een beroerde nacht achter de rug hebben, probeer lekker vanmiddag nog een dutje te doen!

Sorry, ben de rest alweer vergeten... :(

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jeetje Silla, ik hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten en dat je lekker naar huis mag strakjes..Het lijkt me niks om met dit weer in een ziekenhuis te moeten zitten :( ML bedankt voor het doorgeven..

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh die Silla, zal je zien dat ze straks Patricia nog voor is hihi

Wens haar idd maar sterkte ML

8. monkeylove

Jah heb ook al teruggesmst dat ze misschien wel de eerstvolgende is die haar kleintje in haar armen heeft :)

9. monkeylove

Jah de Junimoeders schieten echt niet op. Zal je zien dat ze straks allemaal in 1x bevallen...

10. monkeylove

Jah echt he? Maar de Meimoeders daarintegen waren wel weer heel snel dus jah, het KAN wel :) worden wij Juni moeders en de Juni moeders worden Juli moeders :p

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier een hele beroerde nacht gehad, lag pas laat in bed en om drie uur ben ik eruit gegaan want had last van maagzuur. Beker melk gepakt en weer in bed gaan liggen om zes uur kon ik er weer uit want weer last van maagzuur en om acht uur ging de wekker. Zijn vandaag in ondertrouw gegaan voor een geregistreerd partnerschap wat we op woensdag 23 juli om 9.15uur hebben! Daarna even boodschappen gedaan voor de bbq van vanavond en ik moest me toch zorgen dat ik ineens snel de winkel uitkwam toen we voor de tweede keer langs het vlees liepen. Ben nu nog misselijk en heb het gevoel dat ik elk moment naar de wc moet rennen. Vanmiddag komt mijn broer met schoonzusje langs, op zich leuk maar hoop niet dat de misselijkheid aanhoud anders hebben ze aan mij niks. Wel balen want het ging net een tijdje goed met de misselijkheid en maagzuur. Heb ook de hele tijd krampjes in mijn buik maar kan er niks van maken wat het zou kunnen zijn dus hoop maar dat ze snel voorbij zijn.

Silla, hoop dat de beeb nog even blijft zitten en dat je snel weer naar huis mag!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje ze moeten ons juli mama's wel hebben he :( We wisselen elkaar hier goed af met logeerpartijtjes in het ZH. Hopelijk blijft het rustig, en mag je straks weer lekker naar huis!

13. monkeylove

Veraat je, kan je je moeder niet even langs mij sturen :)

Jullie krijgen allemaal de groeten van Silla :p

Ingrid, dat klinkt als mijn nacht :(
    Erg he dat maagzuur, op een gegeven moment wou ik echt mijn vinger in mijn keel douwen maar ik durfte niet... Hier ook kramp in de onderbuik... Doe maar lekker rustig aan en gefeliciteerd met je ondertrouw :D

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ingrid, gefeliciteerd met je ondertrouw!
    Vervelend dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad!

ML, ik zal het haar vragen :D

15. monkeylove

Nou, ik ga je moeders voorbeeld maar eens volgen Veraatje, er is geen tijd voor uitstel meer.... zucht ... Wish me luck ....

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Argh regel je op tijd je WAZO aanvraag, bel ik daarnet om te vragen of alles al in behandeling is..staat er in het systeem dat mijn aanvraag is afgewezen :( :confused: :( Zwanger is toch zwanger!?!
    Nu word ik binnen 24 uur teruggebeld, want waarschijnlijk missen ze nog iets in het dossier..daar word je toch moedeloos van!

Nou Silla meid, je heb geheel mijn zegen hoor! Ik wil vandaag NIET bevallen, dus piep maar gewoon voor ;)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Succes en wat vandaag niet lukt, kan morgen wel weer hoor! :D

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach we hebben niet allemaal die luxe ML ;)
    Ik heb hier ook al wat raampjes gezeemd, en nu is het nog niet zo warm..dus het ideale tijdstip! En vanmiddag lekker met de beentjes omhoog meid :D

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat wilde ik dus ook, vooral toen de melk ook nog eens niet hielp toen werd ik echt moedeloos ben alleen niet zo'n held met overgeven dus heb het maar niet gedaan.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is dan ook mooi belachelijk dat je daar geen bericht van krijgt dat er iets niet klopt, of mist of niet goed is ingevuld. Lijkt me een kleine moeite vooral voor zoiets!

Deel Deze Pagina