Meiden, alvast bedankt voor de lieve reactie.. Ik ga nu proberen echt op te houden met huilen, dus denk dat ik me maar even op het huishouden stort en straks nog even bij moeders op visité ga of zo... We zien wel hoe het allemaal zal lopen... Maar op het moment vind ik hem echt een regelrechte kl##tzak..
Jeetje misspiggle, ik ben toch erg blij dat mijn man van al die kuren geen last heeft als ik sommige verhalen hier van dames lees, dat de mannen gaan stappen en thuiskomen wanneer het hun uitkom..in hun bed blijven liggen en jou het werk laten doen ppfff ik zou gillend gestoord worden! Misschien scheelt het dat wij al een gezin hebben, maar met de eerste was het ook helemaal niet zo. Je maakt een kind samen, dus de zwangerschap en bevalling doe je ook samen (zover een man je hierin kan steunen en helpen)..en zo denk mijn mannetje erover. Maar ik sluit mij geheel bij de woorden van Veraatje aan, je kan het beter uitpraten want waarschijnlijk ziet hij het kwaad er niet van in. Je heb kans dat hij nog verbaasd gaat reageren als je hier weer over begint, maar beter dat je je hart lucht meis..succes ermee!
haha, zat er net naar te kijken en dacht zo, dat schiet op, toen je hem net had stond ie nog op 5 weken, Of ik word heel kippig dat kan ook natuurlijk..
Goedemiddag inmiddels , Heb vandaag weer eens last van de hormonen met de nodige huilbuien. Mannetje is vrij en uit frustratie hebben we (lees voornamelijk hij en ik delegeer) de voortuin helemaal gedaan. Was het laatste jaar niet echt van gekomen dus flink wat onkruid verwijderd, struiken gesnoeid, planten opgebonden, voorjaarsbollen geknipt. Heb het nu helemaal gehad. Ben total loss en heb nu echt nergens meer puf voor. Heb sinds gisteravond alleen de blz waar we nu op zitten bijgelezen dus ik hoop niets schokkends gebeurt anders graag van iemand een PB. Misspiggle even een dikke knuf voor jou en ik hoop dat je mannetje inziet dat de komende weken geen vakantie is. Ga zo lunchen en dan even mijn bedje in want mijn rug vond het tuinklusje niet zo leuk. Ik doe dan toch altijd meer dan mijn rug aankan.
Haha jah gaat hard Patricia, ooow nog eventjes, ik kan echt niet meer wachten hoor. Maar ik ben eigenlijk nog niet echt klaar voor de bevalling De ene x denk ik van jah lama komen ik kan het aan, maar nu zou ik er niet aan moeten denken... Ik heb trouwens nog niets van Sen gehoord? Toch niets aan de hand?
Sen er was buddynieuws van Silla, ze is opgenomen in het ziekenhuis ivm buikkrampen. Er is wel wat aan de hand maar nu is het weer rustig. Ze weet nog niet wanneer ze haar naar huis laten gaan...
weer iemand naar het ziekenhuis hier het is toch wat al dat gerommel bij de dames hier. Ik ga vanmiddag ook voor een extra controle....ik voel me lamlendig misselijk en last van mijn buik die krampen zijn er nog altijd wel....niet regelmatig maar wel vervelend dus ze kijken nog maar een keer extra....ik belde op om te vragen hoe en wat maar toen zei ze kom vanmiddag maar even dan kijken we of je niet echt bezig bent..... dus ik ga er maar trouw heen....voel me vandaag toch al bbbhhhhh....heb al 3 keer zitten huilen en trek me alles aan... Dus ik zal me later vanmiddag wel melde bij jullie dat het gewoon niks is.....ik heb in elk geval nmr van mijn buddy wel in de telefoon gezet want het komt nu allemaal tich dichtbij... nou dames tot later,,,,
Klopt Anno niem, ik heb hem rond de 35 weken geplaatst. Je ziet bij deze banner alleen hoeveel dagen je nog moet..maar niet de het aantal weken die je er al op heb zitten. Tuurlijk ben je er wel klaar voor ML Als je eerste weeen beginnen weet je dat die lieve kleine Mayron onderweg is! Senn, ik zat ook net aan je te denken..vond het maar niets voor jou om zo laat iets te plaatsen. Ach jeetje, ook al die vervelende hormonen Zullen we gewoon vandaag met zun alle een potje gaan huilen, kan weleens lekker opluchten hoor..gewoon een zwangere-groeps-huiluurtje
Succes Heidi, wie weet ben je wel al bezig zonder dat je het echt door hebt met al die krampen.... Maar aan de andere kant heb ik ook wel krampen maar neit zo frequent als jou....
Och vervelend voor je dat je zoveel last van hormonen hebt! En dan ga je ook nog eens te hard aan het werk in de tuin. Vanmiddag rustig aan doen, hoor!
Ik heb vannacht gedroomd dat jij en rensie waren bevallen Zelfs het geboortekaartje van jou zag ik voor mij, het was met allemaal kleurtjes en de baby zijn naam begon met een B vaag he..! In ieder geval heel veel succes vanmiddag, en hopelijk plaatst je vanmiddag een goed berichtje!
haha, ipv dat de baby een huil uurtje heeft de moeders zie het al helemaal voor me, iedereen heel hard aan het huilen moet er wel iemand dweilen, anders glijden we uit over de tranen en beginnen we weer te huilen
ja laten we dat doen een groeps huilsessie....lekker even opluchten ik weet alleen niet of ik nog tranen over heb.,... ik heb normaal ook wel wat krampen hoor maar die houden me niet wakker....dan kan ik gewoon gaan slapen en nu hielp het bad niet eens meer.....dan kwamen ook nog gewoon....dus dan maar extra laten nakijken...al voel ik me wel een beetje stom als ik er weer ben zonder dat er wat is..... stom eigenlijk he.....maar ja we zullen wel zien ik moet er om 15.50 zijn dus zal me wel later die avond weer melden...dames dank voor de steun...en het lezen....gr heidi
Ja nu huil ik niet snel, maar ik heb de laatste dagen echt verschikkelijke gedachten. In mijn hoofd doe ik iemand dan echt iets aan, gewoon uit frustratie..moeheid..ik weet het niet. Gisteren onderweg naar het strand, sneed iemand onze auto af. In gedachten heb ik diegene dan uit de auto gesleept en tien x met zijn gezicht tegen de motorkap geramd. Erg he..ben je dan een zwangere vrouw voor