Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vind het ook erg dubbel allemaal en ook voor mij zal dit de laatste keer wezen.
    maar vind het zo langzaamaan ook wel leuk geweest voor deze keer. ben het nog niet helemaal zat, maar betrap me erop dat ik heel af en toe de kwaaltjes toch wel spuugzat begin te worden

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

o o ik vergeet de poll helemaal

ik wou al zeggen er is vast een ander die nog voor patricia aan bevalt en nou zou silla dat al haast zijn las ik.
    ik denk zelf dat patricia en duikster eerst nog een stuk of 2 misschien 3 dames voor laten gaan, maar wie? ik heb echt geen idee. ik denk inderdaad uit heel een onverwachtse hoek.
    maar goed we zullen zien.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

maar goed dat waren mijn reacties, na een druk weekend waarin ik alleen bekeken heb 's avonds wat de bijgeschreven aantal pagina's was.

vrijdag was ik (alweer) aan het shoppen in emmen (as vrijdag ook weer) en toen heb ik ook de telefonische intake gehad (tel doorgeschakeld naar mobiel had geen zin om thuis te wachten) maar zoals het ernaar uitziet moet ik gewoon mijn 45 uur kunnen krijgen volgens de mevrouw aan de telefoon was er bijn hun geen tekort aan personeel. maar goed we zien wel. het enige merkwaardige wat ze me vroeg was of we wel een dienblad hebben. maar goed verder had ze dus niks bijzonders.
    later werd ik ook nog gebeld door de ha over mijn uitslag van het bloedprikken wat ik de dag ervoor had gedaan en nu had die de mededeling dat het verlaagd was en omdat ik zwanger ben moest ik het maar met vk regelen en een brief van hun halen voor de vk. dus ik zeg ik moet ma 16 juni op controle kan het in een keer? nee werd mij gezegd en dus vandaag gebeld met vk en die zag geen probleem, want hb is 6.8 en mag niet lager worden dan 6.3. en nu mag ik van haar gewoon volgende week met de brief komen en op mijn eigen aandringen schrijft ze een receptje die ik morgen krijg per post.
    ik wou nl wel een receptje omdat ik bij die andere 2 ook na de bevalling bloedarmoede heb gehad. nu was ik dus al preventief van alles aan het doen en bleek dus va het begin van de zwangerschap (per keer prikken) dat mijn hb van 8.5 via 7.8 naar 7.5 nu dus op die 6.8 zit. maar nog vond de vk dit niet verontrustend want het was normaal dat het daalde.

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal!

Patries, sterkte vandaag, het is idd heel dubbel, ik weet hoe het voelt, ik kan mijn moeders verjaardag al 5 jr niet meer vieren, ik noem het nu haar geboortedag en die vier ik wel zo goed en kwaad als t kan.

Liesje ik zou de box tussen de banken doen.

Jessbutterfly lkkr zo'n weekendje weg! Apenheul is leuk met die babyaapjes, kwas er afgelopen zaterdag!

Ingrid gefeli met je ondertrouw!

Mila wat een gezeur ja op maandagochtend!

Silla jeetje gelukkig mag je weer naar huis, ziekenhuis is idd niet echt ontspannend,slaap lekker alvast!

Miss Piggles wat een rotstreek van je man, mannen kunnen soms zulke lompe boeren zijn! Geef m op zn kop hoor! Wat denkt ie wel niet, heeft zeker ook last van zwangerschapshormoontjes. Kan me super goed voorstellen dat je dat echt verdrietig maakt hoor!

Senninha rust lkkr uit! Niet meer zoveel doen!

Susanne wat spannend morgen de echo! Leuk hoor!

Ik stoot soms ook zo'n raar laag kreuntje uit, doe ik normaal nooit, word er ook altijd wakker van haha!

Khoop dat ik iedereen heb gehad, twas weer veel om te lezen!

Ik zie hier allemaal mensen aan de schoonmaak, nou ik kan me er niet toe verzetten, echt verschrikkelijk.
    Moet ook nog ff douchen, ben super lui. Straks wel ff winkelen in de stad!

5. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hi Dames,

Ik heb al een tijdje niet meer mee kunnen lezen, daar ik vanuit Italie naar Nederland verhuist ben :p
    Helaas heb ik in mijn nieuwe huis nog geen internet, maar dat zit eraan te komen..

Hoop dat het hier met iedereen goed is!
    Misschien wil iemand me een update sturen van de belangerijke dingen die er afgelopen week geschreven zijn.

Thanks,

En tot snel

Selma

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    trouwens bij de Appie hebben ze een aanbieding..2 verse ananasen voor de prijs van 1 (dus 2 stuks voor € 1,99). Heb er vanmorgen 2 gehaald en ook gelijk zon apparaat om ze netjes eruit te halen. Dus net even met Björn staan klaarmaken in de keuken. Zag de ananashart nog erin zitten, en dacht: zal ik, zal ik niet.. nou toch maar opgegeten (wat niet weet wat niet deert ;) ) maar ik vind het niet bitter smaken hoor. Alleen een beetje hard en draderig.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
  8. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Och och och wat een hitte...pffff, straaltjes zweet lopen van mn hoofd :confused:

Wel typisch dat iedereen hier zowat tegelijkertijd een baaldag heeft, last van maagzuur, slapeloze nachten enz. :)

Hopelijk is het weer wat gezakt die depri-buien!

En na het lezen van sommige verhalen ben ik toch zo blij met mn hubbie, hij is zó lief voor me en heeft het helemaal niet over mn postuur 8)

Net heb ik de trouwakte bezorgd gekregen van de vertaler, morgen nog ff hier naar het gemeentehuis om dit te laten registreren en dan zijn we ook in nederland officieel getrouwd, jippieee!

( we zijn op 30 april op Kreta getrouwd)

Nou, doe rustig aan allemaal, ik ga ff lekker een uurtje op bed liggen!

9. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ja mannen ze hebben allemaal wel eens wat he,,,en wij zullen momenteel wel niet de makkelijkste zijn thuis...met onze dikke buiken...
    verder is manlief hier lekker aan het knutsel en fluiten hij heeft er zin in.....
    nou dames tot later

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kga ff boodschapjes doen, zo geen zin in!
    wel lkkr waterijsjes halen, rakketjes! En appeltjes heb ik ook zin in, en natuurlijk iets van chocola :)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik wou even gaan liggen maar iemand komt zo een kitten halen... DE LAATSTE! JEEEEEH!
    Dus beter :p
    Nu beneden is ook alles gedweild, moet nu alleen nog de bank stofzuigen en de kussens even opschudden en de wc beneden schoonmaken en de gang een beetje dweilen maar dat is allemaal binnen een halfuurtje gebeurd dus en weer blij voor een week :p
    Haha Leroy zit al gepikt en gedreven achter de buis :( In zijn Holland-shirt, toeter om z'n nek, misthoorn bij de hand... :) :) :)
    Ik zei al, nou je mag nog wel even wachten ahahah

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Patricia: sterkte vandaag, blijft toch altijd een moeilijke dag zo.
    klote van de WAzo aanvraag. Daar valt toch weinig aan af te wijzen. Gelukkig heb ik hier de bevestiging wel binnen.

Ml: kindjes kunnen ook rustig worden voor de bevalling begint....

Veraatje: lekker hoor een schoon huis. Gelukkig gaat dat hier ook gewoon door. 1 x per week komt mijn hulp dat gewoon doen, dus dat is al weer een zorg minder.

Tuttifrutti ik ben jaloers...lekker een dagje samen op pad geweest. Ik vind het dolfinarium ook errug leuk.

Silla sterkte! hoop dat je of je uk snel hebt, of naar huis mag. rustig aan doen he! en niet je nesteldrang laten gelden...fijn dat je weer thuis bent in elk geval.

Patricia34 ik had ook allerlei plannen voor mijn verlof...maar die moeten maar even wachten. Maar wel lekker als je wat te doen hebt, anders zit je ook maar te zitten.

Jes: beetje ongeduldig?

Ingrid: gefeliciteerd met de ondertrouw!

Penny: denk jij aan jezelf en je kleintje! harde buiken zijn geen goed teken nu al. Volgens mij moet jij gewoon naar huis!

Mispiggle: sterkte met de baaldag. hoop dat je je snel weer beter voelt. pff...dat zijn geen fijne opmerkingen van je mannetje. Hoop dat hij snel beseft dat een zwangerschap toch ook echt lichamelijk zwaar is en jij je rust ook nodig hebt.
    Overigens maakt mijn vent ook wel eens opmerkingen over mijn figuur, maar die krijgt hij net zo hard terug hoor. En hier is het gelukkig niet negatief bedoeld. mer plagend.

Mijn mannetje maakte gisteren wel de opmerking dat mijn bloeddruk wel weer omlaag mocht, omdat hij nu wel wist hoe zwaar het was om het huishouden te doen...moest wel lachen, want hij heeft inderdaad ook lang niet altijd in de gaten wat ik allemaal door de week doe, maar daar komt hij nu heel snel achter dus. Geeft in elk geval ook wat respect van hem voor mij ineens in plaats van alleen maar vanzelfsprekendheid. Maar voor Frank is het nu ook wel zwaar, al dat geregel van dingen, een vrouw die hij moet verzorgen op bed en regelmatig naar het ziekenhuis en ook zelf nog effe werken...

Heidi jij ook sterkte in het ziekenhuis!

Senhinna: de voortuin....ja die heeft hier ook nodig een beurt nodig....maar ik kijk er voorlopig maar langs. Als het goed blijft gaan met mij komt volgende week een vriend van ons een avondje helpen met onkruid verwijderen..

Lientje: hier ook een slecht slapende man omdat ik nogal hoorbaar ademhaal schijnbaar.
    maar in de nachten dat ik in het ziekenhuis lag heeft hij ook niet zo goed geslapen...
    fijne overeenkomst heb je met je werk gesloten, al blijft het jammer dat je er niet uit bent gekomen omdat je wat minder wilde werken

Niesje: nog even en dan heb je weer zo'n kleine frummel!

Patries: ananashart....bah! maar jij wilt uk dus graag binnenkort zien. Hoop dat je mannetje binnenkort de wereld wil aanschouwen

Nou ik heb de controles vandaag weer doorstaan. Groeiecho-uitslag laat nog even op zich wachten. Wordt als het goed is vandaag nog gebeld door het ziekenhuis. Uk liep in buik/beengroei wat achter op zwangerschapsduur maar met hoofdje in elk geval niet. Of dit probleem was, wist de echoscopiste niet, dat moet de gyn bekijken. Maar ik maak me nog effe niet te veel zorgen, Nick was ook maar een klein mannetje bij zijn geboorte, 50 cm en 6, 5 pond met 41 weken zwangerschapsduur. Dus we gaan het wel beleven.

Nou ik ga nog even plat.

13. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi

wat een weertje he?
    Heb momenteelm alle ramen, deuren, rolluiken dicht heb geen zin in de zon.
    M´n hond heeft net 6 keer overgegeven, waarschaijnlijk ook van de warmte, heerlijk klusjé om op te ruimen trouwens.

Silla, fijn dat je weer thuis bent, alles beter dan ziekenhuis.

Ik heb trouwens nog geen buddy kan ik me ergens als 3e persoon aansluiten?

nou doeiiiiiii

gr mayo

14. monkeylove

Kijk dit is die raamsticker voor 2,50 , wel even een paar bladzijden omslaan...

15. monkeylove

Ik weet niet of er iemand is die nog geen buddy heeft, anders is dat het makkelijkst en anders stuur je je nummer inbox naar mij ;) dan stuur ik m'n nummer terug.

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Er zijn inderdaad dagen bij dat ik alleen maar wil slapen. Heel gezellig hihi. Maar goed, dan zijn we straks alvast gewend aan de gebroken nachten toch?
    En ik ben inderdaad blij dat alles nu geregeld is op het werk. Dat is toch een hele zorg die weg valt.

Lientje

17. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Dames,

Ontzettend bedankt voor de opbeurende reacties...
    Het huil-uurtje (of langer) is hier inmiddels voorbij...
    Heb net even gezellig een uurtje bij moeders aan de thee en tompoezen gezeten en even kunnen praten over het hele voorval..
    Heb mannetje ook al gesproken en hij schrok er geloof ik wel een beetje van!
    Het was voor hem als grapje bedoeld en dat snap ik ook wel, want dat deed hij voor de zwangerschap ook wel eens, maar kan het nu even gewoon niet hebben en dat moet hij maar begrijpen...
    Hij gaf gelukkig wel aan dat ik dat niet verdient had en dat hij gaat proberen wat liever te zijn.. Gelukkig :D

#Silla, fijn dat je wel weer thuis bent en doe inderdaad maar lekker rustig aan.. Hopen dat dat een beetje lukt met je nesteldrang :)

#Mayo, heb hier ook alles dicht hoor, kan die warmte vandaag even niet hebben. Loop ook in mijn ondergoed door het huis te spoken..

#Patricia: Wat irritant dat je WAZO is afgewezen.. Hoe kan dat nou? Neem aan dat je toch duidelijk aan kunt tonen dat je zwanger bent, wat denken ze anders dat het is!

#Veraatje: alles weer schoon? Hier gaan we zo weer even verder. Heb de babykamer wel even helemaal gesopt en wordt ook de laatste keer denk ik voordat de kleine er is..

#Duikster: fijn dat je controles weer goed waren.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Duikster, fijn dat alle controles weer goed waren. Houden zo! :thumup:

Mayo, vervelend zeg dat je hond zo vaak moet overgeven. Arm beest!

Misspiggle, fijn dat je alles besproken hebt met je mannetje! Ik hoop dat je je nu weer een stuk beter voelt. En ik weet wel zeker dat je mannetje niet weer zulke opmerkingen gaat maken!

Ik hoop dat alles goed is met Senn, het is een beetje té rustig vanaf haar kant!

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Silla: Sterkte zeg ! dadelijk ben je nog eerder dan patricia..

Misspiggle: Mannen kunnen ook zo lomp zijn ! Gelukkig zag hij 't zelf in ;)

Pfffffffffffffffff wat is 't warm zeg.. veel te warm om te werken :thumbdown:
    Hopelijk gaat de vervoerdersstaking door (wij hebben 'n transportbedrijf) ook al ben ik in principe antistaak dan ben ik in de week van 23 juni lekker vrij !

Dus dames, sla die ananassen, waterijsjes en bitter lemon maar in want dadelijk zijn de winkels leeg en wat moeten we dan :(

20. ff egoberichtje...

Mijn zus belde net dat mijn ma de uitslag heeft van haar uitstrijkje.
    Had de dokter gezegd dat het kwaadaardig is... Wie weet wat dit inhoud en wat ze eraan kunnen doen?

sorry voor egoberichtje, maar kheb ook al geen vader meer, dus zit hier te janken achter de pc...

Liefs Wendie..

Deel Deze Pagina