He he....lol...ff een bericht van mij dus... Sinds vorige week maandag zijn de meiden en ik terug in Venlo lekker dicht in de buurt van huis.Beide doen het erg goed en met een beetje geluk komen ze de volgende week thuis... Vorige week ging alles ineens erg snel..In het azM speelden ze al in de richting van het ziekenhuis dicht bij huis...maar toen vorige week zonder het storm liep op de IC in Maastricth voelden we al "nattigheid". Om 10u ochtends kreeg ik te horen dat de meisjes en ik om half 1 met de ambulance naar Venlo gingen.. Alles is achteraf goed gegaan...pfffff Inmiddels liggen ze sinds dikke anderhalve week in een gewoon bed,zonder extra warmte...en sinds 5 dagen zonder monitoring. Beide hebben we nog een maagsonde omdat de flesjes nog niet allemaal leeggedronken kunnen worden..Das nog iets te vermoeiend voor de 8 flesjes per dag a 45 ml... Rebecca weegt inmiddels 2355gr en Kyara weegt 2160gr..Dus ze gaan lekker vooruit gelukkig... als ze zelf alles drinken en het gewicht van 2350 gr hebben bereikt mogen ze naar huis...Wanneer....we zullen zien... Heb in het fotoalbum een fotootje bijgevoegd van de meisjes... Ik ben dus heeeeeel druk mamma aan het zijn tegenwoordig.Elke morgen naar het ziekenhuis beide verzorgen flesjes geven etc..lol middags naar huis en avonds terug naar de meisjes.. Jammer genoeg kan ik het hier niet meer volgen...Buiten het ziekenhuis momenteel gaat het leven hier thuis ook verder...Ik heb 5 weken in Maastricht gezeten en daar geleefd...dus probeer het hier ook weer op te pakken... Ik zal proberen nog eens binnen te wippen en te kijken hoe het iedereen vergaat...al kan ik niets beloven...sorry.... ik wens jullie allemaal een superbevalling...net als de mijne in 1,5 uur en lekker snel weer fit erna... Enne of course...die roze wolk ok...en een heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi kindje... Susi
Ow dat klinkt niet goed Ik weet er niet zoveel vanaf, maar bedoelt hij niet dat er teveel onrustige cellen zijn gevonden? Want dan gaan ze een kweekje nemen en testen. Weet natuurlijk niet of dit al gebeurd is of dat hij alleen bedoelt dat ze er beter even naar kan laten kijken, maar in elk geval sterkte ermee. Hopelijk valt het mee...
Susi, wat lekker dat het zo goed gaat met Rebecca en Kyara zeg! En wat zijn het een schatjes Je ziet idd dat ze nog klein zijn. Zal wel onwijs lekker zijn als ze snel naar huis mogen...
Knuffelkonijn, Waar is je moeder op getest dan, ik denk dat ik dat ben misgelopen. Kwaadaardig is niet zo best , maar dan ligt het er ook weer aan wat er kwaadaardig is. Susi: Wat fijn om wat van je te horen! En dat alles goed gaat, echt super! Ik hoop dat je kids snel hun flesje leegdrinken en dat ze op gewicht zijn zodat ze jullie thuis lekker kunnen bezighouden En het is natuurlijk logisch dat je niet alles meer meekrijgt dat nemen wij je ook helemaal niet kwalijk. Zo heen en weer naar het ziekenhuis en het Ronald mc donald breekt je ook wel op. En wat een scheetjes zijn het zeg
Ik hoorde dat ze een uitstrijkje heeft gehad van de baarmoeder... Ben zo bang dat haar ook iets overkomt, ook al is onze band niet helemaal goed... Maar toch... Ik heb haar alleen nog...
Hi ladies! Allereerst Buddy bedankt voor het doorgeven v/d berichtjes! En andere ladies thanks voor de lieve woordjes. Hier even het volledige verslag hihihi. Enne jullie begrijpen wel dat ik de laatste 10 pag. niet gelezen heb.... Ik ben afgelopen nacht naar het ZH geweest. Net voordat we gingen slapen werd ik overmand door extreme pijn in mijn buik! Ik dacht het wel ff op te kunnen vangen maar het werd van kwaad tot erger en raakte na 30 min. ietwat in paniek! Wij mochten gelijk naar het ZH, zal je net zien in de auto begint het wat af te zwakken . Daar aangekomen begon het toch wel weer, onderzoeken gedaan. Mijn BM voelde wel week aan en ze hadden het idee dat er wel wat te gebeuren stond. Tevens was mijn bloeddruk 140/100, maar dat zou door de "spanning" kunnen komen. Ik moest gelijk naar een verloskamer. Daar aangekomen moest ik urine laten opvangen/bloedprikken en en werde een infuus met Antibiotica aan mij gekoppelt (prefentief) vanwege een 1 of ander bacterie die ik mss zou hebben maar dat duurde 5 dgn voordat ze dat wisten dus MOCHT ik bevallen had ik toch al dit medicijn gehad. Tevens aan de CTG natuurlijk. Op een gegeven moment zakte de boel af, op hier en daar een harde buik maar die kon ik hebben. Maar van slapen kwam niets. Mannetje had de "Love/Slaapseat" welke in de verloskamer stond uitgeklapt en naarmate ik rustiger werd viel hij in slaap... Echt geslapen heb ik niet, en het bed was KEI hard! Tussendoor kwamen ze nog ff de boel checken en ik voelde me echt bezwaard om telkens te bellen om te plassen maar goed. Ik moet zeggen de verpleging was echt super lief zo hier en daar zaten we midden in de nacht nog geintjes te maken. Rond 6:00 uur vanmorgen moesten ze nog ff inwendig kijken, er was niets veranderd maar ze zouden met de "dag"ploeg bespreken hoe nu verder omdat het eigenlijk erg rustig was in de buik. Na vele uren, nog wat kleine onderzoeken, een schreeuwsessie van een dame die aan het bevallen was. Kregen we weer een inwendig onderzoek...maar net voordat ze binnenkwamen zat ik rechtop in bed weer de "weeën" op te vangen. Maar volgens mijn EIGEN gyn (die gelukkig dag dienst had) hadden deze geen effect op mijn BM en mocht ik naar huis en mocht het weer erger worden...BELLEN! En uiteraard kreeg ik volledige bedrust voor een aantal dagen mee hihi. Nou hoe graag ik het kleine ventje in mijn buik wil zien, tis nu nog echt te vroeg. De gedachten dat ik hem na de bevalling moest "afstaan" voor de couveuse vond ik maar niets. Maar ik weet nu wel zeker dat ik de 40 wkn niet ga halen. Maar goed bij thuiskomst ff gegeten en ben daarna in een "coma" gevallen waar ik nu net weer uit ben. En het allerergste...ik ZOU gister aan mijn vluchtkoffertje beginnen, niet gedaan en je ziet het...ik speelde met vuur . Dusss ergens vanavond of morgenochtend ga ik pakken hihihi. Nou ga eens de rest van mijn mail checken! Dikke knuffel voor jullie allen!
Jeeh knuffelkonijn, dat is zeker geen leuk nieuws. Volgens mij betekent het net als ML zegt dat er onrustige cellen gevonden zijn. Je moeder zal nu waarschijnlijk doorverwezen worden en dan zullen ze een bioptie afnemen om gericht te kijken naar in wat voor mate de afwijkende cellen aanwezig zijn. Susi wat een moppies! En heeeeel begrijpelijk dat je nu echt wel wat beters hebt te doen dan ons te volgen op het forum. Maar ik vind het wel superleuk om zo eens te horen hoe het met jou en je meiden gaat. Zo ik heb Dennis naar de AH gestuurd, ik heb geen zin om te koken of uitgebreid te gaan eten met dit warme weer dus we gaan zelf hamburgers maken met tomaat, sla en cedarkaas, jammie
Heb net mn ma zelf ff gebeld. Maar ze heeft dus pap 4! Dit wijst op een ernstige vorm van een voorstadium van baarmoederhalskanker. De uitslag PAP 4 kan na verder onderzoek nog steeds goedaardig blijken te zijn. Of het een goed- of kwaadaardig voorstadium van kanker is, wordt in een uitgebreid vervolgonderzoek vastgesteld Maar ze hebben dus al gezegd dat het kwaadaardig is en dat ze misschien geopereerd of bestraald moet worden... Ze moest zelf ook huilen aan de telefoon... Morgen moet ze voor verder onderzoek heen...
Zow allemaal van die dingen die je er ff niet bij kunt gebruiken maar gwoon onvermijdelijk zijn helaas... Misschien komen jullie nu wel meer tot elkaar. Dat is vaak met die vervelende rotdingen....
Knuffelkonijn: Helemaal geen ego berichtje hoor, gooi het er maar gewoon uit hier ! Ik hoop voor jullie dat 't meevalt en goed komt! Susi: Wat 'n droppies ! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis Essie: Sterkte zeg ! Wat 'n drama's allemaal bij elkaar.. Silla: Dat was wel even schrikken zeker, nu lekker rustig aan doen en je in de watten laten leggen ! Niesje: Eet smakelijk ! Ik heb mij m'n ouders meegegeten, vriend heeft avonddienst en koken met dit weer is zeker niks !
Knuffelkonijn wat klote zeg, khoop dat nader onderzoek meer duidelijkheid geeft, sterkte meid! Susi wat een poppetjes! Wat zijn ze mooi! Silla fijn dat je weer thuis bent, nu chillen he, geen opruimwoede meer voor jou! Sterkte Essie, wat vervelend. Kben net naar de stad geweest, veel te warm natuurlijk. Heb wel weer leuke dingen van "er was eens" (draakje) bij prenatal gekocht, ben verslaafd aan dat, een badcape en lakentje voor in bedje. Kwas met me vriend en maar een uurtje maar lijkt wel een hele dag ben nu al kapot, lkkr weer een slaapjurkje aangetrokken, zit de laaste weken toch echt t lekkerst, pyamajurkjes.
Jeetje Knuffelkonijn, dat is geen leuk nieuws om te horen! Heel veel sterkte meid! Silla, fijn dat je weer thuis bent en vandaag lekker hebt kunnen slapen. Dus toch maar gauw die vluchttas inpakken Essie, dat zijn de niet leuke berichten. Ook jij veel sterkte toegewenst! Susi, wat fijn dat het goed gaat met de meiden. En wat zijn het twee enorme schatjes! Niesje, je hebt groot gelijk. Het is veel te warm om te koken (besef ik nu ik net gekookt heb ) Miss Sil, het blijft leuk he om spulletjes te kopen. Ik heb dat ook, ik loop maar heel kort in het centrum en dan gauw weer naar huis, voordat ik moe word! Ik baal een beetje... ons kindje is vandaag erg rustig vergeleken met afgelopen dagen.
Miss Sil: Dat draakje is geweldig he ! Ik vind 'm zo schattig.. m'n vriend heeft 'n tattoo van 'n draak op z'n arm, die heeft daar wel wat mee dus ook nog toepasselijk hier :-D Veraatje: Hopelijk komt er gauw weer beweging, wel in de gaten houden hoor, kan me voorstellen dat je baalt..
Dames hier ben ik ook weer even. Ben heeeeeeel erg moe en kan bijna niet lopen van de pijn. Vandaar dat ik ook niet de puf heb om te reageren. We even op een paar: Susi, wat fijn dat je de meiden nu lekker dicht bij huis hebt. En wat een droppies zeg op de foto. Wen, heel veel sterkte meis en een dikke knuf voor jou. Essie, jij ook heel veel sterkte en je weet ons te vinden hè als je wilt uithuilen. Silla, fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat de kleine in ieder geval tot 37 weken blijft zitten. En vergeet je vluchtkoffer niet kalar te maken vanavond. Je ziet het je weet maar nooit. Veraatje, bedankt voor je bezorgdheid, ik hoop me morgen wat beter te voelen. Nog 1 nachtje meid en dan mag je thuis bevallen. Heidi, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Ik hoop dat alles is mee gevallen. Lieve meiden, voor wie gaan kijken veel voetbal plezier, en ik spreek jullie morgen weer.
Hihi eindelijk iemand die draakje kent en ook leuk vind! en dan ben je nog mijn buddy ook Oee ik heb last van die kleine joh, hoger dan dit kan hij niet kruipen! Hij zit zo erg bij mijn ribben te duwen!
Senninha niet meer zo in de tuin werken he! Is ook veel te warm voor, en tuinwerk is zwaar! Chilse vanavond, laat je lkkr verwennen! Ik ga ook voetbal kijken, in me uppie denk ik haha maar wel lkkr met een voetbadje en zoete popcorn mmm