Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties vorige week! Hier weer een (ego) berichtje van mij. Mijn mannetje is nog steeds thuis. Vanmorgen zijn we weer bij de ha geweest en zij denkt dat het beter is dat hij voorlopig thuis blijft. Alhoewel hij al wel weer een klein beetje vooruit gaat en af en toe weer blij kan zijn is hij over het algemeen nog erg te neer geslagen. (Hij heeft nml tinnitus (oorsuisen/ piepen) en als fanatiek hobby muzikant heeft hij het daar erg moeilijk mee). Het ziet er dus naar uit dat hij tot aan de bevalling en daarna nog wel ff thuis zal zijn. Op zich natuurlijk ook wel handig, maar ik vind het nog wel erg moeilijk om mijn eigen rust te vinden zeg maar. Heb ook echt niet het fut om het forum goed bij te houden, Sorry!
    Ik probeer iig zo veel mogelijk buiten de deur af te spreken enzo, zodat we niet meer zoveel op elkaars lip zitten. Dat helpt gelukkig wel wat.

Sorry dat ik dus op niemand reageer. Hoop echt dat het met iedereen goed gaat en als er belangrijke dingen gebeuren zou ik het tof vinden om een pb'tje te krijgen.

Veel liefs,
    Lee

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Huh?! :confused:
    En nu...vlos of gyn bellen!
    Ga me niet gek lopen maken he meis hihihi.
    Hier rommelt het ook nog zeker om het half uur dusssss hoe gaan we dat regelen hihhihi.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ach wat lief Mayron heeft ook een cadeautje voor je ;) :)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sterkte Lee, ik begrijp wat je bedoelt hoor!
    Dikke kus!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja ML dat is je verjaardagscadeautje van Mayron :) :)
    Zou toch wel een giller zijn als je op je eigen verjaardag zou bevallen meid hahahaha

Silla Silla geen paniek meid, een slijmprop "kan" je 2-3 weken voor je bevalling al kwijtraken :) Adem in, adem uit..straks moet je weer terug naar het ZH.

6. Als je je slijmprop verliest hoeft nog niet te betekenen dat je direct gaat bevallen, kan ook nog wel ff duren :) Maar je bevalling laat in ieder geval niet lang meer op zich wachten. Spannend! Wel lief van je zoontje, wat de rest al zegt leuk verjaardagskadootje. :)

Silla heb je nog steeds van die voorweeen?
    Ik heb nu ook al een paar dagen vreselijke ongi krampen die dan naar mijn benen trekken. AU! Gisternacht werd ik er zelfs even wakker van en viel daarna ook weer in slaap. Af en toe doen ze zo'n pijn dat gewone buikademhaling niet meer lukt en ik via de flanken moet gaan ademen.

Lee sterkte meid.

Veraatje: het kleintje in mijn buik is de laatste paar dagen ook wat rustiger dan een week geleden, gelukkig voel ik hem wel als ik mijn hand op zijn rug neer leg. Ik denk zelf dat hij met zijn rug naar mijn buik toe ligt en mijn placenta ligt aan de buik kant, dus dan voel je hem ook wat minder.

Oh, één oor is open gesprongen....halleluja! :) Nu de andere nog.

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ach meid toch, het zit je ook niet mee ook he :(
    Wel goed om zelf nog wat de deur uit te gaan, maar het moet niet zo worden dat je je eigen huis gaat uitvluchten.
    Hopelijk dat als de kleine is geboren alles weer rustig word, maar dan hebben jullie het samen ook lekker druk met de kleine..dus dat zal wel goedkomen :)
    Dikke knuffel voor jou!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh hihihi hoe bedoel je leek hihihi.
    Nou gelukkig maar want vind het maar niets, haar ouders zijn met vakantie dus maak me zorgen hoe dat dan allemaal geregeld moet worden. Maar goed...zennnnnnnnnnnnn ik ben weer in de ontspannings mode hihi

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

vandaag nog even vol houden, dan kun je morgen met een grust hart thuis bevallen en heb je nog een mooie afterparty ook
    maar misschien duurt het nog wel langer, ik duim in ieder geval voor je dat het niet vandaag wordt.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh hihihi hoe bedoel je leek hihihi.
    Nou gelukkig maar want vind het maar niets, haar ouders zijn met vakantie dus maak me zorgen hoe dat dan allemaal geregeld moet worden. Maar goed...zennnnnnnnnnnnn ik ben weer in de ontspannings mode hihi

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier net weer terug van de verloskundige en de baby is hard onderweg om in te dalen. Nu ligt het ruggetje aan de rechterkant van mijn buik en vorige keer aan de linkerkant, het ligt nog op het gemiddelde van de groei en doet het goed. Moet deze week wel bloed laten prikken, drie x op een dag omdat ik suiker in mijn urine heb. Bij het bloedprikken is het elke keer goed dus nu drie x op een dag om te kijken wat er dan uitkomt. Was een kilo aangekomen in twee weken maar hou ontzettend veel vocht vast dus dat had er ook mee te maken. De 23ste mogen we weer terug en krijgen dan ook weer een echo :D :D :D

ML gefeliciteerd! en hou de kleine vandaag inderdaad maar even binnen dan kun je morgen rustig beginnen met bevallen :D

12. wil de rest ook nog ff stemmen op mijn buik van de maand? (knuffelkonijn)

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer ff. Heb een klein beetje vluchtig bij kunnen lezen, scheelt veel aangezien er niet zoveel geschreven is door iedereen.
    Er gebeuren niet heel erg veel schokkende dingen, voor zover ik het zag.

ML van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En het lijkt erop alsof je al bezig bent met het uitpakken van je verjaardagscadeau.

Knuffelkonijn ik had nog niet op je gereageerd, maar erg vervelend hoor van je moeder.

Nog even bijpraten over moi.

De bedrijfsleider is vanochtend overleden :cry: , dus da's op zich wel een klap, maar ik denk dat dat er vanavond pas echt gaat uitkomen als ik er over na ga denken. Dat van dat hij in coma lag, kwam ook pas gisteravond naar buiten terwijl ik het al de hele dag wist.

Verder zojuist de intake met de kraamzorg gehad. Ze geven momenteel dus een garantie voor 24 uur, oftewel 8 dagen à 3 uur. Heel erg weinig, maar ze adviseerden mijn man eens in zijn CAO te kijken, want het schijnt zo te zijn dat hij dan weer recht op zorgverlof heeft.
    Verder ook een aantal op- of aanmerkingen gekregen waar ik absoluut niet blij mee ben. Zo moet het bed dus echt op 80cm! hoogte komen, want dat is beter voor de verzorgende. Ja lekker dan............en voor de moeder? Voor mij is het al niet haalbaar om veilig in en uit te stappen. Maar dan koopt u toch een opstapje!? :x . Ja voor zo'n korte periode is dat echt logisch. En dan moet ik er zeker ook eentje voor manlief kopen, want die zit met hetzelfde probleem?
    Daarnaast had ik hier nog een oude kruik, zo eentje gevuld met olie die je moet opwarmen in heet water. Hartstikke veilig aangezien die niet open kan. Nee mag niet: er moet een nieuwe komen: voor 1 dag te gebruiken.
    Dienblad ja dat moet je toch ook in huis hebben en thermometers: ik moet 2 digitale hebben en dat mogen geen oorthermometers zijn (die ik dus al wel eentje in huis had). Oké voor de kleine logisch, maar toch. Je wordt zo lekker op kosten gejaagd :confused: .
    Oh ja tot slot: bedzeiltje "mevrouw die trekken we eruit hoor!" Nou lekker dus met al die regeltjes. Maar goed dat zeiltje gaat er gewoon weer in als de kruik uit bed is! Moet ik mijn dure matras van € 180,- maar zo even laten verprutsen?
    En oh ja: knuffels in bed mag niet hoor! Alsof ze daar bij kan als zij helemaal tegen de voetrand aan ligt en een knuffel tegen het kopeind aan staat!?
    Maar goed genoeg geklaagt over de kraamzorg (enne sorry daarvoor).

Ga er weer even vandoor. Mijn vervangster gaat vandaag voor het eerst meedraaien, dus daar ga ik maar naar toe voor ze er is.

Misschien heb ik straks nog even de tijd me te melden.

Anders meld ik me morgen nog wel, als ik nieuws heb van de VK.

Doeg.

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Pff schoonmaken wat d8 ik, was na mijn berichje hier in slaap gevallen op de bank en word pas net wakker :( hehe

ML dr is iig een begin!

Wendie heb je al nieuws over je moeder, de afspraak was toch vanochtend?

Essie sterkte, en dat allemaal nog voor je met verlof gaat.

Pennie gelukkig dat t wat beter gaat!

Patricia ik was die met de beeb in volkomen stuit, maar mss ik hoop t morgen niet meer!

Lee sterkte, fijn dat t je man wel een beetje vooruit gaat.

Ingrid wel fijn dat ze dat goed in de gaten houden! maar 1 kilo in 2 weken is toch niet zo veel deze laatste periode? gebeurd mij namelijk ook, soms wel 1 kilo per week (laatste weken dan he ;) )

Zo nu ga ik ff een raketje eten, heb niet eens in de gaten dat t warm is buiten, zo suf

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik kan niet thuis bevallen helaas, moet in ziekenhuis :p
    Maar owkee. Mijn buik rommelt heeeeeel erg nu...
    Maar het kan ook zo weer afzakken natuurlijk he...

16. Succes ML.. Hopen dat hij vandaag nog ff blijft zitten...
    Van mijn moeder heb ik nog niks gehoord.. Ff afwachten dus...

Essie, wat vervelend van je bedrijfsleider... Sterkte meis!

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jemig essie, verdrietig nieuws van je bedrijfsleider... en dan ook nog dat gezeur van de kraam, ze had echt wel overal wat op aan te merken he?! Zo erg heb ik het nog niet gehoord hoor.

sterkte in elk geval meis!

@ml: gefeliciteerd :D !

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ML.....nog even wachten tot morgen he...
    eerst lekker vandaag je verjaardag vieren he!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    spannend meid... De onzekerheid nu is zo slopend he. Ik hoop dat je snel meer weet, maar hou er rekening mee dat je maar een klein beetje wijzer wordt en misschien wel niets. Sommigen artsen wachten eerst alle onderzoeken verder af die gedaan moeten worden, voordat ze een uitspraak doen. Is op zich wel beter, maar het is wel zwaar!
    sterkte met wachten in elk geval!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Patricia34, lekker zeg naar de kapper geweest. Welke kleur ga je het verven?

Penny, nog maar 5 daagjes! En dan genieten meid!

ML, leuk verjaardagskadootje! Ben benieuwd of het nu ook snel gaat doorzetten of dat het nog een tijdje duurt. Je dacht zelf toch 17 juni?

Silla, succes bij de tandarts.

Lee, wat een vervelende situatie! Ik hoop toch dat je je rust ergens kunt vinden (het liefst natuurlijk in je eigen huis).

Christiea, dank je wel voor je reactie. Doet mij goed!

Ingrid, fijn dat alles goed was bij de vk. Wel balen dat je nu moet prikken, maar hopelijk zijn de uitslagen daarvan goed.

Essie, gecondoleerd! Sterkte toegewenst.
    Vervelend dat de kraamzorg zo moeilijk deed!

Het poetsen schiet lekker op! Het huis is weer bijna helemaal heerlijk schoon, dankzij mijn moeder. Zij doet alles van de buitenkant, zeg maar en ik ruim alle kasten op van binnen. Geeft toch wel een lekker gevoel!
    Nu gaan we eerst naar mijn oma!

Deel Deze Pagina