Goeiemorgen! Bedankt allemaal, ben btje zenuwachtig dus was vroeg wakker voor mijn doen! Ben benieuwd hoe t met de rommelende dames gaat! Wendie gefeli met je 35 weken! Niesje succes met verven! Senninha gefeli met je 37 weken! Gaat hard zeg Plassen? soms moet ik er een keertje uit, gister ging ik 00:15 slapen en vanochtend pas 8:00 plassen, dus valt mee, al heb ik soms wel erge dorst hoor, maar vertik t dan te gaan drinken haha. JOehoeee vandaag 36 weken!
Goedemorgen! Whajooo 37 weken! Nou hier nog wel gerommel maar er zet niets door hoor, maar vind vandaag eigenlijk wel eenmooie dag om te bevallen want ik heb best lekker geslapen dus ben goed uitgerust Vanmorgen wel dikke, vette steken in mijn buik pfff deed zeer mjah... Ga even teruglezen...
Hallo! Ml, (iets te laat) maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! goed verwent naar wat ik gelezen heb. Wat een berg gerommel is er al zeg! spannend. Hier is het vrij rustig, wel zo nu en dan een wat stevigere harde buik, maar niet echt zorgbarend ofzo. Verder vergeet ik ook altijd alles.. ik doe altijd mn best, maar het lukt me niet. Hier druk bezig geweest, met van alles en niks. groetjes
ML jij ook gefeli met je 37 weken! Kwerk bytheway ook met kladblok kan anders niet eens 1 pagina onthouden, zsdementie
over het onthouden en reageren ik dacht vanochtend och het zijn maar 5 pagina's dat onthoud ik wel. nou niet dus hè! normaal heb ik nog een schermpje van kladblok openstaan waar al mijn notities in verdwijnen. hier zet ik ook de laatst gelezen pagina bij en dan kan ik zo weer verder. misschien een idee voor sommigen?
inderdaad was net aan het typen en werd onderbroken. alle mijlpalen vandaag gefeliciteerd. zag nl al een aantal weekgrenzen voorbij komen 36 en 37 geloof ik
Senninha mooi gedichtje ja, pff zo vroeg heb ik al een emo bui kijk ook de verloskundigenpraktijk op sbs6, als er een beeb geboren word zit ik elke keer te janken, kan me zo geod voorstellen hoe t voelt, hoe blij je dan bent! Lovelykids das een goeie! ik zit altijd stom op papier te schrijven haha
Haha ik ken dat, dat janken als je een geboorte ziet op tv... Maar jah het is ook zooooow bijzonder, ik kan niet wachten tot mijn kleine ventje bij me wordt neergelegd en ik zijn huiltje hoor Hoop maar dat alles goed gaat....
heb net een fotootje geplaatst van mij van 2 wk terug dus was toen 33 wk zwanger. 's nachts plassen komt bij mij niet voor trouwens, had net wel gezegd dat ik niet zo vaak hoef maar dit was ik .... vergeten merk wel aan mezelf dat ik bij zielige dingen op tv emotioneler ben, maar bij een geboorte ken ik dat dan weer niet. ik vind het wel super om te zien hoor en zeker zoals iedereen een bevalling beleeft. heel apart dat dat zo per persoon verschilt.
Hi ladies! Niesje...lekker aan de klus hihihi. Let je wel op je rug! Veraatje...shop ze! Sen..idd mooi gedichtje deze week! ML...gefeli met de 37 wkn! Nou mag het komen. Zo te zien heeft bijna iedereen wel lekker geslapen vannacht hihi. Ik ga toch de deur niet uit vandaag...het begint weer te rommelen en kep onwijs last van mijn linkerheup met lopen. Mams ging toevallig toch nog naar het winkelcentrum dus gaat ze voor me langs de Zeeman. Ik hoop dat ze ze nog hebben... Nou ga weer de bank op! Tis trouwens wel stil rondom P'ties! hmmmmm ik ben benieuwd!
Ik gah zo maar eens naar de Hennes een pyjamajurkje halen nog... En eens kijken of ze nog nieuwe babyspulletjes binnenhebben Dan nog even bij een vriendin een ijzeren kruik halen. Die ga ik echt niet kopen voor 15 euro als ik m niet nodig heb hoor. Gewoon ff lenen. Ow jah en ik moet maar eens die klossen gaan halen, maar denk dak dat morgen doe want dan ga ik toch met de auto naar de gyn... blabalbalbaalb...
Goedemorgen, @Miss Sil, gefeliciteerd met je 36 weken, nog 4 te gaan.. En heel veel succes vandaag bij de gyn. @Susanne, wat vervelend dat het weer niet gelukt is met de echo.. Kan me voorstellen dat je daar erg teleurgesteld over was, maar gelukkig duurt het nu niet zo lang meer voordat je de echte versie te zien krijgt @Liesje, ik ken dat hoor, dat je darmen zo lekker van streek zijn.. Zal dat dan toch iets zijn wat erbij hoort. Ik had begrepen dat de meeste zwangere vrouwen juist last hadden van het omgekeerde... Hoop voor jou dat het al weer een beetje over is... @Knuffelkonijn, gefeliciteerd met de 35 weken... @Senninha en Ml, gefeliciteerd met de 37 weken, nog 3 te gaan en jullie mogen nu officieel thuis bevallen.. Toch wel een lekker idee, ook al staat er misschien al een ks gepland... Hier alles prima... Gister lekker de bovenverdieping opgeruimd en ik denk dat ik vanmiddag beneden maar even ga beginnen... Moet boven nog wel de studeerkamer opruimen, maar daar ligt erg veel troep, dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen Is meer een 10 dagen plan denk ik Tot later!
Zo zo Buddy...drukke dag voor de boeg...wedden dat het vanavond weer gaat rommelen hihi. Even een vraagje chica's! Bij het inpakken van 't vluchtkoffertje moet je natuurlijk ook wat kleertjes voor de baby inpakken. Ik ga natuurlijk in het ZH bevallen en ik heb begrepen dat ik een pakje mee moet nemen voor direct na de bevalling (wat nog een beetje vies zal worden omdat het dan toch nog niet echt goed gewassen is) en een pakje voor als we weer naar huis gaan. MAAR...ik moet natuurlijk ook evt. rekening houden met het feit dat de kleine niet in maatje 50 pas dus moet ook mt 56 mee nemen, toch. Maar dat zou dus betekenen dat ik 4 pakjes me mee moet nemen. Op zich niet erg maar ik wil een "we gaan naar huis" pakje mee die is maat 50/56, is dat wel goed als ik straks toch een "reus" van een baby krijg? Kep dat overigens ook met de rompertjes de meeste zijn mt 50/56. Wat zouden jullie doen.