Ik ben overigens nog wat wasjes aan het doen, t zijn geen volle machines maar dan is het maar gedaan hihihi.
ML, pas maar op dat je vliezen niet breken bij de Hennes! Met al dat gerommel in je buik zal het nu toch niet meer heel lang op zich laten wachten? MvP, hihi, bevallen in het zwembad bij de vlos, dat zou wat zijn. Beterschap voor Pientje. Miss Sill, ben ook heel benieuwd wat de gyn zegt en of ze de kleine goed kunnen draaien. Kruimeltje ligt nu al weken overdwars en ik heb t idee dat hij heel erg z'n best doet om te draaien maar het gewoon niet voor elkaar krijgt. Hoop maar dat de gyn het snel en pijnloos weet te doen. Succes meis. Liesje, beterschap voor je buikje. Bij pufles zeiden ze dat je lichaam zich als voorbereiding op de bevalling leeg kan maken door diaree hihi, dus wie weet.
Goedenmorgen dames Ik doe het even zo hoor: Iedereen die het nodig heeft: sterkte! De mensen die 37 weken en 35 weken hebben gehaald of een andere mijlpaal gefeliciteerd Hier weer een klote nacht achter de rug, ik zie er gewoon tegenop om sávonds naar bed te gaan zeg . Maagzuur wordt ook alleen maar erger, daar kan geen pilletje tegenop, vanmiddag maar weer antagel halen.
Silla, ik heb inderdaad van alle maten twee rompertjes mee. En verder drie pakjes in maat 50/56 die me best ruim lijken. Niet erg als het iets te groot is, en als het te klein is dan maar gewoon een rompertje en een doek eromheen tot we thuis zijn toch. PATRIES, joehoe! Gaat t nog een beetje?
ik denk dat voor de eerste dagen het geen probleem is dat je 50/56 hebt of je moet al een 10 ponder verwachten. de eerste van mij was 8 pond en die heeft de eerste 2 wk toch nog de meeste 50/56 aangehad. tja als het kindje er dus veel langer moet liggen dan kun je het allemaal dan rustig bekijken. maar zoals ik al zei 50/56 zal wel geen probleem zijn
Zo, en nu ga ik beginnen met de kelderkast/voorraadkast op te ruimen.... Even een vraagje van huishoudelijke aard.....waar bewaren jullie aardappelen in? Hier liggen ze altijd los in een mand en die staat in de voorraadkast. Maar de laatste tijd heb ik er een paar x bijna mn nek over gebroken, dus ik wil wat anders verzinnen. Als ze gewoon in de zak blijven zitten dan rotten ze zo snel...dus heeft er iemand tips? je kunt je maar ergens druk om maken he.........
ik heb het ongeveer al een weekje of 2, ik dacht in de eerste instantie ook dat het de voorbereiding op de bevalling was, maar toen ging het weer een paar dagen goed en dan was ik weer aan de diarree... raar he
Pfff.... Ik word mijn buik nu toch wel zat hoor... Als ik op straat loop ook, ik word echt nagekeken want hij is de laatste week weer onwijs gegroeid. Hoe vaak ik gister niet gehoord heb :"Zo jij staat cker op knappen?". En nu ook, hij doet gewoon pijn, maakt me moe, die zwangerschapsuitslag jeukt als de ..... Whaha ff klagen hoor
Mmm, het blijft erg vervelend. Lekker beschuitjes en kaneelbiscuitjes eten dan maar. Hoop dat het snel beter gaat. Aardappelen? Hihi, die koop ik altijd kant en klaar geschild, voor gestoomd of in partjes gesneden. Kan je ook je nek er niet over breken.
Dus ben nu toch maar niet naar de H&M gegaan. Maar Leroy moet toch vanmiddag bij de kapper zijn dus ga ik dan wel even kijken maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu al tegenop zie te waggelen door de stad.... BAH!
word hier momenteel een beetje sikkeneurig. kom er net achter dat geboortezegels helemaal niet meer te koop zijn via tnt. :x dacht dat hier op het postkantoor het voorraad beleid niet goed was. raar hoor dat ze die ineens niet meer hebben. en het andere waar chaggie van wordt is dat ik al sinds gisteren foto's probeer te uploaden bij foto.com en dat lukt dus ook niet. mijn eerste zending gister ging wel goed, maar bij mijn 2e zending haperde die al maar is toch gelukt en de derde zending liep mij gewoon vast. dus dacht doe ik morgen wel, maar nu heb ik dat dus al va 9 uur geprobeerd en heb ik tot 2x toe (dus na 1,5 u uploaden per keer) de melding gekregen niet alle foto's zijn goed gegaan dus gelieve nog een keer versturen. ben er dus nu zat van en heb een mailtje gestuurd met HELP! raar hoor normaal heb ik er helemaal geen problemen mee. maar goed dit moest ik even kwijt voor ik het brood voor de kids ga smeren en daarna gaan we alledrie heerlijk op bed. (hoop ik) gister vond maud het nl ook nodig om binnen een uur klaar wakker te zijn. sluit hem dus even af voor nu tot later
Meiden, ik kom er net achter dat ik nog twee super de boer tickets heb voor een gratis dierentuin kaartje. zie; http://www.superdeboer.nl/dierentuinen/ Zijn tot en met 30 juni geldig en te verzilveren via internet. Wij wilden ze gebruiken voor Beekse Bergen vorig weekend maar toen was er al een speciaal jubileumtarief, dus niet gebruikt. Mocht iemand nog van plan zijn deze maand naar de dierentuin te gaan, laat maar weten.
Zo de voorraad kast is weer netjes en ik heb gelijk maar even de koelkast leeggehaald en schoongemaakt. Hoeft dat ook weer even niet. Morgen weer een dag voor dit soort klussen al laat ik het lappen van de ramen maar aan manlief over, ik denk dat ik dan echt 3 dagen plat kan. Patricia34, ik heb een plastic aardappelbak met deksel om de schillen in te doen. Ik vind de aardappels tgenwoordig van zulke slechte kwaliteit dat we geschilde aardappels kopen die je zo in de pan kan doen. Is wel duurder maar hoef ook nooit meer wat weg te gooien. Silla, ik heb twee pakjes maat 50-56 mee en twee rompers. Een pakje is met korte mouwen en de ander met lange mouwen. Ik vind het tot nu toe reuze meevallen hoor hoe "vies" de kindjes zijn als ze worden aangekleed. Misspiggle, poets ze en denk aan je rug! ML, shop ze! Loveleykids, mooie buik hoor voor 33 weken! Zal zo de mijne uploaden van 36,5 weken. De betere boekhandel verkoopt ook babyzegels. Ik heb Patries even een sms gestuurd om te vragen of alles goed is. Misschien heeft ze vandaag een wat mindere dag net als ik van de week had.
Irritant is dat dan. Maar wat raar van die geboortezgels zeg. Ik ging ze 2 maanden geleden halen en toen had ik ook echt het laatste pakketje bij het postkantoor...
Goedemorgen allemaal! Er is weer een hoop gekletst zie ik, heb beetje vluchtig alles teruggelezen maar niet alles onthouden Patries; Ben je al bezig met bevallen? Ml; Dus bij jouw is het gerommel ook al begonnen? nou dames met mijlpalen gefeliciteerd! Hier de afgelopen dagen erg druk geweest maar heb nou weer paar rustige dagen. Verder gaat alles goed en me buik groeit goed. Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige om 15.45 pas Hoop niet dat er dan te veel uitloop is want de vorige keer zat ik dik een half uur te wachten.. En ik las dat iemand haar moeder foute cellen waren gevonden in de baarmoederhals. Ik weet hoe je je voelt want ik heb gister gehoord dat bij mijn zus ook foute cellen zijn gevonden Donderdag moet ze naar het ziekenhuis en dan ga ik ook met haar mee..Ik hoop echt dat het mee valt voor haar...
Jah ik heb ook een mindere dag hoor, glij in ene zo weg in een dip Kan wel janken. Hahaha nah jah het hoort erbij Maar lekker in mijn vel zit ik absoluut niet! Ik ben het allemaal zo zat. Al dat gezeik van de laatste maanden, die buik die in de weg zit en pijn doet, het huishouden (Gelukkig komt mijn moeder morgen dweilen)... Maar zelfs als ik geen zorgen aan mijn hoofd verder zou hebben ofzow zou ik denk ik ook wel een dipdag hebben....