Hmm, heel aantrekkelijk mag ik er even over nadenken? Wil graag nog wel even met mijn man alleen op pad.
kwebbels: Wat naar zeg . Het wachten op de uitslagen zijn ook zo verrot, want het duurt altijd maar zo lang. sterkte! ML: Rustig aan! Ik ben ook niet lekker dus doe ik met je mee ga straks maar even op bed liggen.
Konden we die buik maar even afzetten hè? Schok net zelf van mijn nieuwe buikfoto. Dacht vind je het gek dat ik loop te waggelen. Was gisteren ook niet een beetje veel voor je dat je nu gewoon helemaal op bent?
Goedmorgen meiden, Mannetje is ff de deur uit (naar de bedrijfsarts). Ben benieuwd wat die te zeggen heeft! Maar goed, geeft mij ff tijd om weer eens terug te lezen.. Oh ben trouwens ook al 37 weken! Meiden met gerommel, succes! Ben benieuwd of het snel door gaat zetten! Silla, goede tip van de zeeman. Denk dat ik vanmiddag ook maar ff die kant op ga dan. Lovelykids, balen dat je zo moe bent. Hopelijk helpt het dat het wat gaat afkoelen. Je hebt wel een heel mooi bescheiden buikje hoor voor 33 weken! Wbt plassen, ik heb er ook niet zo'n last van. Meestel om de 2 uur en hoef er 's nachts meestal maar 1 keer uit. Heb wel ook af en toe last van diarree en dan weer verstopping. Niesje, succes met verfen en wel rustig aan doen he! Senninha succes met de voorraad kast! En gefeliciteerd met je 3 weken. Oh en inderdaad een heel lief gedichtje in je banner! Kan van zoiets al emo worden... ML, zie dat je jarig was.. Oeps te laat, maar toch gefeliciteerd! Oh en als je geen kruiken kan vinden. Ik heb er ondertussen 5... krijg ze steeds van verschillende mensen... En jij ook al weer 37 weken. Gefeliciteerd! Wendie gefeliciteerd met 35 weken! Schiet nu ook al op! Miss Sil succes vandaag. Duim voor je dat het goed komt. Iig gefeliciteerd met je 36 weken! Misspigle succes met opruimen. Silla, ik heb ook pakjes 50/56 ingepakt en 1 setje 50. als het niet goed is kan ik altijd nog ff iemand bellen om wat mee te nemen. Bloem, wat balen dat je zo onwijs last heb van maagzuur. Ik had dat ook heel erg. zat hele nachten rechtop in bed. Ik heb nu van de gyn. omeprazol capsules. moet er 1 per dag slikken en dit mag je zelfs 40 dagen achter elkaar volhouden. Nou tegen die tijd is de baby er wel. Ik he er sindsdien helemaal geen last meer van. echt een verademing. Antagel etc hielp bij mij ook niet. Wellicht kun je het je HA ofzo vragen? Patricia, ik kreeg een poos geleden de tip om aardappelen in de koelkast te bewaren in de groentela. dit doe ik nu een tijdje en de aardappelen blijven zo ie zo een stuk langer goed. staan ook niet meer in de weg. Lovelykids, ik heb gister via tnt.nl gewoon geboortezegels kunnen bestellen. heb ze nog niet binnen maar kreeg ook geen melding dat het nie t mogelijk zou zijn. Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik inderdaad handig zo'n kladblok.. Lee
Heb even overlegd met mijn man en hij wil ook nog met mij op pad, hahaha. Wil je ook nog wat voor de kaartjes hebben Penny?
lee74: Bedankt voor je reactie . Die pillen, komt daar niks van bij je baby terecht? Vanmiddag koop ik eerst nog even weer antagel, dat hielp toch het meest. Maalox is waardeloos voor mij dan he
Ja ik schrok er ook wel van toen ze het vertelde. Hopelijk is echt alles goed. Even afwachten maar...
@Kwebbels wat vervelend voor je zus zeg! Sterkte ermee! Hier zijn de geboortezegels ook nog gewoon te koop bij het postkantoor.. Heb gister maar even een pakje opgehaald... Zo, het stofzuigen beneden is weer gedaan... Nu eerst even lekker op de bank met een tosti en daarna zien we wel weer verder.. Ik word ook een beetje moe van al die mensen die naar je kijken en steeds maar vragen 'Hoe gaat het met je?'. Ze krijgen toch allemaal hetzelfde antwoord: Goed! Tegen zulke mensen ga je ook niet een hele klaagzang houden toch! Oh, wat slaap ik slecht, moet op de 5 min. plassen, last van jeuk, aambeien, enzovoort, enzovoort Dat doen we hier wel gezellig met z'n allen... Maar ja, aan de andere kant, is het ook wel prettig dat ze belangstelling tonen toch!
Mijn buik word ook echt wel groot nu zeg. Maar dat heb je eigenlijk niet zo door totdat je jezelf op een foto ziet ofzo... Dan denk je toch ''woow wat een buik''
Kan ik me voorstellen! Is ook zo'n rotziekte he . Maar je moet wel in je achterhoofd houden dat als het er niet zo best uitziet dat de artsen tegenwoordig heel veel kunnen hoor!
miss piggle; Ik word daar ook een beetje moe van dat ze maar blijven zeggen ''laatste loodjes he meid'' en dat ze blijven vragen ''hoelang nog?'' Terwijl ik bij wijze van spreken al 10000 x heb verteld dat ik 11 juli ben uitgerekend. En aambeien, ik heb er echt last van. Ik dacht dat die neusspray een beetje hielp maar dat was maar van korte duur Ik ga straks de dokter bellen en ik sta erop dat die er wat aan doet want hier word ik gek van. kan niet normaal zitten kan niet fietsen en zelfs lopen doet pijn..