Ja gelukkig wel zeg. En er zijn ook vormen die zichzelf kunnen bestrijden zeg maar..Ik zit er over te denken om me er na de bevalling ook op te laten testen want het komt wel vaker voor in familie.
Veraatje: je voorspelling heeft gewerkt. Bloeddruk vandaag in zkh was oke, dus ik lig weer in mijn eigen bed. jij klinkt zo heerlijk ongecompliceerd zwanger. Doet me denken aan mijn zwangerschap van Nick en tot vorige week deze.... Suzanne wat jammer dat je ukje nu al zo eigenwijs is dat het zich niet wil laten zien! Maar nog even geduld dan mag je uk live bewonderen en dat is nog veeeeel leuker. Mila: hier ook vaak naar de wc moeten, gelukkig niet bij iedere draai in bed... Pff mama van Perine: effe bellen om de afspraak helder te hebben! lijkt me wel handig om te weten waar je aan toe bent. patricia succes met de huishoudelijke klusjes. Niesje: verven...t is net waar je zin in hebt, maar succes met de nesteldrang. Sen: jij ook 37 weken. Hier ook, maar thuisbevallen zit er hier niet in. Hoop dat het voor jou wel mag lukken. inderdaad een erg mooi gedichtje trouwens in je banner. Nou Ml: zet hem op misschien komt je wens wel uit en heb je Mayron straks vast. maar in een dip bevallen is ook niet alles. Sterkte. vervelend al die opmerkingen over je buik. HIer is dat echt niet. maar ik heb ook maar een bescheiden buikje, tja uk is dan ook niet groot. Silla: ik heb de meeste pakjes 50/56 en over het algemeen kunnen de beebs die combimaat goed aan, dus hoef je niet extra mee te nemen. Ik had bij Nick een geboortepakje mee en verder niet. Frank heeft toen ik moest blijven na de KS meer meegenomen van huis uit. Overigens 'zwom' Nick nog in de combinmaat 50/56. Hij heeft daar dan ook wel 2,5 maand ingezeten ipv 2 weken wat ik ook wel eens lees. lovelykids raar hoor. Frank heeft nl. net geboortezegels voor ons gehaald. Echt een half uur geleden heb ik ze hier op bed gehad. Kwebbels: jij ook sterkte met het nare bericht van je zusje. Hoop dat het voor haar ook meevalt. Nou ik ga vanmiddag de enveloppen voor de geboortekaartjes maar schrijven van mijn bed af...tenminste dat deel wat ik al heb, want de drukkerij heeft er te weinig geleverd. Grr...het hele geregel rond geboortekaartjes loopt hier echt niet soepel. Geloof dat er nu al wel 20x gemaild/gebeld langsgegaan is en nog klopt het dus niet. En bij Nick ging dat toen ook niet soepel, dus hadden we nu een andere drukkerij, maar veel scheelt het dus niet...
Sterkte Kwebbels met je zus! Tis niet niets! Hier ook zo nu en dan een mindere dag, zeker qua huishouding want ik wil het gewoon netjes hebben mar het lukt gewoon niet altijd en mijn mannetje "ziet het niet" zeg maar. Dat gestaar e.d. als je ergens (aan het waggelen) bent wordt ik ook scheitziek van...en als ik dan nog zeg dat ik een maandje moet krijg je het effect en dan komt ie natuurlijk weer.. "Je weet ZEKER dat het er maar 1 is"...zo'n dooddoener! Pffff. Net een klein wasje buiten gehangen en wat denk je...ZON WEG! Tuurlijk zal es niet, maar goed staat veel wind dus wie weet redden we het nog hihi. Verder voel ik me vandaag raar?! Kan mijn vinger er niet op leggen wat er is maar voel me raar. Nou lieve lieverds, ga zo ff "Agatha Christi's Peroit" kijken op digi TV vind ik altijd zooo leuk dus ik ga weer plat. Hmmm zie ook dat er een aantal boxershorts van de waslijn gewaaid zijn..ik had niet genoeg knijpers beneden dus dacht dat ik ze wel ff over de lijn kon gooien maar niet dus...pfffffffffff moet ik weer HELEMAAL naar zolder! Nou ja..wat moet dat moet. Latersssssss
Hier gelukkig geen last van aambeien.. Lijkt me inderdaad erg pijnlijk.. Hopelijk kan de dokter je toch iets geven waardoor het wat minder wordt.
Jah is gewoon de amerikaanse versie maar moet alleen even kijken of ik al de ondertiteling kan vinden op het net want hij staat er net 3 uurtjes op en dan moet de vertaling nog gebeuren. Nou jah, als die er niet op tijd op staat en ik wil m persee kijken kijk ik m zonder ondertiteling...
Ook zo'n opmerking inderdaad! Maar wat ik nog veel dommer vind is dat het allemaal ook zo verschilt. De ene zegt: "weet je zeker dat het er één is". De volgende zegt: "zo, jij hebt een klein buikje". En weer een volgende zegt: "zo, je staat toch al aardig op knappen". Zeg dan gewoon niks!
Fijn dat je bloeddruk goed was! Wat een gedoe zeg met de geboortekaartjes. Ik heb ze online besteld en we hebben 3x over en weer gemaild over de proefdruk omdat ik nog een foutje bespeurde maar verder niets te klagen.
Hmmm als ik het zo lees over de geboorte kaartjes Moet ik nu al de enveloppen gaan bestellen (kep de kaartjes nl. ook online gemaakt) enne al postzegels bestellen?
Bedankt Penny Jessbutterfly: sorry kwebbels: Een test voor jezelf is dan inderdaad wel handig, als het veel voorkomt. Senninha: Dank je wel Van de opmerkingen over mijn buik heb ik niet zoveel last. Wel van mensen die gewoon ernaar zoeken om een klaagzang te horen lijkt het wel . de vragen: Jij hebt zeker wel last van de warmte, daar wordt ik kriegel van, hahaha. Verder heb ik een buikband waarop staat: made with love. Die doet het errug goed, hahaha. Als je geen opmerkingen wilt moet je die niet dragen .
Ze hebben mij per ongeluk dubbel de enveloppen opgestuurd haha... Dus barst nou van de enveloppen. Het zijn nog mooie enveloppen ook. Niet dat ik in vervoering raak van een envelop, maar toch
Bij mij hangt heter vanaf wie het vraagt. Gister was manlief bij de apotheek en werd hem gevraagd hoe het met mij ging. Is eigenlijk niet goed hè dat je zo bekend bent bij de apotheek dat ze zelfs mijn man kennen en dan ook nog weten dat ik erbij hoor en ook nog dat ik zwanger ben.
Jah dat hoor ik ook veel over die benauwdheid haha... Het zal wel zwaar zijn met die warmte blablalbalablal... Er knopen ook zoveel mensen een "praatje" met me aan, ook als ik er geen zin in heb. Nu snap ik die beroemdheden maar al te goed Iedereen die je maar aanklampt en alles van je wilt weten
Ik heb alle enveloppen al geschreven (manlief zijn handschrift is echt bagger) en ook de postzegels erop geplakt. Hoef je dat niet meer te doen als de kleine er is. Kwestie van kaartjes in de enveloppen doen en op de bus. En meer tijd om aan de kleine te besteden.
Sturen jullie de kaartje meteen op als je ze binnen hebt? Ik lees vaak de "tip" om nog even te wachten als je de eerste dagen nog van je rust wilt genieten
Omdat ze de kaartje in elkaar zetten voor ons duurt het sowieso een dag langer voor we ze kunnen halen. Dan nog een dag voordat ze bezorgd worden dus dat zijn al twee dagen. De belangrijkste mensen komen toch wel gelijk kijken en de meeste wonen buiten de stad dus zullen niet gelijk op stoep staan. En als ik geen zin heb in telefoon zet ik hem uit.