Ik doe de kaartjes niet gelijk op de bus hoor..de mensen die van mij gelijk langs mogen komen bel ik toch wel op (moeder, schoonmoeder, zussen etc) En wij moeten de kaartjes zelf in elkaar zetten dus zal daar ook niet gelijk om staan te springen
Jah ik moet de kaart via de site afmaken, een mooie foto van Mayron uploaden en als ik hem dan vastleg drukken en versturen ze hem en heb ik ze binnen 24 uur. Enveloppen liggen geschreven en gefrankeerd klaar dus zou ze al heel snel kunnen sturen. Nou jah ik zie het wel...
Pff word ff gek van mijn man hoor. Hij moet even langs op zijn werk voor zijn nieuwe auto, maar dan zit ie gelijk zo te stressen en heen en weer te drentelen en zenuwachtig te doen grrr
Wat gaat het ineens hier weer hard. Gaan we de 1600 halen vandaag? Senn, dus je bent lekker aan het poetsen geweest. Heerlijk gevoel zeker? En hoe gaat het met je rug? Heb je het wel een beetje rustig aan gedaan? Senn, Lovelykids en Kwebbels: mooie buikfoto's! Kwebbels, wat een vervelend bericht. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Sterkte! Lee, gefeliciteerd met je 37 weken! Misspiggle, misschien kun je vanmiddag lekker gaan rusten? (Het is maar een tip , je bent vanochtend al zo druk bezig geweest!) Duikster, wat ontzettend fijn dat je bloeddruk goed was! Ik mag inderdaad niet klagen qua zwangerschap! Silla, wat ben je weer druk! Je zou het toch rustig aan doen? En tja qua opmerkingen heb ik er ook al heel wat gehoord. En het maakt inderdaad uit van wie je het te horen krijgt en wat ze precies zeggen. Bij de supermarkt waar ik altijd heen ga, zit een meisje achter de kassa en die vraagt regelmatig hoe het met mij gaat en dat vind ik eigenlijk best aardig van haar!
Zo jij bent flink gegroeid als ik de laatste twee naast elkaar zie! Denk dat we niet veel voor elkaar onder doen.
Ja echt he...Me vriend roept de hele tijd dat me buik zo ontzettend groot geworden is de laatste tijd. Maar zelf heb je dat niet echt door totdat je dan een foto ziet..
Patries heeft veel last van weeën maar het bekende verhaal, het wil niet doorzetten. Dus logisch dat ze even geen puf heeft om online te komen. Ze heeft al haar puf nodig om te puffen.
Wij kunnen het alleen van bovenaf zien. Loop echt niet 10x per dag mijn buik in de spiegel te bekijken van goh wat is ie groot geworden.
Ik fietste gister langs een winkelraam en toen ik keek schrok ik echt hoor... Mijn buik is egt HUGE! Ik zal straks nog een een foto maken...
Ja, is een lekker gevoel dat dat soort klusjes weer voor een tijdje klaar zijn. Met het schoonmaken van de koelkast heb ik gewoon een stoel erbij gepakt. Ik voel m'n rug wel maar het is te doen, ik kan nog lopen. Ga nu even lunch maken voor mij en de kids.