01-07-2008 Go4baby, Amsterdam, 33 jaar Droom Veraatje, Groningen, 30 jaar NinaVI , Rotterdam, 26 jaar 02-07-2008 Claud27,brabant,26jaar,2e kindje Monkeylove, DenHaag, 33 jaar, 3e kindje Joycie02, 36 jaar 03-07-2008 Daisy1975 , Brabant, 32 jaar,2e kindje(*Merel*) Senninha, Utrecht, 29 jaar, 3e kindje 04-07-2008 Niesje1980, Noord Holland, 27 jaar, 2e kindje 06-07-2008 Lientje10, 38 jaar, 2e kindje 07-07-2008 daantje86, utrecht, 21 jaar, 2de kindje , Mirre 08-07-2008 Susi, 1e kindje. 10-07-2008 Anne75, Rotterdam controle lijst: 07 nov monkeylove vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 15 nov daisy1975 eerste echo 19 nov veraatje eerste echo 20 nov claud27 vk 26 nov daantje86 eerste echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 27 dec daantje86 vk Zo mezelf ook even toegevoegd op de lijst. Ff snel bijgelezen, hoe gaat het meiden? Aan deze kant ook ontzettend moe, maar s nachts na het wakker worden niet meer kunnen slapen.. Brrr net ff in bed gelegen omdat ik bekaf was, maar nee hoor slapen lukt niet. Krijg er een PUNThoofd van haha. Gisteren gyn gebeld ..13 nov 1e echo...erg spannend! Voel me verder goed. Heb alleen sinds vanmiddag soms een beetje een licht gevoel in m'n hoofd (tussen draaierigheid en misselijkheid in) en m'n buik borrelt (darmen zijn ah opspelen) als een gek! Hoop niet dat m'n zieke collega die gisteren (welleswaar ziek) toch kwam werken me heeft aangestoken. Ach het zal er allemaal wel bijhoren. Ons hondenkind doet zoooo anders..hihi...hij voelt dat er iets gaande is, dat is duidelijk. Knap he dat zo'n beest het voelt. Verders voel ik me (op wat lichte kwalen na) gewoon lekker en happy! Knuffel!
Zooo wordt aardig wat afgekletst hierzo, gezellig! Tjonge daisy kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Goed hoor dat je even contact met vk hebt opgenomen. Haalt misschien toch weer wat spanning weg. Voel eigenlijk op af en toe wat steken na niets. Ben wel erg verstrooid. bv koffie zetten en die vervolgens vergeten, verkeerde dingen zeggen etc. Heb vanochtend voor de zekerheid nog maar een test gedaan haha. Was zenuwachtiger dan bij de eerste moet ik zeggen. Maar weer positief gelukkig! Mag bijna weer naar huis..
Anne75 Zo herkenbaar haha ik heb vanmiddag ook nog eens een test digi van CB gedaan en off course weer ZWANGER, maar toch he..ff die bevestiging ..hihi. @Daisy, Jeetje meis ff schrikken goed dat je VK hebt gebeld. Maak je niet teveel zorgen hoor. Ohja vergeetachtigheid en vaagheid ..zelfs collega's zeggen er al wat van Ennuh HEBBEN JULLIE HET OOK ZO KOUD? Brrr ik heb het steeds koud. Mirre
van een kale reis terug ... blijkbaar zijn er bij dreambaby niet echt leuke dagboekjes. wel voor na de geboorte, maar dat heb ik nog niet nodig nu he! ik wil er zo eentje waar ik de echo's kan inkleven en bevindingen in schrijven zoals wat ik voel en andere dingetjes.. jullie begrijpen het wel zeker? waar kan ik dat nu vinden? in een boekhandel misschien? Hoe gaat het daisy? al wat meer kunnen ontspannen? Kristine
Heej ladies,echt superlief jullie reacties,fijn om te weten dat jullie meeleven! Ik heb het idee idd ook dat mijn broeken al strakker gaan zitten,pff dat is wel errug vroeg! Ook ik heb een 9 maanden dagboek,bij Merel had ik die van Marianne Amelink,erg leuk en nu heb ik een andere die heet:Jouw zwangerschapsweekboek van Lenny Duijvelaar,het leuke ervan is dat papa er ook in mag schrijven.... Papa ook weer blij,hahah! Omdat ik zo sterk het gevoel heb dat het deze keer goed zit ben ik weer helemaal opgeknapt,(heel eind dan ) Vergeetachtigheid heb ik ook best wel last van,gister kwam de kapster mun haren verven en knippen,had ik geen verf in huis,helemaal niet aan gedacht En koud heb ik het ook,loop hier met een vest en een das om m'n nek,hihi.... -x-
Ja, last van een fluitketel in mijn hoofd en duizelingen maar dat komt door mijn plots doofheid. Op het gebied van zwangerschapskwaaltjes echt helemaal niets! Maakt aan een kant wel onzeker hoor. Had ik maar een paar keer per dag wat steken in mijn zij als zijnde bandenpijn of zeurde mijn borsten maar iets dan wist ik in iedergeval dat er iets gebeurd in mijn lijf. Bij de vorige miskraam verdwenen ook al mijn klachten inene en nu heb ik ze nog niet eens! Zal je zien dat morgen alles anders is en ik spijt heb dat ik vroeg om klachten, ha, ha!
Hoezo plotse doofheid? Ja je zal zien Sen dat je dit niet had moeten zeggen,jij wil kwaaltjes nou pas maar op ,hahahaah.... -x-
Oh nee, ik zag net wat bruine afscheiding in mijn onderbroek. Ik las net dat Daisy dat vandaag ook had. Geen idee wat het betekent, maar ik ben er niet gerust op. Ik heb geen rood bloed en heb ook geen krampen ofzo, maar alleen dus wat lichtbruine afscheiding. Normaal begint mijn ongi vaak ook zo..... Ik zal toch niet zó snel na mijn positieve test al een miskraam krijgen? Lieve meiden, willen jullie ook voor mij duimen en bidden? Marieke
Marieke, het hoeft niets te zijn maar ik snap maar al te goed dat dit klote is.... Tuurlijk ga ik duimen voor jou en ook voor Daisy...
Marieke meid,ik weet hoe jij je nu voelt,wan ellende! Ik ga heel heel erg hard voor je duimen meis! Het hoeft niks te betekenen he dat weet je en mijn VK zei,of oud bloed of misschien innesteling...... Sterkte! [-o< Liefs en een knuff voor jouw!
Sjonge sterkte allebei (Daisy en marieke), wat een stress eigenlijk he dat zwanger zijn. Nooit gedacht....... Ga van't weekend ook maar eens kijken voor een boek. Maak me trouwens ook nog zorgen over het volgende;... m'n vriend en ik hebben op vrijdag en zaterdag gedronken en de zondag, maandag en dinsdag had ik een smile op de ovutest . En dus meteen raak. Na de smiles /dus bevruchting uiteraard geen druppel meer aangeraakt maar baal wel enorm..... Had liever ervoor op die zaterdag en zondag ook niet gedronken. De maand ervoor had ik dus heel de maand niet gedronken en dacht nu dus, jaa kan misschien wel een jaar gaan duren. Heel verhaal geworden maar moet er toch steeds aan denken. Nou goed.. ik ga eens koken! groene groente hihi ben ook maar alvast aan de calcium melk begonnen
Nou dat is niet zo erg hoor. Pas met 6 weken (geloof ik) heb je pas een bloedband met je baby. Ik ben nog veel erger Een maand na mijn miskraam ben ik weer begonnen met roken en ben gestopt op de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger was. Daisy.... Ik heb jullie site van Merel bekeken en gelezen (met tranen in de ogen). Een hele mooie site heb je voor haar gemaakt!
Ha dames! Hier is weer stevig gebabbeld! @ Marieke: ik heb drie keer een roze veeg gehad (dat je ziet dat je een druppel bloed hebt verloren maar vermengd met de afscheiding weer verdund) Een keer ook bruinig (was een dag later). Mn HA vertelde dat dat niet erg is. Die innestelling duurt wel eventjes. Je Baarmoeder is heel sterk doorbloed dus dat er een bloedvaatje wordt geraakt komt vaker voor. (mn schoonzusje had het ook). Maar ik snap dat je schrikt. Had ik ook. En nog steeds loer ik af en toe even of alles goed gaat! Het blijft een spannende periode. EDIT: @ Daisy: lees nu ook dat jij ook zo'n rare veeg had. Snap dat je je rot schrikt. Zeker na wat je al meegemaakt hebt. Ik heb de site van Merel laatst ook zitten lezen en de tranen rolde over mn wangen. Zo mooi gedaan en zo sterk hoe jullie het hebben beschreven. Heb veel respect voor hoe jullie hier samen mee om zijn gegaan. Een dikke knuffel! Nu even lezen wat jullie verder zoal beleven... Tot zo!
@ Veraatje--Shake hands meis..Vorige week donderdag had ik een soort ingeving en heb ik geen sigaret meer aangeraakt ..In juni idem dito met de eerste zwangerschap meteen gestopt; na de miskraam twee weken erna weer begonnen met roken... ik kan in één keer stoppen als ik wil..Ooit eens 7 jaar niet gerookt na een stevige longontsteking.En onder invloed van stress(scheiding 5,5 jaar geleden) weer begonnen.. Vorige week nog een Guinness(Iers bier van 8%)gedronken..Zooooo lekker.Dat zal ik voorlopig ook maar effe laten... @Mirre..ik heb het ook steeds zo koud..Maar normaal heb ik het nooit koud.Ik werk in de zorg en een klant noemt me altijd de zuster met de hete handen lol Dat was vanmorgen anders dus...hahahahahah.Ze snapte er niets van... Susi
Hallo allemaal, Net terug van een hele lange dag op het werk... Ben nu dan ook echt moe, maar dat zou ik denk ik sowieso zijn geweest. Verder geen gekke dingen. Ik heb het wel snel koud inderdaad en met regelmaat krampjes. Maar verder voel ik me prima. Marieke en Daisy, Pfff das wel even schrikken he? Maar zoals de andere ook al zeggen, het gebeurd vaker en hoeft helemaal niets te betekenen. Een vriendin van mij die nu 10 weken is, had rond deze tijd zelfs een dag lang rood bloed, best veel en haar echo zag er prima uit, niets aan de hand gelukkig. Ik ga nu lekker ff op de bank hangen. Liefs, Lientje