wat lief van patries zeg om ml nog even succes te wensen hopelijk gaat bij haar alles goed en mag zij ook gauw haar kleintje vast houden... volgende week gaat ons bed op klossen lekker hoog...gr heidi
Nina: je kunt de trappelzak/voetenzak en dat binnending gezamenlijk gebruiken. Ik heb voorlopig de voetenzak er wel in laten doen, mocht het nu de komende tijd ineens heeeel warm worden kan hij er altijd uit voor we naar huis gaan. Klysma: geen verstand van... ML: jij ook al echt actief aan het rommelen. Hoop dat het snel verder doorzet voor je. de regelmaat is er al wel... als ze onder de douche niet weggaan zijn het inderdaad echte weeen. Silla: het aanbod van je schoonmama is in elk geval lief! Hier wil schoonmama ook wel vanalles doen voor me nu, maar zonder eigen vervoer, met een busstaking gaat dat niet zo soepel... Ze is echter wel bezig met klusjes die ik zelf nog had willen doen, zoals dekbedhoesjes naaien voor Nick etc. dat is ook al errug lief. lust je wel tonic trouwens, schijnt hetzelfde effect te hebben als bitter lemon! kun je brandnetelthee trouwens niet proberen om het vocht wat af te drijven. Hier werkt dat wel en zo heel smerig is het nu ook weer niet. Lijkt veel op groene thee. Cristie: fijn dat STeijn aan het opkanppen is! Essie: denk aan jezelf. je vervangster moet toch ook haar eigen weg vinden in het werk, en alles wat jij weet weet zij toch niet... Veraatje: mooie buik! enne wie is de fotograaf? Patries: wat vervelend dat het niet doorzet! duimpjes draaien dat het snel mag veranderen. mamavanperine: hier in het ziekenhuis doen ze dat ook niet hoor. inleiden gaat hier vaak met gel en dan kijken of er wat gebeurt. Infuus kan pas als er al ontsluiting is begreep ik en de vliezen gebroken kunnen worden. Niesje: ik ga meestal op de toiletpot zitten om mijn benen/tenen af te drogen of ik laat het Frank doen. en mijn teennagels...die zijn inderdaad te lang op het moment. maar alleen het idee al maakt me moe om er iets aan te doen. bed op klossen: hier voorlopig dus echt niet! ik vind het zo al een avontuur om in en uit bed te komen en als het dan nog omhoog moet ook, is het helemaal niet meer te doen. En aangezien de slaapkamer toch mijn hoofdverblijf is op dit moment... nee, mannetje en mijn paps zetten het maar mooi omhoog als ik nog in het ziekenhuis lig, dan kan de kraamzorg dan de controles wel op bed doen. t is wel goed...
Heb bij het laatste buddy nieuws nog even een aanvulling gegeven. Enne geen moeite hoor voor het doorgeven. Daar ben je toch buddy voor. Ik hoop alleen dat het voor niemand verder zo gecompliseerd verloopt.
Ik lach me dood "something about mary" op tv, en ben stiller heeft zn piel nu tussen de rits, het blijft grappig! Bed op klossen hmmm, kw8 ff dinsdag af, als t toch een ks word dan lig ik minstens 4 dagen in t ziekenhuis en mss wel meer, dan blijft er ook niet veel meer van die 8 over dat de kraam bij me thuis is, kvraag me af wat voor mezelf fijn is na de ks een heel hoog bed of zoals t nu is.. die van ons moet bytheway op van die idiote frisdrank of bierkratjes, omdat er geen klossen onder passen :x enne frambozenbladthee zou toch ook helpen met weeën opwekken?
miss sil je hebt na keizersnede recht op 2 dgn extra zorg hoor dus das 8 plus 2 is 10 min 4 a 5 dgn ziekenhuis is dus nog 4 a 5 dgn zorg en met je zere ks buik is een hoog bed wel lekker heb je niet die spieren zo nodig......gr heidi
Ik heb eerder het idee dat door die idiote hoogte het me meer moeite kost om uit bed te komen dan minder. Ik ben best lang, maar kan net op de rand van het bed gaan zitten nu en dan is het veel lastiger om mn benen er in te krijgen. Maarja, ze moesten er vanaf week 37 onder en man is er natuurlijk niet dus moest het al wel. Het dekbed zit er niet echt helemaal goed in. hou aan de zijkant ineens allemaal ruime over zeg. maar vind het wel best zo hoor. als man weer thuis is verschonen we wel weer opnieuw.
Hey! Nou, ik heb gedouched en ben gaan liggen en het leek in eerste instantie zelfs allemaal wat krachtiger te worden, maar nu is het bijna helemaal weggetrokken Helaas dus maar ik heb goede hoop op een beter vervolg
ik vind het eruit glijden altijd heerlijk....en erin schuif ik meestal naar achter en pak mijn benen er even bij..maar ik vind het met mijn bekkeninstabiliteit altijd hherlijk maar ons bed is nu niet erg hoog hoor dus vandaar dat het straks wel lekker is... weten jullie wat ik mis lekker op mijn buik liggen ben blij als dat straks weer kan...
hier ook bierkratjes onder het bed, klossen zelf passen inderdaad niet. en na een KS is een hoog bed inderdaad best prettig! ML: jammer dat het weer helemaal wegtrekt! Heidi: dat wil ik ook errug graag weer op mijn buik inslapen! Hoorde overigens vorige keer van de VK dat dat ook helemaal niet slecht is, ook niet na KS omdat het het samentrekken van de BM positief kan beinvloeden. Nu heb ik in het ziekenhuis niet moeten denken aan op mijn buik liggen, maar vlak daarna kon ik het toch al goed hebben met mijn wond van de KS
Ahja op je buik slapen is fijn he, kan me bijna niet meer voorstellen hoe t is. Kga fftjes kwartier op zn kop liggen voor de tv, wie weet..
ik kan nu niet meer op mijn buik liggen past niet meer....dus straks maar weer ik kon het ook al weer snel hebben hoor op de buik.... ik mag nu alleen op mijn linkerzij slapen en das net de kant die ik niet fijn vind maar anders wordt er iemand in mijn buik boos....
Patriesje, heel veel sterkte! ML, ben aan de ene kant blij dat het ff rustiger geworden is maar ik kan me voorstellen dat je mss nu ook graag wil bevallen. BD, slaap lekker meis! Bed op klossen...wij niet. Ik heb nieuwe poten voor mijn Boxspring besteld en dan komt mijn bed op 65 cm (heeft mijn moeder ook) en de kraamzorg gaat hiermee akkoord! Alleen ben ik ook erg bang op het moment hoe ik dan uit bed moet komen omdat ik er nu ook al niet echt soepeltjes uit kom hihihi. Hmmm verder weet ik het niet meer. Ik ga afsluiten ik ga nog ff de overhemden van mannetje strijken, deze zijn gelukkig van dermate materiaal dat ik er zo klaar mee ben dus 1x de bout erover en klaar! hihihi En dan lekker in het bedje! Mannetje wil er ook vroeg in...nou ik weet wel wat dat betekend hihihi. Hij gaat nu nog ff zijn motor hoeft ie dat morgenochtend niet te doen. Nou chica's fijne avond, ik hoop dat iedereen morgen weer fris en goedgehumeurd en diploos uit bed komt! Veel leifs!
ML, vind je het zelf jammer dat het minder wordt? Het blijft natuurlijk toch een teken dat het in aantocht is he. Het bed hebben wij vorige week verhoogd. Mijn man heeft iets laten maken op de zaak waardoor de poten verlengd zijn. Het is nu 70 cm en het valt me eigenlijk wel mee. Het is natuurlijk wel hoog, maar ik ben er alweer aan gewend. Mijn zoontje heeft een minivakantie van school van ma t/m wo. Ze verzinnen hier op school altijd van die aparte dingen?! Gelukkig ben ik vrij, dus deze keer hoef ik niks te regelen. Woensdag is mijn man ook vrij, dan gaan we naar de Ikea enzo om nog wat spulletjes te kopen voor de nieuwe kamer van Chris en misschien ook nog voor het kleine meisje in de buik. Niet dat ik nog echt iets nodig heb, maar je weet maar nooit wat je tegen komt. Wel moet ik nog een babyfoon hebben bedenk ik me ineens. Die van Philips Avent schijnt goed te zijn, iemand ervaring mee? Lientje
Ik ga ook lekker slapen... Net viel ik 2 keer bijna in slaap dat ik in bed lag en werd alle2 die keren wakker door mijn eigen gebrom dat in mijn hoofd echoode Ik vergeet steeds maar die stomme klossen te halen, nou jah... Komt wel goed...
ml ik zou wel even opschieten met klossen hier zijn ze al op.... willen njullie even in mijn album kijken daar staan foto's van mij in en wat leuke kapsels die ik wel leuk vind maar weet niet welke ik moet kiezen help