Oew moeilijk, ik ben geen korthaarmens maar als ik dan zou moeten kiezen denkik dat... De 2e leuk zal staan met een heavy kleurtje erin...
Heidi: ik vind de laatste (of eerste foto) van je album het mooiste kapsel. en hier moet ik verplicht of rechts slapen van ukkie... en dat ga ik zo maar proberen. trusten ladies
Oh spannend ML! ik hoop dat het maar snel doorzet maar ja dit kunnen ook gewoon voorweeen zijn maar het is toch een begin he Wat naar dat het niet doorzet bij Patries! ik hoop dat de baby maar snel besluit te komen kan me voorstellen dat dit heel vermoeiend is. Hier ook alweer de hele avond harde buiken, maar ja dat heb ik ook iedere dag! Mis me man ook vreselijk nu! bah! die zit nu lekker in Turkije en k hier in dat koude land .. Gelukkig is mijn zusje er tot dinsdag en die zorgt goed voor me dus das erg fijn
Spannend allemaal hier ! ML: Succes, ik hoop voor je dat 't doorzet Patricia: Jij ook succes, kan me nauwelijks voorstellen hoe 't moet zijn om al zo lang bezig te zijn.. Sterkte ! Verder heb ik niet veel opgelet, 't zit hier af en toe wat te rommelen maar omdat ik nog nooit 'n harde buik ofzo heb gehad ga ik er maar vanuit dat dat 't is .. : Slaap lekker iedereen, ik kom morgen voordat ik naar m'n werk ga nog ff spieken of er al babynieuws is !
Zo heb een uur op se kop gelegen, ben nu vet duizelig! Heidi ik persoonlijk vind t eerste kapsel t leukst van Alysa Milano, maar kan ook zijn omdat ik haar t knapst vind hoor. Weltruste voor wie gaat slapen!
Waarom doe je dat dan? Senn, bedankt voor de updates! Patricia, ik hoop voor je echt dat het nu eens opschiet! Niesje, ik ken het probleem bij het afdrogen. Duikster, de fotograaf is een vriendin van mij die schrijft bij de oktober mama's en die hier nu regelmatig meeleest omdat het zo spannend is! Silla, veel plezier bij het strijken. ML, jij ook succes en hopelijk schiet het bij jou nu ook op!
16 jun Mirjam 2112 om 11.00 uur gyn 16 jun Lovelykids om 11.30 uur vlos 16 jun Christiea om 14.30 uur gyn 16 jun Bloem82 om 15.50 uur vlos Succes morgen, meiden!
Goedemorgen! Jeetje...kan alweer niet slapen....stond al om 6 uur een was buiten op te hangen... Heidi, persoonlijk vind ik dat 2e kapsel met dat felle kleurtje het mooist! Patries hoe staat het bij jou? En ML, een beetje kunnen slapen? Verder laat mn geheugen me in de steek.... Dames met de afspraken vandaag: Succes!
Zo Patricia34, zie dat ik niet de enigste vroege vogel ben. Ik werd vanochtend wakker van de voorweeën, maar duidelijk nog niet het echte werk. Meer zo'n vaag ongi gevoel wat opkwam zetten en weer wegzakte. Lientje, ik ben ook zo wispelturig hoor, zo haalde ik mij vorige week in mijn hoofd dat het toilet geverfd moest worden en vannacht heb ik me bedacht dat ik het tafeltje en stoeltje in Damian's kamer turkooise geverfd wil hebben. hihi Heidi, wow dat zijn wel ultrakorte kapsels! Ik vind zelf de eerste leuk met nog een paar van die plukjes, dan kun je toch nog wat varieren. Ik denk dat ik zelf morgen naar de kapper ga voor een stuk eraf. Damian was voor zijn doen erg vroeg wakker dus die kan lekker vroeg naar het kdv dus ik ga ons nu maar eens aankleden. Patricia en ML, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?
Goedemorgen ook vanaf hier... Hier weer een brakke nacht helaas... Veel last gehad van harde buiken en steeds naar de wc... Nog steeds is het wel aan het rommelen, maar wanneer het nou een keer doorzet? Ach ja, nog ff geduld... Hoe zou het met ML en Patricia zijn? Niesje, kan je zelf aangeven hoelaat je Damian brengt? Fijn lijkt me dat.. Ff wat meer tijd voor jezelf. Nou, ik kruip nog weer ff mn bedje in denk ik maar... Liefs Wendie
Ja hier ook een vroege vogel die toch maar weer besloten had om even te gan slapen. Ging om 5.30 uur Niels zijn mobiel, het werk. Dus ik zei gelijk al laat me raden, of je een vroege dienst wil draaien i.p.v. een late. Zijn chef, hoe raad je het zo. Niels, alsof je me om 5.30 uur uit bed zou bellen dat ik vandaag vrij mocht nemen. Dat vond zijn chef wel een goede. Dus Niels is maar op gestaan en ik heb het laatste uurtje tot de wekker even lekker gedoezelt. Sven kan ieder moment opgehaald worden voor school en Maarit ligt nog heerlijk te slapen. Ik heb verder geen updates van Patries gekregen dus ik hoop dat ze een beetje de nacht is doorgekomen. Zal haar zo even sms-en om te vragen hoe het gaat. ML, hoe is het nu bij jou? Ben jij een beetje de nacht doorgekomen? Wen, balen meis dat het niet doorzet en je daardoor slechte nachten hebt. Ik hoop dat je nog even lekker kan slapen. Niesje, jij ook al voorweeën. Lekker hoor Damian een dagje naar het KDV, kan je lekekr "rustig" aan doen. Ik geloof dat je weer gaat verven? Miss Sil, wat dacht je als ik op mijn kop ga staan dan draait de kleine misschien? Is je duizeligheid over? Veraatje, geef je vriendin maar een compliment voor de foto's. Is haar forumnaam niet Rolia o.i.d. Ik weet het heb zw schaps dementie dus voor het zelfde geldt dat ze heel anders heet. Mila, fijn dat je zus er is maar inderdaad niet fijn dat je mannetje zo ver weg zit nu. Iedereen met afspraken succes vandaag!
Goeiemorgen, ik ben redelijk de nacht doorgekomen. Er bljft een zeurend gevoel, maar okwee... Whahah miss Sil een uur op je kop staan Hoop dat het helpt
Goeiemorgen! Ja ik ben vroeg vandaag! Ja op se kop, niet echt echt op zn kop maar met kussens zo liggen dat je buik best wel andersom ligt, tip van de vrouw die zwangerschapsgym geeft (doordat je "op de kop" ligt schieten de billetjes mss een btje terug, die al een btje ingedaald zijn en zo heeft de baby ruimte om te draaien) en ach proberen kan altijd! ML fijn dat je toch redelijk hebt kunnen slapen! Een heleboel dames al aan de rommel lees ik! Senninha half6 is errug vroeg zeg! Dames die controle hebben succes vandaag!
goedemorgen laat ff weten dat ik nu aan het bijlezen ben va vrijdag dus zal ergens in de loop van vandaag overal op reageren. wil zo nl eerst de douche schrobben en dan om 11 u weg naar de stad en vk en daarna ben ik er weer. maar weet niet hoe snel ik bijgelezen ben, want zaterdag heb ik ook een poging gedaan maar toen kwam ik hooguit 5 pag verder doordat ik steeds erbij weggeroepen werd. moet nu dus nog zo'n pagina of 30, maar wou toch even laten weten dat ik er gewoon loop en dat er niks aan de hand is met mij. heb het alleen druk gehad van het weekend met een ziek kind, verjaardag en vaderdag. verder geef ik nadat ik bij de vk ben geweest wel een update. dus tot later
Maar de vroege dienst begint om 7 uur dus al iemand zich 's nachts ziek meldt moet er wel vervanging komen en worden mensen hun bed uit gebeld.
Phoeh ja dat is echt vroeg zeg! maar dan issie wel weer eerder thuis vandaag toch! aah zielig hielprikjes krijgen die beebjes, ligt het nou aan mij, als ik zo'n babytje zie moet ik al bijna huilen, echt stom!
Jah vind het ook altijd mooi om te zien hoor die pasgeboren baby's. Gister besefte ik ook echt dat het wel heel dichtbij is dat ik bijna zo'n klein cutertje mag knuffelen en verzorgen. Die kleine handjes, die kleine vingertjes die zich strekken, die minivoetjes, die minibilletjes