Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Ja echt supercute!
    ze zijn nu bezig met een keizersnede dus ik ga ff goed kijken wat er allemaal gebeurd, dan kan ik een btje wennen. Wel spannend!

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Goede morgen!

Hier een gezellig weekend gehad.

Nog geen baby`s geboren zie ik.. vind het zo spannend allemaal haha, krijg spontaan weeen :p

Mn zusje heeft vandaag eindgesprek van dr opleiding, mn vriend krijgt zn tentamen cijfer terug. Dan hebben we Ml, en patricia nog ik hoop zo voor jullie dat het doorzet, en jullie heel snel jullie ukkie in handen hebben :)

en nátuurlijk, VOETBAL! wij gaan zaterdag naar amsterdam om te kijken in de kroeg, heb er helemaal zin in, hoop alleen dat er geen baby komt voor de tijd.. of ondertussen haha. maar dat zou wel wat mee vallen :D

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedemorgen allemaal

het is hier dus relatief rustig gebleven vannacht...mooi

en ja het zijn ultra korte kapsels maar dat vind ik altijd wel leuk ik ben ook altijd wel aan het spelen met kleurtjes etc heb al van alles gedaan maar ik denk dat ik het nu een beetje bruinig doe ofzo want die knal kleurtjes en een ziekenhuisbed passen niet zo goed bij elkaar....lijk je vaak nog wat witter dan je bent tussen de lakens...

is zo vroeg de kraamafdeling er al op....Hier staat hij smorgens al op nederland3 dus ik zie niet veel tv....
    en dat lijkt me ook niet zo super voor de meiden om te zien hoe een keizersnede gaat....
    nou ik zal eens even kijken wat er zo op komt...gr heidi

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Ik doe iedere ochtend een poging om bij te lezen, maar jullie kletsen zoveel ;)
    Nog geen baby's hmmm jammer hoopte er een beetje op.

Heb zelf een slechte(re) nacht gehad , jeetje wat een maagzuur! :idea: denk door de zelfgeperste jus! Maar ff niet meer doen dan.

Kreeg best shocking -nieuws dat een collega-tje van me die ook zwanger was bevallen is (geplande ks) van haar 2e....ook een dochter, was de eerste ook....en dat gelijk na de geboorte Down syndroom is geconstateerd.
    Al m'n andere collega's hadden gez. dat ze dat maar niet tegen me moesten zeggen zo vlak voor m'n bevalling,maar 1 collega waar ik erg close mee ben belde toch op afgelopen vrijdag met dit nieuws.
    Was er best een beetje onderste boven van...temeer omdat ze zich zo verschrikkelijk goed voelde deze zw.schap (fit, niet misselijk etc) dit in tegenstelling tot de eerste zw.schap.
    Probeer het maar een beetje te laten bezinken, maar jullie herkennen het vast wel...ik kan best Emo-buien hebben nu.

Nou lees vandaag nog wel regelmatig mee, maar ga straks eerst ff naar het zh voor bloedprikken (HB en suiker)

Liefs Mirre

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Kben echt moe!
    Kga nog ff op de bank tukje doen.

Gister goede film gezien, mr. Brooks op on demand. Met Kevin Costner en Demi Moore, spannende film!

Nou tot later!

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heidi, ik zou 't kapsel van de 1ste foto (Alyssa) doen.

Mss Sil, nog steeds last van duizeligheid.

Niesje have fun at the hairdresser!

ML, wel lekker dat je redelijk geslapen hebt, dat zeurderige gevoel zal nu denk ik wel blijven tot aan de bevalling.

Mirre, wat vreselijk nieuws zeg. Bah!

Lovelykids..doe je rustig aan vandaag?

Verder weet ik het niet meer sorry!

Hier gister wat bedgymnastiek ;) gedaan nou voor het eerst dat ik GEEN harde buik kreeg na " de climax" zeg maar :s, dus dat werkte niet hihihi.
    Maar daarna kon ik niet in slaap komen dus ben maar naar beneden gegaan. Om 4 uur weer naar boven (nadat ik toch een tukkie gedaan had) en vanmorgen werd ik weer vroeg wakker omdat mannetje altijd zo lekker zachtjes doet 'smorgens MAAR NIET HEUS hihi(dat ik dat al 8 jaar volhoud hihihhi), tevens MOET ie altijd (van zichzelf) mij een zoen geven als ik nog in bed lig te slapen, maar hoe lief ook, ook dat gaat niet zonder slag of stoot want het moet precies op mijn mond en weer wat nieuws, ook mijn buik krijgt een zoen hihihihi! Dus kep me nu maar opgefrist, jogging pak aan en plof straks nog ff op de bank. Ben nl. nog wel mega moe.
    Vandaag moet ik ook weer een lunchcurve doen voor mijn suiker! Pfff geen zin an. Gelukkig is het maar 1 prik in de arm en 2 in de vinger. Ik hoop nu een normale uitslag te hebben, want vorige keer dachten ze aan zw.suiker maar ik had smiddag's gewoon niet goed gegeten (vanwege maagzuur).

Nou neem nog maar ff een shotje melk want tussen 12:00 en 13:30 uur mag het niet meer.

Greetz

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen dames,

Nog geen babynieuws zie ik. Jammer hoor.

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Goedemorgen,

Ook ik heb een vreselijke nacht achter de rug. Van 4 - 6 wakker gelegen met kramp en daarna gelukkig nog weer kunnen slapen en nu ben ik weer krampvrij.

Niesje, bij jou begint het voorwerk nu ook. Spannend. Is de babykamer wel al klaar?

Knuffelkonijn, balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.

Patricia, om 6 uur al een was buiten ophangen? Wow, lekker vroeg!

Senn, jij ook al zo vroeg wakker maar gelukkig heb je nog even kunnen slapen. Je hebt in elk geval geen last van zw dementie, want het is idd Rolia en die liet mij al weten heel trots te zijn op de reacties die ze hier las.

Lovelykids, beterschap met je kindje!

ML, dus bij jou is het ook niet doorgezet?

Mirre, vervelend nieuws zeg!

Silla, bedgymnastiek? :D En daarna niet meer kunnen slapen. Het zit je ook niet mee he de laatste tijd met slapen!

Ik ga mij eens douchen!

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Hier een beetje een rotnacht ook, ik ben sinds gister verschrikkelijk verkouden dus me neus zit helemaal dicht! Lastig om dan in slaap te komen, en wakker worden met een hele dikke, droge keel :( Mannetje moest vanmorgen om 6 uur deruit dus ik was ook klaarwakker maar ben tochmaar terug gegaan..
    Toen had ik zo n rare droom :( Ik droomde dat ik op bed zat en het hele bed was zeiknat van het vruchtwater en iedereen zag dat en zat ernaar te kijken. Toen werd ik wakker en voelde vanuit mijn muts( :rolleyes: :oops: ) ook druppels lopen :( Het liep zo langs me been zeg maar...en een paar minuten daarna kreeg ik hele erge krampen, alsof ik ongesteld moest worden of heel erge diaree ofzo(alhoewel als ik ongesteld moest worden kreeg ik altijd van die ''diareekrampen'') Wat moet ik daar in godsnaam van denken?

Sen; Nou dan is je man de nacht wel weer lekker thuis toch?
    Veraatje; Ook al krampen gehad? Is het nu wel over?
    Heidi; Oeeeh wat kort zeg, maar wel heel leuk! Ik ben meer van het lange haar en als het niet meer in een staart kan word ik al gek :rolleyes:
    Niesje; Hoe staat het met je mans rug? En is de babykamer al klaar? Zou wel lekker zijn want zo te horen begint het bij jouw ook te rommelen
    Mirre; Wat een nieuws zeg :(
    Miss sil; Ik hoop voor je dat al die moeite wat uithaalt en dat je eigenwijze baby nu toch eens gaat draaien! (Van wie heeft ie dat eigenwijze eigenlijk? :p :) )
    Silla; SUcces straks met de prikken...

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Kwebbels: je verloor dus toen je wakker was ook wat vocht? Zou vruchtwater kunnen zijn. rook eht zoetig? Heb je die krampen nu nog?
    @Veraatje: mooie foto zeg.

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kwebbels, mss vruchtwater? Wel spannend! Mss ff de VK bellen to be sure?

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen meiden!

Heb een mega druk weekend gehad, dus heb helaas niet echt tijd gehad om hier mee te kletsen.. Maar goed de babykamer is nu wel eindelijk af!

Jeetje al een boel aan het rommelen zeg. Ben benieuwd hoe het met patries is.
    Buddy jij ook al aan het rommelen? Ik hou mijn sms in de gaten hoor :)

Balen knuffelkonijn dat je weer slecht geslapen hebt. Hopelijk kan je nu nog een beetje slapen.

MissSil ik hoop dat de truc van op ze kop helpt! Ik heb er inderdaad ook wel eens van gehoord, dus wie weet!

Annnoniem, leuk voetbal kijken in de kroeg! Dat doe ik normaal gesproken ook altijd, maar denk dat ik nu toch liever thuis blijf en wat vrienden hier uitnodig.

Heidi, ik vind eigenlijk alle drie de kapsel wel leuk. vooral de eerste, die hele korte. Ik zou het zelf echt nooit durven! Vind het wel stoer dat je zo kort durft te gaan! Ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest.

Mirre, balen van het maagzuur. Denk inderdaad wel dat het door de versgeperste jus komt. Bij mij werkt alles wat met citrusvruchten te maken heeft direct op maagzuur. Heb daarom al heel lang geen jus meer gedronken. Heb er wel onwijze zin in... Denk dat het eerste wat ik op mijn kraambed wil een boterham met filet american en een heel groot glas jus is!
    Mirre dat is inderdaad heftig nieuws zeg. Probeer het inderdaad maar van je af te zetten.

Silla succes met je lunchcurve straks.

Kwebbels, het zou zomaar een begin kunnen zijn... spannend!

Groetjes,
    Lee

13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen dames,

Heidi ik vind ook het eerste kapsel het leukst. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen!

Nou al een hoop dames aan het rommelen. Ben wel heel nieuwsgierig hoor, hoe het allemaal gaat lopen!

Ik heb eigenlijk vrij goed geslapen, alleen te kort, dus zo nog maar even een tukkie doen ;)

14. kwebbels

Ja inderdaad het zou vruchtwater kunnen zijn, heb er eigenlijk niet aan geroken :oops: En die ik heb 2 keer krampen gehad toen ik in bed lag..Nu heb ik ze niet meer... :(

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    misschien ff navraag doen bij de vk. Nu ook geen vocht meer?

16. kwebbels

Nou ja, het is nog wel vochtig daar beneden, de afgelopen 2 dagen zo vochtig dat mijn spijkerbroek ook hele natte plekken had zeg maar bij mijn kruis :confused: Nu loopt het er niet meer uit. Hoe ziet vruchtwater eruit?

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik ga maar s ff lekker douchen. Weer ff gymnastieken om bij mn voeten te kunnen :)

18. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Dat klinkt toch wel asls meer vocht dan normaal hoor. ik zou zeker de vk ff bellen dan. Geloof dat vruchtwater helder vocht is met evt. witte vlokjes er in. Ruikt zoetig, dus niet die scherpere urinegeur.
    Ik ga ff douchen nu. Succes meis.

19. kwebbels

hmmmm, maar ik heb er niks van opgevangen. Kan de verloskundige er dan wel wat mee? :(

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Kwebbels, als het vruchtwater is dan kan je het niet tegenhouden in tegenstelling tot urine (op je hand blazen!)
    Het zou ook heel goed gewoon afscheiding kunnen zijn maar dat ruikt niet zoetig.
    Het slimste is om nu een inlegkruisje in te doen zodat wat er eventueel nog uitloopt opgevangen word zodat de vk daar naar kan kijken en ruiken. (ja goor idee ik weet het maar wel heel handig)

Share This Page