Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Kwebbels, ik zou het wel even in de gaten houden.
    Je had er laatst toch ook al last van?

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

:confused: :confused: Wat een onsmakelijk idee zeg :oops: Misschien doe ik dat maar inderdaad..stel het blijft er nog zo uitlopen dan bel ik gewoon. Voel me alleen altijd zo stom als het niks is.. maar goed ik ga het opvangen met een inlegkruisje.

3. kwebbels

Ja precies een paar weken terug had ik het ook verschrikkelijk erg..Heb er verder niks mee gedaan want het is toen overgegaan..Maar nu heb ik dus precies hetzelfde. :(

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Volgens mij kan de vk er dan ook wat mee. Daar hebben ze wel tests voor!

5. kwebbels

Tja ik ga het opvangen in een inlegkruisje en dan bel ik gewoon. Nu zit mijn man nog in Duitsland als ik het morgen doe zit ie in Zweden. :(

6. Zo, heb nog ff heerlijk kunnen slapen...
    Maar rommelen begint weer... Pff...
    Heb ook het idee dat uk zo naar buiten wil zwemmen. Ontzettende druk onderaan..

Dikke knuf voor de dames die ook aan het rommelen zijn en slecht geslapen hebben!

Weet zo snel niet meer wat er nog meer was...

Liefs Wendie

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Knuffelkonijn, ik kan Damian tussen 7:15 en 9:30 brengen, dus dat is wel lekker flexibel.
    En dat voorwerk kan nog heeeeel lang duren hoor, maar je bent 35 weken dus hopelijk duurt het niet tot 40/42 weken voor jou dan heb je nog een lange weg te gaan.

Senninha, ook voor jou een vroegertje dus. Ben je straks ook kindervrij?

Lovelykids, rustig aan hoor, wat niet gaat dat gaat niet, maar ben blij om te lezen dat het goed met je gaat :)

Kwebbels, de babykamer was al af want dat is de kamer waar Damian nu in slaapt die moet alleen even goed geboend worden morgen.
    En Damian's kamer is zo goed als af, alleen wat schilderijtjes moeten erop gehangen worden JOEHOE!

Lee, wat fijn dat de babykamer af is, laat de bevalling nu maar komen hihi.
    En idd hier wat voorwerk, maar het stelt echt nog niets voor, het lijkt in de verte op weeën zeg maar.
    Zegt helaas niets over wanneer het komen gaat :(

Mirre, wat een naar nieuws van je collega zeg. Ik ben ook samen zwanger met twee collega's, en eentje weet al dat haar kindje een nier mist en de ander heeft een kans van 1 op 4 dat haar kindje een genetische afwijking heeft.

Zo ik heb net nog even lekker een tukje gedaan en daarna brood gehaald. Nooit slim om met honger boodschappen te halen want ik heb allerlei onzinnig vreetwerk gehaald.

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

goedemorgen!

Wat een spanning hier zeg.. Met al dat gerommel..
    Kreeg er zelf pijnlijke harde buiken van..

ML, en Patries, hoop dat het goed door zet bij jullie!

Mirre, wat verschrikkellijk nieuws zeg..

Sann, wat een mooie katten!

Miss Sill, ik duim voor je dinsdag!

Veraatje, mooie foto!

Buddy knuffelkonijn, rustig aan he!

Kwebbles. als je het niet vertrouwt bellen hoor..

Verder ben ik echt zo lek als een zeef sorry ladies..

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ga maar ff bellen Kwebbels! Hou ons op de hoogte!
    Hmmmm tis best fris buiten, kep een 3/4 jogging broek aan maar tis best chilly aan de benen.
    Normaliter heb ik het snel warm maar vandaag toch niet, zal wel komen door het slaapgebrek.

Ik heb net maar ff boodschapjes gedaan, broodbeleg voor mannetje was bijna op dus tja dan toch een goede reden om te gaan.
    Ook alvast ff eten voor morgen mee genomen. Hmmm kat is een beetje raar de laatste dagen, loopt te mekkeren dat ie naar buiten wil, mannetje laat expres daarom om 7:30 uur de tuindeur open, loopt onze Rebel nog steeds te klagen! Nu kom ik terug van boodschappen, weer mekkeren dat ie naar buiten wil, doe ik de deur weer open...guess what...gaat ie niet naar buiten! Toen ff zijn neus naar buiten, rent weer naar binnen, springt in 1x op de krabpaal en springt er vervolgens weer af waardoor bijna de krabpaal omver ligt...ik dacht dat ik het op mijn heupen had maarre die gekke (ex)kater van mij kan er ook wat van ;).

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Man wat gaat de tijd langzaam!
    Ik moet ong. rond 11:15 richting ZH maar ik ben zooo moe! Als ik nu ga liggen weet ik zeker dat ik weg doezel!
    En dan te bedenken dat wanneer ik terugkom, ook niet kan liggen want om 13:00 uur moet ik weer geprikt worden en om 13:30 uur arghhhhh!
    Maar vanmiddag ga ik weer lekker een kussenparadijs op de bank maken, mijn infusje melk erbij en wat lekkere koeken, dekentje, radiootje aan en ff lezen, of TV kijken als er wat nuttigs is op digi TV hihihi en hopelijk doe ik dan ook nog ff een dutje!
    Maar tot die tijd wordt het afzien. Ga in elk geval ff een andere joggingbroek aantrekken want kep het zelfs binnen koud brrrrrrrrrr!

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ja he Niesje wat zitten we toch weer vol goede ideeen hahaha.

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lientje en Niesje...
    Jullie hebben het er maar druk mee hihihhi.

Ik zou ook nog graag 1 kamer willen restylen maarja kep er gewoon de kracht en ook tijd niet voor. Moet hem wel nog een beetje aan kant maken maar goed.
    Wel moet de slaapkamer nog omgegooid worden, ik hoop dat a.s. weekend te doen maar meerendeels LAAT ik door mannetje doen hihihihi ik delegeer alleen, maar dat is ook zwaar hoor dat delegeren hihihihi.

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Blehhh het ongi gevoel houdt aan, zou die uk dan eindelijk aan het indalen zijn?
    Nou ik ga maar wat nuttigs doen in huis dat leidt tenminste wat af.
    En nee ik ga niet verven vandaag want ik heb de juiste kleur niet in huis en écht geen zin om nu naar de praxis te gaan.

Zie jullie straks weer.

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @KJwebbels: ben benieuwd of het door gaat en wat de vk zegt
    @Silla: succes in het zkh. Klinkt goed zo'n kussenparadijs
    Ships, nou weet ik de rest niet meer zeg.

Net ff lekker gedouched en nu weer fatsoenlijk aangekleed. Moet vanmiddag ff de stad in. Een nachthemd ruilen, set beddengoed er bij kopen en een kadootje voor mn nichtje die donderdag 5 wordt. Ben benieuwd hoe mn bekken dat vol gaat houden.

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hey allemaal,

Volgens mij ben ik zo ongeveer de enige die goed geslapen heeft vannacht. van 12 uur tot 10 uur! En dat nog wel met mijn zoontje thuis. HIj heeft vanmorgen met mijn man een boterhammetje gegeten en is gaan spelen met zijn pokemons. Tja, dat is het voordeel als ze bijna 8 zijn he?

Silla, wat een ellende dat maagzuur he? Ik heb het om de paar dagen een keer, maar iedere dag dat is echt vervelend. Dan heb je eigenlijk wel overal trek in, maar je kunt bijna niks nemen. brrr.
    Wel lief trouwens van je mannetje hoor dat hij nu ook je buik kust. Jammer dat hij zo onhandig is erbij dat hij je helemaal wakker maakt, maar ja zo zijn mannen nu eenmaal he? Ach ze bedoelen het goed.

Heidi, kapsel 1 wat mij betreft met een paar plukjes naar voren zeg maar. Wel leuk hoor, ik heb zelf lang haar en dat is pas geknipt tot op de schouders, verder durf ik niet te gaan.

Kwebbels, dat heb ik ook, die nattigheid. Eigenlijk al een paar weken. Soms zelfs zo erg dat ik van die Always dingen heb gehaald voor licht urineverlies. Die zijn wel heel dun hoor, maar ik voel me net een oud vrouwtje. Volgens mij is het bij mij geen vruchtwater, maar ik ben wel benieuwd wat jouw vlos er van gaat zeggen.

Iedereen die voor controle gaat, succes vandaag en iedereen die aan het rommelen is, houd ons op de hoogte!

Oja, ik weet niet meer wie het schreef, maar dat is wel schrikken een kindje met Down. Natuurlijk hoop je allemaal een gezond kindje te krijgen. Wij hebben via marktplaats een wiegje gekocht dat bijna niet gebruikt was. Toen ik het ging halen hoorde ik waarom. Het meisje waar het wiegje voor was heeft ook down en heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen en is aan haar hartje geopereerd. Daardoor paste ze niet meer in het wiegje bijna toen ze thuis kwam. Maar wat een schat van een grietje was het zeg. En wat zielig dat ze al zo vroeg al die zware operaties en zo moet he?

Liefs,
    Lientje

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat je anders kan doen is even met je mond op de rug van je hand blazen.
    Daarmee zet je wat druk van onderen.
    Voel je dan vocht weglopen heb je hele grote kans dat het vruchtwater is.

17. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi Kwebbels,

Ze hebben tegenwoordig testen met sticks om te kijken of het vruchtwater is!
    Daar was ik ook wel erg blij mee vond het zo'n naar idee dat ze aan mijn inlegkruisje zou moeten ruiken! Misschien is de stap van bellen dan ook kleiner! Daarbij is het ook normaal dat je meer afscheiding hebt want de druk is nu veel groter op van ondere!

Veel meiden slecht geslapen he bah! Ik heb wel lekker geslapen veel gedroomd en veel plassen maar tussendoor was wel fijn! Lekker rustig aan doen meiden vandaag!

Ik ga zo even boodschappen doen en de beschuit met muisjes alvast in huis halen hihihihi!

liefs Nina

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nee, Maarit gaat op dinsdag en donderdag naar het KDV, dus dat zijn mijn kinderloze dagen. Morgen is mannetje ook vrij en kunnen we ongestoord wat dingen in huis doen. Althans hij dan en ik delegeer met wat er moet gebeuren. :)

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    o mirre ik kan me voosrtesllen dat even van slag raakt van zo'n bericht!

Dikke knuffel voor jou!

xx Nina

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ooow, dat truukje ga ik ook onthouden voor als het nodig mocht zijn.
    @Mirre: wat een akelig nieuws zeg :(

Share This Page