Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Miss Sil; ik druk ook wel eens zachtjes op mijn buik en dan word er ook gereageerd :D Erg geinig is dat...

2. Kwebbels vruchtwater schijnt kleurloos op te drogen. Maar ze kan het geloof ik nog wel ruiken.
    Dat testje doen ze bij jou inwendig, dus dan heb je je onderbroek niet nodig. Bel maar gewoon dan weet je het zeker, goed?

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze zouden haar eerst vrijdag alleen gaan strippen en als dat geen effect had werd ze na het weekend ingeleid.
    Morgen en donderdag hadden ze geen tijd om haar in te leiden (personeelstekort) en donderdag kwam Patries niet zo goed uit.
    Vandaar dat er nu voor de vrijdag gekozen is.
    Ze is in ieder geval wel blij dat ze het niet weer over het weekend heen tillen.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    BD, wees blij dat je zo lekker hebt geslapen, daarvoor hoef je je echt niet te verontschuldigen!

Duikster, wat fijn dat je bezoek krijgt!

Senn, gaan jij en Patricia nu samen bevallen?

Christiea, wat lekker zeg dat Steijn zich weer beter voelt.

Anno niem, wat goed van je zus en je vriend! Jammer dat je alleen nu een feestje moet vieren.

MvP, wat rot dat het nog steeds niet geregeld is. Ik hoop voor je dat snel alles klaar is en dat jij wat rust kunt vinden.

Essie, verstandig dat je het rustig aan gaat doen. Je kunt lekker aftellen, meid!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik geloof dat de juni mama's een beetje jaloers op ons zijn omdat een aantal van ons al binnenkort (w.o. ik zelf) snel zullen bevallen.
    Nou moet zeggen ik loop liever 42 weken dat je het zat bent van het wachten dan de maanden rugpijn die ik nu al heb en wat nu alleen maar erger wordt. :(

Sorry wilde even klagen. :oops:

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ok ik heb gebeld, en ik kan gelijk terecht om het te controleren. Ik hoop dat het meevalt en het gewoon een infectie is. Nou ik laat snel wat weten! Tot straks

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hangt van het strippen af donderdag of het voor mij doorzet.
    De kleintjes zullen in ieder geval niet veel in dagen schelen. :D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suc6 meid en veel sterkte.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    succes Kwebbels!

10. Heel veel succes en we horen het wel. :)

Senn hoop dat het voor jou ook snel zo ver is hoor, die pijn :( dat is geen doen meer zo. En je hebt nog 2 kids rondlopen.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff, ik wil weg, maar man zou nog bellen rond 1 uur en vind dat niks als ik in de stad loop.
    Geduld maar even dus.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou Patricia heeft in elk geval een streefdatum dat lijkt me al een hele opluchting...

Succes bij de VK Kwebbels, ben benieuwd :p

Ik ben net gaan liggen en ben in slaap gevallen, werd pas wakker toen Leroy thuiskwam...

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Kwebbels, succes bij de gyn

Sen, klaag maar lekker hoor! Ik heb bij Damian bekkeninstabiliteit gehad en ben echt zooooo dankbaar dat mij dat deze keer bespaard is gebleven. De pijn is voor iemand anders gewoon niet voor te stellen.

En laat die juni mama's maar lekker jaloers zijn, hun ukkies komen er echt wel een keer.
    Al herken ik hun frustratie ook wel, ik hoop echt niet twee weken overtijd te raken.

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Kwebbels, succes bij de gyn

Sen, klaag maar lekker hoor! Ik heb bij Damian bekkeninstabiliteit gehad en ben echt zooooo dankbaar dat mij dat deze keer bespaard is gebleven. De pijn is voor iemand anders gewoon niet voor te stellen.

En laat die juni mama's maar lekker jaloers zijn, hun ukkies komen er echt wel een keer.
    Al herken ik hun frustratie ook wel, ik hoop echt niet twee weken overtijd te raken.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker hoor dat je even lekker hebt kunnen slapen.
    Al die weeën vreet ook energie.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zat te twijfelen of ik daar zou reageren maar heb besloten het niet te doen en daarom maar hier even een uitlaadklep open te zetten. ;)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    succes kwebbels!

Ah vanavond gaan we taart eten hoor bij mn zusje, heb net kado-tjes gekocht, een mega nuttig kinder zuster speel ding (kan ze op haar vriend oevenen ;))

Gelukkig heb ik geen ervaring met BI maar het lijkt mij echt verschrikkelijk pijnlijk, sterkte er mee

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zus.
    Wat voor zuster is ze nu (op welke afdeling)?

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ze heeft nu hbo-v afgerond, dus kan er alle kanten mee op, maar ze heeft stage gelopen op de kraam afdeling, en daar ligt toch wel haar intresse. dus zodra ze er werk kan vinden, denk ik dat ze daar heen gaat.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben hier de BI en dus de pijn ook flink zat aan het worden. Merk ook dat als iemand dan over een simpel pijntje gaat lopen klagen ik daar minder geduld voor heb en denk joh stel je niet aan. Ook niet helemaal eerlijk misschien, maarja.
    Geloof niet dat de juni-mama's het slecht bedoelden hoor. Begrijp ze idd ook wel dat ze zoeits hebben van dit is onze maand

Deel Deze Pagina