Goed van Patries dat ze op haar strepen is gaan staan! Ik hoop dat de komende dagen een beetje te doen zijn voor haar! Kwebbels, succes straks, ik ben benieuwd. Lientje
Ja dat dacht ik dus ook dat het niet lekken het belangrijkste zou zijn, maar nee, ze mogen dus ook niet ouder zijn als die 10 jaar. En ik heb dus echt geen zin een nieuwe aan te schaffen als ze überhaupt bij voorbaat al zeggen: "die ligt er maar 1 uurtje ofzo in hoor en de andere ongeveer 1 dag". Daarna geen kruiken meer.
meen je dat nou? Wij hadden er eentje gekocht en moesten er van de kraamzorg nog perse eentje bij kopen. Das dan ook zonde. Waren dinge van 16 euro.
Ik word nu l gek van al die mensen. Zodra je online komt en?en?en? Mwah denk neit dak dan online kom als ik lig te weeen toch? Ik heb tegen niemand gezegd dat ik loop te rommelen. Dat is natuurlijk de kat op het spek binden
Dat zal etook wel zijn maar dan hebben ze het over zonder problemen vroeger bevallen. En dat valt dan een beetje rauw op mijn hormonale dak. Had het liever ook anders gezien. Tuurlijk gun ik het ze dat ze hun beebje kunnen vasthouden er lopen er ook zoveel over tijd daar.
Ik heb er ook last van hoor :S. Maar ik moet vanmiddag toch naar de vk dus ik ben benieuwd. Ben nu ook wel benieuwd bij wat er bij jou uitkomt, hihihi.
Bij mij was 1 kruik zat zei ze bij die intake. Ze zei ook dat ik m ergens moest lenen omdat ik m waarschijnlijk toch niet echt nodig zou hebben en ze vond het ook zonde van het geld... Heb er nou 1 geleend van een vriendin...
Ze is ook bij de bevalling aanwezig, heb er ook echt zin in. (moet alleen nog bedenken hoe ik het kind weer uit haar armen peuter na de tijd ) sann, jij werkte ook in het ziekenhuis? of als kraamverpleeg kundige? en haar inzetten als het nodig is gebeurt ook zeker haha.
Ik heb er ook maar 1 en ben echt niet van plan om er nog een aan te schaffen. Voor die paar keer dat je hem gebruikt. Echt zonde van het geld.
Ik heb ook maar 1 kruik, was in principe ook voldoende volgens de kraam. En mocht er nog een nodig zijn kon iemand er zo een bij kopen
Ik heb ook maar een kruik, wel een gekochte, vind het ook zonde van het geld, maar jah mn schoonmoeder moest en zou... dus wat doe je er aan, ik had nog gezecht dat ik dat zonde vond (ze hadden er namelijk zelf nog een in de kast staan) maar 2 vind ik overdreven, mocht het toch ineens gaan vriezen, dan is er nog wel een gewone warm water zak, of ik hou het wel lekker dicht tegen mij aan
Je bedoelt toch niet ons hè? Want wij weten dat je rommelt. En juist als je zegt dat je loopt te rommelen krijg je nog meer belangstelling.
Pffff ik had zoveel nuttige plannen gemaakt voor vandaag, maar ik lig alleen maar op de bank te hangen met mijn laptop, ben niet vooruit te branden. En dat irritante ongi gevoel blijft ook maar, word er misselijk en chagi van. Wilde net mijn wiegbekleding gaan wassen, is het helemaal verkleurd :s Ik heb het nu maar met wat witmakend spul in de wasmachine gegooid en hoop er maar het beste van. tot dusver mijn geklaag voor vandaag haha
Nee haha jullie zijn de enige die het weten dus nee niet jullie hahaha, van jullie kan ik het wel hebebn ahah.. Maar ook die mensen waar je neit veel mee praat, in ene de hele tijd... pfff...
gewoon je msn op off-line weergeven, en dan kan je zelf de mensen aanspreken die je wel wil spreken (nee ik heb geen ervaring) En heb je dat gezeur ook niet
Jah dat doe ik meestal ook wel hoor haah op off staan... Maar eigenlijk praat ik nooit echt op msn ook. Het meeste met Yaron, lekker via msn mijn frustraties botvieren
En dat is dan alleen online. Laat staan wildvreemden die je onderweg tegen komt en je gewoon aanspreken of je allerlei tips en goed bedoelde opmerkingen gaan geven.